XXL Nutrition

Holy shit piracetam

----Behalve het gewenste effect kan dit middel bijwerkingen geven. De belangrijkste bijwerkingen is gewichtstoename.

Zelden

Gewichtstoename. Vraag uw huisarts om een verwijzing naar een diëtist als u te veel aankomt en als dit ongewenst is.

Zeer zelden

Overgevoeligheidsreacties, zoals huiduitslag, galbulten of jeuk. Gebruik dit middel dan niet meer. Een ernstige overgevoeligheid is te merken aan benauwdheid of een opgezwollen gezicht. Ga dan onmiddellijk naar een arts. In beide gevallen mag u dit middel in de toekomst niet meer gebruiken. Geef daarom aan de apotheek door dat u overgevoelig bent voor piracetam. Het apotheekteam kan er dan op letten dat u dit middel of soortgelijke middelen niet opnieuw krijgt.
Onrust, slapeloosheid, angstgevoelens en verwardheid.
Slaperigheid en hoofdpijn.
Depressieve gevoelens. Mensen die lijden aan een depressie (ernstige neerslachtigheid) mogen dit middel daarom niet gebruiken. Hun depressiviteit kan verergeren. Mocht u merken dat u hier last van krijgt, raadpleeg dan uw arts.
Maag- en darmklachten, zoals misselijkheid, buikpijn, verstopping en diarree.
----

----Behalve het gewenste effect kan dit middel bijwerkingen geven. De belangrijkste bijwerkingen is gewichtstoename.

Zelden

Gewichtstoename. Vraag uw huisarts om een verwijzing naar een diëtist als u te veel aankomt en als dit ongewenst is.

Zeer zelden

Overgevoeligheidsreacties, zoals huiduitslag, galbulten of jeuk. Gebruik dit middel dan niet meer. Een ernstige overgevoeligheid is te merken aan benauwdheid of een opgezwollen gezicht. Ga dan onmiddellijk naar een arts. In beide gevallen mag u dit middel in de toekomst niet meer gebruiken. Geef daarom aan de apotheek door dat u overgevoelig bent voor piracetam. Het apotheekteam kan er dan op letten dat u dit middel of soortgelijke middelen niet opnieuw krijgt.
Onrust, slapeloosheid, angstgevoelens en verwardheid.
Slaperigheid en hoofdpijn.
Depressieve gevoelens. Mensen die lijden aan een depressie (ernstige neerslachtigheid) mogen dit middel daarom niet gebruiken. Hun depressiviteit kan verergeren. Mocht u merken dat u hier last van krijgt, raadpleeg dan uw arts.
Maag- en darmklachten, zoals misselijkheid, buikpijn, verstopping en diarree.
----

Kijk eens op de bijsluiter van een paracetamol, staat een nog langere lijst :o

True, maar dus dit kan helemaal geen kwaad buiten wat diarree en "huiduitslag"? Gewichtstoename is wel interessant, win-win :D
Welke goeie sites waarop je dit spul kan kopen? Sites met goede reviews only pl0x :)

modafinil blaast piracetam compleet weg. Trouwens, supplementeer maar choline, want een cholinetekort-headache is even sterk dan een zware migraineaanval. Daardoor ben ik met piracetam gestopt.

Armodafinil zou de goedkopere, betere versie moeten zijn van modafinil(inactieve isomer eruitgegooit) en is net uit, swim gaat dat een bestellen. Mijn add verdwijnt als sneeuw voor de zon op modafinil, alleen kosten die krengen stukken van mensen.

Laatst bewerkt:
Las er laatst toevallig ook iets over, zeer interessant product, ik zal een proef verpakking bestellen.
Ik weet trouwens wel zeker dat het goedkoper verkrijgbaar is dan 55 euro voor 500g via die Nederlandse site.

500 gram voor 30 dollar heb ik al zien staan op een willekeurige Amerikaanse site, zelfs met verzendkosten ben je dan een stuk goedkoper uit.

klinkt zeer interessant

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag werkte het pas na een uur, heeft wellicht te maken met mijn ontbijt. Had nl 4 eieren genomen ipv gebruikelijke 2.

Wat betreft choline, niet iedereen heeft het nodig, ik zal het alleen nemen als je hoofdpijn krijgt. Het is tevens ook niet goedkoop.

modafinil blaast piracetam compleet weg. Trouwens, supplementeer maar choline, want een cholinetekort-headache is even sterk dan een zware migraineaanval. Daardoor ben ik met piracetam gestopt.

