Fitness Seller

angst en pakkans %

Ben er zelf mee gepakt had in mijn tas 4 gram coke 4 gram pep 5 gram mda en 7 pillen. Het enige waar ze over vielen is dat dus 7 pillen had dat dus tenminste 2 teveel is.
Dan heb je mazzel gehad, het mag nog steeds niet van de wet. Iemand die ik ken was voor een gram coke al de lul.

Vaak ben je te bang.

Ben er zelf mee gepakt had in mijn tas 4 gram coke 4 gram pep 5 gram mda en 7 pillen. Het enige waar ze over vielen is dat dus 7 pillen had dat dus tenminste 2 teveel is.

Betreft wiet ook dit is hoe gedoogbeleid werkt, het mag niet maar is niet strafbaar. Politie vraagt je de verboden spullen te overhandigen zonder verzet anders zouden ze hier een zaak voor kunnen aanspannen, maar in meeste gevallen is het teveel moeite om te vervolgen
En ons niet uitnodigen hè.

Ik dacht dat het net als drugs is in de zin van: je mag het niet kopen en gebruiken, maar toch doen veel mensen het alsnog :p

Ben het er wel mee eens dat als je het doet om indruk te maken op vrienden of een meid dat het risico om gepakt te worden het misschien niet waard is.

juice valt gewoon onder geneesmiddelen wet in Nederland het is niet strafbaar om dergelijke middelen te bezitten of gebruiken . Verhandeling ervan is een ander verhaal en met verhandeling bedoel ik verkoop van / aankoop van is niet strafbaar gesteld of het word niet vervolgd

Dan heb je mazzel gehad, het mag nog steeds niet van de wet. Iemand die ik ken was voor een gram coke al de lul.
Nee maar dat is dus wat ik zeg met gedoogbeleid je kan genaaid worden tuurlijk maar doorgaans gaat het zo als het bij mij ging.
@ThaWasteland nodig jezelf maar uit, je bent welkom💪

Betreft wiet ook dit is hoe gedoogbeleid werkt, het mag niet maar is niet strafbaar. Politie vraagt je de verboden spullen te overhandigen zonder verzet anders zouden ze hier een zaak voor kunnen aanspannen, maar in meeste gevallen is het teveel moeite om te vervolgen
Sorry maar wat speelt er in je hoofd om dit allemaal in je tas te doen? Dat is gewoon vragen om problemen hasj kan wel in je koffer maar geen coke g

Sorry maar wat speelt er in je hoofd om dit allemaal in je tas te doen? Dat is gewoon vragen om problemen hasj kan wel in je koffer maar geen coke g
Was toen ik 18 was mn ouders wisten niet dat ik hard feeste maar mn zus had haar vermoedens gedeelt en nadat mn ouders mn tas gecontroleerd hebben hebben ze politie gebeld🤣

Ik denk dat veel jonge (misschien ook oudere) gasten ervan dromen om een Griekse God te worden en daarvoor een hele hoop over hebben. Zo ook het grijpen naar prestatiebevorderende middelen voor meer spiermassa of een droger fysiek.
Na wat rondlezen en kijken op het web concludeer ik dat er veel aanbieders zijn van deze PEDS op het web. Het is heel gemakkelijk om een website te vinden die je van alles en nog wat aanbiedt voor prijzen die too good to be true lijken (Voor een paar honderd euro een kuur). Het is ook heel verleidelijk om het een-keertje-te-proberen aangezien het aanbod en de prijzen. Nu vraag ik me toch af, hoe groot is de pakkans nou eigenlijk als je een bestelling doet bij een online aanbieder van PEDS? Ik merk dat ik zelf een soort van spanning ervaar als ik zo een website bezoek, laat staan er bestellen. Sinds de technologie zo gevolueerd is dat de politie als ze dat willen waarschijnlijk heel veel kunnen achterhalen, vraag ik me af:

1. Hoe overkom je zo een angst om gepakt te worden?;
2. Wat is de kans dat ze je daadwerkelijk pakken op het kopen van deze middelen?
On topic: kopen en gebruiken is überhaupt niet strafbaar, alleen de VERkoper doet iets strafbaars. Pakkans speelt dus geen rol. Off topic: je post leest een beetje alsof je je net een beetje in trainen verdiept, en toen ook het onderwerp anabolen tegenkwam.
Ik kan het mis hebben, maar hoeveel jaren heb je serieus hard en intelligent getraind met goede voeding?

