mrc
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.769
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 8%
Weten die agenten die bij me ouders in huis aan tafel zaten op me te wachten zeker niet wat ze doen, zei stelden zelf 5 van elk behalve indien er sprake is van verdachte omstandigheden zoals 10 packs van 0.5g coke lijkt meer bedoeld voor verkoop dan 1 pack van 5g.Als je bang bent om dit te kopen, niet kopen !
Verder zou ik me eerst gaan verdiepen in gebruik, en wat het met je doet voor je überhaupt gaat kopen. aan je berichten te lezen in deze sectie weet je er nog niks vanaf.
Drugs
Het is in beginsel niet toegestaan om drugs te bezitten, eveneens als het handelen in drugs. Als u wordt aangehouden met een kleine hoeveelheid drugs, gaat de wet er vanuit dat deze drugs bedoeld zijn voor eigen gebruik. Wanneer u meer drugs in uw bezit heeft, is er sprake van een zogenaamde dealerindicatie en kunt u een dagvaarding ontvangen. In dit geval zal het OM ook gaan onderzoeken of er geen sprake is van drugshandel.
Hoeveel harddrugs mag je bij je hebben?
- Hasj, Wiet (5 gram);
- Cocaïne (0,5 gram);
- Heroïne (0,5 gram);
- XTC (1 pil);
- GHB (5 ml);
- Hennepteelt (5 planten).
Dit gaat dus om de gebruikershoeveelheid drugs.
Moest tekenen voor inbeslagname en dan zou er alleen een melding gemaakt worden van het hebben van teveel pillen en indien ik nims zou horen binnen 14 dagen mocht ik ervanuit gaan dat ik geen dagvaarding zou ontvangen