Armodafinil zou de goedkopere, betere versie moeten zijn van modafinil(inactieve isomer eruitgegooit) en is net uit, swim gaat dat een bestellen. Mijn add verdwijnt als sneeuw voor de zon op modafinil, alleen kosten die krengen stukken van mensen.

Waar is dat te halen zonder voorschrift? Of moet je dan naar het illegale circuit?

Hm klinkt zeker wel interresant, want ik heb nooit goed kunnen 'leren'.
De informatie opnemen gaat gemakkelijk, maar het concentreren en toe zetten tot -.-.

tip:
Ben nu ook aan het experimenteren met zogeheten 'alpha waves', die schijnen ook je hersenen te stimuleren, voor meer concentratie e.d.
Of het is puur placebo, of het werkt want heb net 1.5uur non-stop geleerd, wat hoogst uitzonderlijk is voor mij!:P

Volgensmij heb ik dat allemaal van nature al.
Vind vooral die knipperingen en patronen op tv of computerscherm erg irritant.
Heb ook altijd teveel last van geluiden, pieptonen etc.

Snap niet waarom je dat vrijwillig zou willen?

Modafinil geeft voornamelijk bijwerkingen die verband houden met het centraal zenuwstelsel als aanvallen van nervositeit en opwinding, neiging tot agressiviteit, slapeloosheid en anorexie.

Net ook een proefzakje besteld. Voor de Belgen die het er willen bestellen de verzendkosten zijn dan 1 euro. En zou 2-3 werkdagen duren volgens verkoper. Communicatie verliep vlot dus hopelijk heb ik het komende week hier.

Hoeveel betaalde jij per tablet?
Heb juist geinformeerd en ik 10 tabletten van 200mg voor 15 euro krijgen...

Na het lezen van deze thread ook maar eens een proef pakketje besteld, die combi. Zodra ik het heb en getest laat ik mijn bevindingen weten hier.

Hmm bij choline wordt weer een gram vitamine B5 aanbevolen... zo blijf je wel een beetje aan de gang. Maar ik bestel denk ik ook een proefzakje, op zijn minst om het geprobeerd te hebben. Misschien verbeterd het mijn ADD en mijn motoriek wel.

Hoeveel betaalde jij per tablet?
Heb juist geinformeerd en ik 10 tabletten van 200mg voor 15 euro krijgen...

ik kreeg ze voorgeschreven van de dokter. iets van een 140 euro voor een maand, en je trekt niks terug. Ritalin was goedkoper, dus kreeg ik dat toen het geld wat minder begon te worden, maar het maakt me echt een addict en asso emotioneel wrak.

Je kan het ook via sites krijgen maar dan is het idd illegaal en nog steeds vrij duur.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Dec 2011 om 14:24 ----------

Modafinil geeft voornamelijk bijwerkingen die verband houden met het centraal zenuwstelsel als aanvallen van nervositeit en opwinding, neiging tot agressiviteit, slapeloosheid en anorexie.

niks last van gehad, buiten dat ik de "mondfixatie" niet meer had. Eten/roken/kauwen/drinken enz. Dus ik viel er lekker van af.

De enige echte side was voor mij prikkende, droge ogen en bijbehorend minder zicht.

Piracetam daarentegen, kon ik echt pissig op zijn, en die enorme verlammende hoofdpijn opeens was er teveel aan. Maar er zijn nog andere racetams.

Laatst bewerkt:
en wat zijn de gevolgen op lange termijn van al deze shizzle?

ja las ik op een site, maar je kan het ook gewoon via piractam.nl bestellen in 10, 100 of 500 gram. of zelfs in capsule vorm

damn, ga ik ook maar eens proberen denk ik. veel goeds over gehoord enzo. is de piractam van goede kwalliteit of heb je het zelf nog niet gebruikt ? :)

In de engelse betekenis wel ;) Het is een medicijn.

Het is een zogenaamd nootropic, het verbeterd je mentale vermogens wat. Daarom worden dat soort medicijnen ook wel smart-drugs genoemd.

Niet te verwarren met smart-products, dat zijn over het algemeen legal highs, die je in een smartshop koopt.

wordt je er niet immuum voor na een paar dagen gebruik ? Of moet je niet de dosis gaan verhogen na een week gebruik om iets te voelen ? Hoelang mag je dit gebruiken ?

Volgens overdrijf je sterk ...

---------- Post toegevoegd Thu 1 Dec 2011 om 21:11 ----------

hoe oud ben je ?

Terug
Naar boven