MuscleMeat

angst en pakkans %

Als je bang bent om dit te kopen, niet kopen !
Verder zou ik me eerst gaan verdiepen in gebruik, en wat het met je doet voor je überhaupt gaat kopen. aan je berichten te lezen in deze sectie weet je er nog niks vanaf.

Drugs
Het is in beginsel niet toegestaan om drugs te bezitten, eveneens als het handelen in drugs. Als u wordt aangehouden met een kleine hoeveelheid drugs, gaat de wet er vanuit dat deze drugs bedoeld zijn voor eigen gebruik. Wanneer u meer drugs in uw bezit heeft, is er sprake van een zogenaamde dealerindicatie en kunt u een dagvaarding ontvangen. In dit geval zal het OM ook gaan onderzoeken of er geen sprake is van drugshandel.

Hoeveel harddrugs mag je bij je hebben?​

• Hasj, Wiet (5 gram);
  • Cocaïne (0,5 gram);
  • Heroïne (0,5 gram);
  • XTC (1 pil);
  • GHB (5 ml);
  • Hennepteelt (5 planten).

Dit gaat dus om de gebruikershoeveelheid drugs.
Weten die agenten die bij me ouders in huis aan tafel zaten op me te wachten zeker niet wat ze doen, zei stelden zelf 5 van elk behalve indien er sprake is van verdachte omstandigheden zoals 10 packs van 0.5g coke lijkt meer bedoeld voor verkoop dan 1 pack van 5g.
Moest tekenen voor inbeslagname en dan zou er alleen een melding gemaakt worden van het hebben van teveel pillen en indien ik nims zou horen binnen 14 dagen mocht ik ervanuit gaan dat ik geen dagvaarding zou ontvangen

Weten die agenten die bij me ouders in huis aan tafel zaten op me te wachten zeker niet wat ze doen, zei stelden zelf 5 van elk behalve indien er sprake is van verdachte omstandigheden zoals 10 packs van 0.5g coke lijkt meer bedoeld voor verkoop dan 1 pack van 5g.
Moest tekenen voor inbeslagname en dan zou er alleen een melding gemaakt worden van het hebben van teveel pillen en indien ik nims zou horen binnen 14 dagen mocht ik ervanuit gaan dat ik geen dagvaarding zou ontvangen
Dagvaarding is kut heb het ook gehad en rechtzaak ellende

Dagvaarding is kut heb het ook gehad en rechtzaak ellende
Heb toen geen gehad want was verder geen indicatie dat verhandelde alleen eens toen ik 14 was met vuurwerk en zwaarder vuurwerk dat onder explosieven & wapen wet viel, daar was ik echt de sjaak mee geweest als niet zo jong was

Heb jij er bij stil gestaan dat die agenten het zielig vonden dat iemand die bij zijn ouders woont vervolgens ook nog eens door zijn ouders bij de politie wordt aangegeven voor bezit? En jij dus enkel geluk hebt gehad? Zoals ik laatst met 200 kilometers per uur langs een onherkenbare politiewagen heen reed, aangehouden werd maar zonder gevolgen mijn weg mocht vervolgen. Geluk, niets meer of minder.

Heb jij er bij stil gestaan dat die agenten het zielig vonden dat iemand die bij zijn ouders woont vervolgens ook nog eens door zijn ouders bij de politie wordt aangegeven voor bezit? En jij dus enkel geluk hebt gehad? Zoals ik laatst met 200 kilometers per uur langs een onherkenbare politiewagen heen reed, aangehouden werd maar zonder gevolgen mijn weg mocht vervolgen. Geluk, niets meer of minder.
Maatje van me is door niels hoogma van stop politie aangehouden met bijna 300. Had ook geluk dat we hem allemaal kennen en niels zelf auto fanaat is. Precies 51 op de bon gezet dus wel rijbewijs kwijt maar alsnog mazzel.

Ben er zelf mee gepakt had in mijn tas 4 gram coke 4 gram pep 5 gram mda en 7 pillen. Het enige waar ze over vielen is dat dus 7 pillen had dat dus tenminste 2 teveel is.

Betreft wiet ook dit is hoe gedoogbeleid werkt, het mag niet maar is niet strafbaar. Politie vraagt je de verboden spullen te overhandigen zonder verzet anders zouden ze hier een zaak voor kunnen aanspannen, maar in meeste gevallen is het teveel moeite om te vervolgen
Leuke familie heb jij.