On topic: kopen en gebruiken is überhaupt niet strafbaar, alleen de VERkoper doet iets strafbaars. Pakkans speelt dus geen rol. Off topic: je post leest een beetje alsof je je net een beetje in trainen verdiept, en toen ook het onderwerp anabolen tegenkwam.
Ik kan het mis hebben, maar hoeveel jaren heb je serieus hard en intelligent getraind met goede voeding?
Weet jij dat heel zeker? Gezond verstand zegt mij dat als iemand iets niet mag verkopen een ander het niet mag kopen, tenzij hard gemaakt kan worden dat de koper van niets wist. Zoals bij bijvoorbeeld een gestolen fiets. Dat gaat bij anabolen niet op.

Over het algemeen zijn straat agenten geen hufters en hebben ze daadwerkelijk een reden nodig om je lastig te vallen. Als jij rustig avondje op zolder wil zitten crack roken dan komen ze hooguit eens bij je vanwege de stank. Het is in vele gevallen leef en laat leven, pas wanneer je gevaar of irritatie punt punt voor omgeving gaan ze te werk.
Tuurlijk kun je pech hebben dat je buurman een achterbakse agent is ofzo dan nog zou hij een huiszoeking bevel moeten krijgen van de officier voordat hij zijn gang mag gaan, die hij niet krijgt zolang er geen aanleiding is van enige vorm van overlast
(verhandelen van verboden middelen valt onder overlast omdat je daarmee je omgeving vergiftigd daarom wordt daar op gefocust en niet op die paar flesjes dit en dat in je voorraadkast)

Weet jij dat heel zeker? Gezond verstand zegt mij dat als iemand iets niet mag verkopen een ander het niet mag kopen, tenzij hard gemaakt kan worden dat de koper van niets wist. Zoals bij bijvoorbeeld een gestolen fiets. Dat gaat bij anabolen niet op.
Ze kopen is evengoed strafbaar. Speelt dus zeker een rol.
In Nederland is dat de wetgeving, ja. Niet de gebruiker straffen, maar degene die er geld aan verdient en de kans vergroot dat mensen gebruiken.

Ik denk dat veel jonge (misschien ook oudere) gasten ervan dromen om een Griekse God te worden en daarvoor een hele hoop over hebben. Zo ook het grijpen naar prestatiebevorderende middelen voor meer spiermassa of een droger fysiek.
Na wat rondlezen en kijken op het web concludeer ik dat er veel aanbieders zijn van deze PEDS op het web. Het is heel gemakkelijk om een website te vinden die je van alles en nog wat aanbiedt voor prijzen die too good to be true lijken (Voor een paar honderd euro een kuur). Het is ook heel verleidelijk om het een-keertje-te-proberen aangezien het aanbod en de prijzen. Nu vraag ik me toch af, hoe groot is de pakkans nou eigenlijk als je een bestelling doet bij een online aanbieder van PEDS? Ik merk dat ik zelf een soort van spanning ervaar als ik zo een website bezoek, laat staan er bestellen. Sinds de technologie zo gevolueerd is dat de politie als ze dat willen waarschijnlijk heel veel kunnen achterhalen, vraag ik me af:

1. Hoe overkom je zo een angst om gepakt te worden?;
2. Wat is de kans dat ze je daadwerkelijk pakken op het kopen van deze middelen?
Als je bang bent om dit te kopen, niet kopen !
Verder zou ik me eerst gaan verdiepen in gebruik, en wat het met je doet voor je überhaupt gaat kopen. aan je berichten te lezen in deze sectie weet je er nog niks vanaf.

Drugs
Het is in beginsel niet toegestaan om drugs te bezitten, eveneens als het handelen in drugs. Als u wordt aangehouden met een kleine hoeveelheid drugs, gaat de wet er vanuit dat deze drugs bedoeld zijn voor eigen gebruik. Wanneer u meer drugs in uw bezit heeft, is er sprake van een zogenaamde dealerindicatie en kunt u een dagvaarding ontvangen. In dit geval zal het OM ook gaan onderzoeken of er geen sprake is van drugshandel.

Hoeveel harddrugs mag jij bezitten?​

• Hasj, Wiet (5 gram);
  • Cocaïne (0,5 gram);
  • Heroïne (0,5 gram);
  • XTC (1 pil);
  • GHB (5 ml);
  • Hennepteelt (5 planten).

Dit gaat dus om de gebruikershoeveelheid drugs.

Bron: strafrechtadvocaat

Reden: typo
Laatst bewerkt:
Ik heb 1x GHB gebruikt en ging toen zo bad

Terug
Naar boven