AndroidHealthClinic

holle rug

dekerel

Dutch Bodybuilder
Waardering
73
Lengte
1m79
Massa
90kg
hoi,
ik heb een beetje een holle rug, en train nu voor een sixpack,
heeft dit nadelen voor de sixpack, dat je het minder goed ziet ofzo?
en weet iemand hoe ik mijn ''holle rug'' kan trainen dat hij weer recht word?

mvg chris

waarom trainen voor een sixpack ???

Train je alleen voor sixpack of ook andere spieren?

heb je enig idee hoe je een "six-pack" bekomt ?

1) door jarenlang massa trainen, omdan later te cutten en je vet% te laten dalen totdat je mooie contouren van je buikspieren ziet

2) door als jong kind zich uit te hongeren totdat je een heel mager ventje bent zodat je een heel klein beetje je buikspiertjes ziet, maar men kan je omver blazen omdat je een wandelend skelet bent.

mijn punt is,
je mag nog buikspieroefeningen doen zoveel je wilt,
zonder enige basis-spiermassa op je gehele lijf,
zonder voedings-schema om je vet% naar het gewenste pijl te brengen,
zul je bijna niets van resultaat zien ^^

Je buik staat dan wel boller, maar voor de definitie van je spieren maakt het natuurlijk niets uit.

1) door jarenlang massa trainen, omdan later te cutten en je vet% te laten dalen totdat je mooie contouren van je buikspieren ziet

2) door als jong kind zich uit te hongeren totdat je een heel mager ventje bent zodat je een heel klein beetje je buikspiertjes ziet, maar men kan je omver blazen omdat je een wandelend skelet bent.

Mijn punt is,

+1

Het doet me een beetje denken aan hoe ik vorig jaar een beetje thuis gewichten ging heffen met dumbbells en sit ups/crunches/push ups enzo ging doen.

Het is veel beter om gewoon naar de sportschool te gaan en alles trainen, of om echt goed alle dumbbell oefeningen te kijken voor alle spiergroepen. Je zei bijvoorbeeld dat je armen en borst ook traint, en je rug en schouders dan? En je benen?

mijn punt is,

+1, heb hier niets aan toe te voegen

wat een topic ook weer :roflol:

hoi,
ik heb een beetje een holle rug, en train nu voor een sixpack,
heeft dit nadelen voor de sixpack, dat je het minder goed ziet ofzo?
en weet iemand hoe ik mijn ''holle rug'' kan trainen dat hij weer recht word?

mvg chris

Iedereen heeft een 'beetje' een holle rug, pas als je als een baviaantje loopt is het niet goed.

Als het echt zo erg is moet je naar een fysiotherapeut, die kan je dan allemaal oefeningen geven die je erg zullen helpen.;)

holle rug heb ik ook,

overleg gehad met fisio en moest mijn buikspieren en die aan de zijkant beter trainen en dan zal dit na een x aantal jaar weer recht trekken

Terug
Naar boven