XXL Nutrition

Holy shit piracetam

Ik zit nu voor de 2e dag aan de aniracetam en merk toch duidelijk wat.
Al is het heel raar, het is totaal geen drug oid dus je voelt je gewoon zoals je je altijd al voelt enkel lijkt het alsof mijn hersenen actiever zijn waardoor concentreren makkelijker gaat, ik wat meer praatjes lijk te krijgen etc.
Doet me enigszins aan 1,3 Dimethylamylamine denken maar dan veel schoner/helderder, geen verhoogde hartslag, geen extra transpiratie etc.

Als ik verder nog veranderingen of noemswaardigheden merk zal ik deze ook delen.

Hoe ga ik dit langs mn ouders lullen :') Wordt nieuwsgierig maar is een medicijn dus ik wacht wel op reviews of bestel het gewoo niet.

Ik heb die gast van piracetam.nl via paypal betaald. 1 proefzakje piracetam voor 2,5 euro + 1 euro verzending. Hopelijk dinsdag al binnen.

Heb je die choline niet nodig? :p Heb het er maar voor de zekerheid bijgedaan (2x proefpakket: 25 g choline & 25 g piracetam) voor € 11,50 incl. verzending :)

Ik zit nu voor de 2e dag aan de aniracetam en merk toch duidelijk wat.
Al is het heel raar, het is totaal geen drug oid dus je voelt je gewoon zoals je je altijd al voelt enkel lijkt het alsof mijn hersenen actiever zijn waardoor concentreren makkelijker gaat, ik wat meer praatjes lijk te krijgen etc.
Doet me enigszins aan 1,3 Dimethylamylamine denken maar dan veel schoner/helderder, geen verhoogde hartslag, geen extra transpiratie etc.

Als ik verder nog veranderingen of noemswaardigheden merk zal ik deze ook delen.

Aniracetam? Is dat hetzelfde als piracetam enkel andere benaming? Of is het iets anders? Ben te leeg om een nieuwe tab te openen voor Google atm :p

Hoe ga ik dit langs mn ouders lullen :') Wordt nieuwsgierig maar is een medicijn dus ik wacht wel op reviews of bestel het gewoo niet.

Zeg gewoon dat het een proefpakket voor whey/creatine is :p

modafinil blaast piracetam compleet weg. Trouwens, supplementeer maar choline, want een cholinetekort-headache is even sterk dan een zware migraineaanval. Daardoor ben ik met piracetam gestopt.

Armodafinil zou de goedkopere, betere versie moeten zijn van modafinil(inactieve isomer eruitgegooit) en is net uit, swim gaat dat een bestellen. Mijn add verdwijnt als sneeuw voor de zon op modafinil, alleen kosten die krengen stukken van mensen.

@Choline = niet bewezen. -In het begingebruik van pira even een hoofdpijn gehad(heb ik anders nooit), ook oogknippering.(spiersamentrekking) allebij overgegaan.
Nu als ik er veel neem 2.4gram/dag< krijg ik slaapproblemen.

Als je het een tijd neemt merk je het effect minder/bijna niet meer omdat je het gewoon bent.
Ben het nu aan het combineren met aniracetam.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Dec 2011 om 23:22 ----------

Meest merkbare effecten in het begin kleuren worden meer levendiger, lichtjes opgewonden(niet seksueel), iets betere verbanden leggen.

Klinkt nice allemaal :D

Over choline: wat Calyptus zei van zeer felle hoofdpijn heb ik ook van iemand anders gehoord, dus ik heb het gewoon mee in proefpakket genomen :o

Choline is gewoon een essentiële component voor de vorming van acetylcholine. Als je te weinig acetylcholine in je lijf hebt heb je ook niks aan je pira/anira

ziet er erg interessant uit, maar me pa vermoordt me dus ik skip ff.
blijf wel ff het topic in de gaten houden:)

Eerste dosis gehad vandaag, maar eigenlijk niks gemerkt.. Misschien komt het nog, sommigen beweren dat het een paar dagen nodig heeft. Keep you posted.

Schijnt dat er nog best wel wat winst te behalen valt met zelf medicatie, supplementen e.d..

Besteld in het weekend bij Piracetam.nl, vandaag in de bus gekregen (België). Heb het testpakket gekocht met zowel piracetam als choline erin, netjes verpakt, choline ziet er suikerig van substantie uit terwijl piracetam meer lijkt op meel. Zal morgen fotos posten, op dit moment heb ik geen PC waar ik mijn GSM op kan aansluiten :roflol:
In het weekend eerste test. Maar de zakjes, er staat geen producent op, geen ingrediënten noch bijsluiter dus ik hoop dat er geen nare bijwerkingen zijn en dat die kerel echt wel piracetam & choline in die zakjes heeft gestopt :D

ben benieuwd :)

allee, omdat jij morgen foto's post ;) + 1
Ik heb een oplossing gevonden voor mijn GSM-probleem, heb gewoon de hele Ovi Suite geïnstalleerd zodat ik m'n GSM niet uit elkaar hoef te halen voor de MicroSD-stick :p
Check de bijlagen iedereen, goods van Piracetam.nl worden zo geleverd.
(Vb: Testpakketje met 25 g choline & piracetam voor 11,50 € incl. verzending naar België. Nederland moet maar 10 € betalen.)

05122011097.jpg

05122011098.jpg

Ik heb een oplossing gevonden voor mijn GSM-probleem, heb gewoon de hele Ovi Suite geïnstalleerd zodat ik m'n GSM niet uit elkaar hoef te halen voor de MicroSD-stick :p
Check de bijlagen iedereen, goods van Piracetam.nl worden zo geleverd.
(Vb: Testpakketje met 25 g choline & piracetam voor 11,50 € incl. verzending naar België. Nederland moet maar 10 € betalen.)

Als die van jou gisteren is aangekomen zal die van mij morgen wel binnen zijn hoop ik. :p. Heb hem vrijdag namiddag besteld.

Als die van jou gisteren is aangekomen zal die van mij morgen wel binnen zijn hoop ik. :p. Heb hem vrijdag namiddag besteld.
Vreemd, bij mij heeft hij expres een mail gestuurd dat hij ze zaterdag heeft opgestuurd, heb je via overschrijving of PayPal gedaan en hem gemailed?

Vreemd, bij mij heeft hij expres een mail gestuurd dat hij ze zaterdag heeft opgestuurd, heb je via overschrijving of PayPal gedaan en hem gemailed?

Had hem via de site een bericht gestuurd, hij mailde me de prijs terug en toen via paypal betaald. Hij zei dat hij ze vrijdag ging opsturen. Maar hoorde laatst dat paypal het geld paar dagen kan achterhouden. Dus morgen eens een mailtje sturen om te vragen als de betaling al aangekomen is. Jij via overschrijving?

Had hem via de site een bericht gestuurd, hij mailde me de prijs terug en toen via paypal betaald. Hij zei dat hij ze vrijdag ging opsturen. Maar hoorde laatst dat paypal het geld paar dagen kan achterhouden. Dus morgen eens een mailtje sturen om te vragen als de betaling al aangekomen is. Jij via overschrijving?
Ja maar heb heb een screenshot doorgestuurd van de overschrijving als soort van bewijs van betaling :p

Terug
Naar boven