Geluk kun je hebben maar dit is gewoon de wet. Ze hebben volledig aangegeven om welke substanties het waarschijnlijk ging (indien nodig testen ze dit ook nog na) en de kwantiteit ervan, omdat ik zelf een preciesie weegschaal heb kon ik ter plekke aantonen om hoeveel het daadwerkelijk ging per substantie anders hadden ze het zo meegenomen en had ik later terug gehoord van hoe of wat. woorden van agent waren als "behalve je pillen heb je enorm geluk met hoe de hoe de wetten zijn hierzo, over die pillen krijg je binnen 14 dagen te horen wat we ermee doen, hoor je niks kun je ervanuit gaan dat het goed zit"
Dan wel iets uitgebreider natuurlijk denk dat het je zeker helpt om mee te werken en respectvol te zijn naar de agenten die gewoon hun werk doen.
Was een enorme schrik voor ze ze dachten eerder dat met een een of andere ziekte of psychische aandoening te maken had, beide ouders hadden nooit drugs gezien dus ook niet aangeraakt daarnaast zijn ze van de types die geloofden (niet meer) dat als je eens drugs gebruikt dat je automatisch verslaafde junk was die zijn kont gaat verkopen. Dit leek hun de meest duidelijke manier om me er vanaf te krijgen, met loop van tijd zijn ze soepeler geworden en zelfs relaxed. Moeder heeft op 20-04 (420) 4 trekjes van me gehad en is enorm bad gegaan dat haar moest weerhouden ambu te bellen (karma 🤣) en ze weten dat op zn tijd eens een nachtje vakantie van nuchterheid neem maar er wel verantwoordelijk mee om kan gaan, heb zelf met oud en nieuw flink aan de xtc gezeten in hun bijzijn en ze vonden me alleen maar schattig

Ja, misschien heb jij het over een geval dat jaren terug is voorgevallen. Een simpele Google search leert mij dat op minimaal vijf sites staat dat voor bijvoorbeeld cocaïne de huidige grens ligt op de eerder aangehaalde halve gram en bijvoorbeeld een enkele pil XTC. Ofwel, geluk gehad en niet iets om advies over te geven.

• Like
Waarderingen: GruX
Oh mijn advies is om gewoon geen drugs te gebruiken hoor maar dat is niet waar dit topic over gaat
Als je AAS & meds onderschept worden heb je ze nog niet in bezit gehad dus ben je niet strafbaar, wanneer je bestelling niet bijzonder is dan hoef je geen huiszoeking te verwachten, wanneer je bestelling echt bulk is of bijv ruwe substanties en materiaal dat gebruikt word voor productie bevat dat is de moeite waard
Justitie houd zich bezig met de samenleving veilig houden wat je jezelf aan doet is tot daar aan toe zolang je er maar niet een ander (mogelijk) mee lastig valt

Ik word zelf een enkele keer met mijn motor aangehouden met (veel te veel) alcohol op. Vreemd genoeg loopt dat altijd goed af.

Was eens een keer na een korte vakantie in de Ardennen met mijn broer en een goede vriend, nog even bij mijn broer thuis gestopt omdat hij mijn favoriete bier voor me had gekocht. Ik had wel haast, want had mijn vrouw beloofd die avond thuis te komen eten.

Blijkt mijn broer het bier al voor de vakantie per ongeluk te hebben opgedronken, dus hij snel naar de AH om de hoek. Ondertussen vond die vriend een paar flessen goede wijn in de voorraad van mijn broer en schonk met gulle hand in. Blijkbaar was de Nastro Azzurro moelijk te vinden, want mijn broer bleef best wel even weg.

Die huisvriend van ons deed in de kelder nog een paar opmerkelijke vondsten op vinologisch gebied en schonk nog maar een paar keer in, maar ondertussen was mijn broer weer terug met het bier dat ons ruime aanleiding gaf de geijkte spreekwoorden te logenstraffen.

Omdat de tijd nu drong, snel, met hernieuwd enthousiasme op de motor gesprongen om de laatste etappe van de rit, van Den Haag naar Lisse te voltooien. Reeds na een km of 10 reed ik al in een fuik die opgezet was voor alcoholcontrole.

Mogelijk door de ampele inname van bovengenoemde substantie raakte ik 1 kort moment in paniek en overwoog te vluchten. Maar ik realiseerde me dat mijn enduromotor hoogstens 100 km/uur zou halen met de op het zware terrein van de Ardennen afgestelde korte overbrengingsverhouding en besloot het spel zo goed mogelijk mee te spelen.

Ondanks mijn kennelijke staat sloeg de meter niet uit en de agent feliciteerde me met de gunstige uitkomst en wenste me een voorspoedige reis toe, om me meteen weer aan te houden want hij was vergeten mijn rijbewijs te controleren.

