Friet4piet
Cool Novice
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Hey, ik ben benieuwd wat hier de meningen zijn betreffende de hoeveelheid milligram mast + bold je moet gebruiken wil het 'effectief' zijn. In de toekomst wil ik een test + mast + bold kuur doen. Reden voor deze soort AAS is omdat ik conditie op peil wil houden en lean wil blijven (voeding > aas i know). Daarnaast komen de totaal gebruikte milligram aardig hoog voor wat ik denk dat 'effectief' is. Ik heb toch de nodige twijfel of het zo hoog moet zijn of dat het omdat het bold/mast is minder uit maakt. Daarnaast wordt het aangeraden bold 12-16 weken te nemen voor zover ik het weet. Maakt het een lange kuur en hoog in milligrammen.
Mijn idee is dat beide mast/bold op minimaal 500 moet worden gezet, doe hier 250 test bij als basis en je zit al aan de 1g+. Ik moet zeggen dat ik niet weet of cut/bulk op deze middelen verschil maakt in de gebruikte hoeveelheid. Ik zou zeggen (als voorbeeld)
Bulk: 500 Test - 500 Bold - 250 Mast
Cut: 250 Test - 500 Bold - 500 Mast
Komt beide op hetzelfde neer en beide is 1g+. Moet dit zo hoog zijn of is mijn kennis niet meer up-to-date?
Mijn idee is dat beide mast/bold op minimaal 500 moet worden gezet, doe hier 250 test bij als basis en je zit al aan de 1g+. Ik moet zeggen dat ik niet weet of cut/bulk op deze middelen verschil maakt in de gebruikte hoeveelheid. Ik zou zeggen (als voorbeeld)
Bulk: 500 Test - 500 Bold - 250 Mast
Cut: 250 Test - 500 Bold - 500 Mast
Komt beide op hetzelfde neer en beide is 1g+. Moet dit zo hoog zijn of is mijn kennis niet meer up-to-date?