MuscleMeat

Hoi een vraagje

Festo

Novice
Waardering
0
Ik ben juist bezig met een aantal pikuurtjes maar moet hier telkens iemand voor lastigvallen.Nu komt die gast af dat je er iets voor kan kopen een soort machientje om spuitjes te zetten.Aangezien ik het zelf niet kan zien dat ik het bij mezelf doe is mijn vraag weet iemand waar je zoiets kan kopen en wat de prijs ervan is.

Dank u

lol, waar slaat dit op dan? Je kan de spuit zelf toch wel zetten? Pak er anders gewoon een spiegel bij of vraag je Pa's of mam's ff

Waarom plaatst iedereen tegenwoordig alles in de sectie "logboek" ?

Kijk eens op bijvoorbeeld www.spotinjections.com hoe je dat kan doen zonder machientjes.

Festo zei:
Ik ben juist bezig met een aantal pikuurtjes maar moet hier telkens iemand voor lastigvallen.Nu komt die gast af dat je er iets voor kan kopen een soort machientje om spuitjes te zetten.Aangezien ik het zelf niet kan zien dat ik het bij mezelf doe is mijn vraag weet iemand waar je zoiets kan kopen en wat de prijs ervan is.

Dank u
Ja die machiene heet adrbeest en kost 50 euro per keer zonder voorrij kosten.

Festo zei:
Nu komt die gast af dat je er iets voor kan kopen een soort machientje om spuitjes te zetten.Aangezien ik het zelf niet kan zien dat ik het bij mezelf doe is mijn vraag weet iemand waar je zoiets kan kopen en wat de prijs ervan is.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, hoe dik is jou duim?

Terug
Naar boven