Weer kwam het bij me op om te vluchten, misschien wel over het fietspad, want de houdbaarheidsdatum op mijn roze papiertje was al een half jaar verlopen (dat is weer een ander verhaal). Maar blijkbaar had deze onhandig overkomende agent een erg slechte dag en ik een hele goede, want hij zag ook dat detail helemaal over het hoofd.

Laatst bewerkt:
Dat klopt, en 1 hulpmiddel. Dus als je een tent hebt, mag je geen lampen of afzuiging gebruiken. Je hebt dus geluk gehad, of hele kleine plantjes.
Nou idk wat dat betreft maar die planten waren mega, ik oogste elke 4 maand rond kilo haze na drogen

Even terugkomen op het hoeveel hard drugs je mag bezitten hier zit blijkbaar geen concreet maximum aan voordat je strafbaar bent, omstandigheden worden meegenomen in het proces indien je niet bekend bent bij politie als vervelend zullen ze doorgaans slechts in beslag nemen tenzij er sprake is van verdere criminaliteit als het verhandelen van verboden middelen. Kortom heb je slecht verleden kunnen ze je straffen voor 0.001 gram wat dan ook dat verboden is, ben je onbekend zullen ze het doorgaans slechts in beslag nemen.

Nou het online kopen en importeren van zowel AAS als drugs is een anders strafbaar feit dan het bezitten verkopen of produceren van verboden middelen maar wel degelijk strafbaar. Ook hier hoef je niet enorm druk te maken aangezien kwantiteit wel een grote grote rol speelt in hoe zacht of hardhandig autoriteiten zullen optreden

Het OM werkt bij vaker voorkomende delicten met richtlijnen met daarin een matrix om zaken sneller af te ronden en een straf op te leggen die in verhouding staat tot de zwaarte van het delict.

Softdrugs https://www.om.nl/onderwerpen/belei...or-strafvordering-opiumwet-softdrugs-2023r003

Harddrugs
https://www.om.nl/onderwerpen/belei...or-strafvordering-opiumwet-harddrugs-2019r011
Ja zijn dit richtlijnen die ik ook had gezien. Wat ik opvat is bij eerste keer kunnen ze dus wat schappelijk zijn bij de zoveelste keer pakken ze je misschien harder aan dan nodig. Het is afhankelijk van de agenten die het verbaal opstellen en de officier die het beoordeeld, en natuurlijk je eigen houding en verleden. Je kan geluk hebben of pech.

Ik ben voor tijd terug aangehouden terwijl ik 35 te hard reed en kapot remlicht, ben gewoon netjes en begripvol geweest en de beste meneer heeft alleen opgegeven dat mijn remlicht kapot was. Is dit om mijn houding of omdat het mn eerste staandehouding was? Idk maar mijn ervaring met politie is prima zelfs al wijzen ze me er regelmatig op dat ik de wet overtreedt

Ja zijn dit richtlijnen die ik ook had gezien. Wat ik opvat is bij eerste keer kunnen ze dus wat schappelijk zijn bij de zoveelste keer pakken ze je misschien harder aan dan nodig. Het is afhankelijk van de agenten die het verbaal opstellen en de officier die het beoordeeld, en natuurlijk je eigen houding en verleden. Je kan geluk hebben of pech.

Ik ben voor tijd terug aangehouden terwijl ik 35 te hard reed en kapot remlicht, ben gewoon netjes en begripvol geweest en de beste meneer heeft alleen opgegeven dat mijn remlicht kapot was. Is dit om mijn houding of omdat het mn eerste staandehouding was? Idk maar mijn ervaring met politie is prima zelfs al wijzen ze me er regelmatig op dat ik de wet overtreedt

Het zal vast je houding geweest in relatie tot de omstandigheden van de overtreding. Als je ontspannen en begripvol bent dan werkt dat vaak twee kanten op.

Het zal vast je houding geweest in relatie tot de omstandigheden van de overtreding. Als je ontspannen en begripvol bent dan werkt dat vaak twee kanten op.
Ontspannen niet stond op punt boot te missen naar de eerste overnachting met wie nu mn vriendin is🤣

• Topic Starter Topic Starter
Wow, dit topic is weer helemaal volgepost met allerlei verhalen en info over dingen die ik niet wilde weten :o
Moet echt scannen om de nuttige info ertussen uit te vissen... thnx guys haha

Nu ik weet wat de risico's zijn om gepakt te worden ben ik weer een stapje verder. Inmiddels ook al wat tips/sources vergaard, dus ben ik eigenlijk zo goed als ready om een aankoop te doen. Alleen nog kiezen welke kuur het beste is om te doen nu.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven