AndroidHealthClinic

Holy shit piracetam

Intredasting, krijg je echt zo´n limitless idee :o.

Ik wacht nog wat reviews af, want voordat ik een relatief 'onbekend' goed ga gebruiken wil ik wel weten of het safe is. Maar als het safe is en het werkt, dan is het fcking ideaal voor leren etc.

wordt je er niet immuum voor na een paar dagen gebruik ? Of moet je niet de dosis gaan verhogen na een week gebruik om iets te voelen ? Hoelang mag je dit gebruiken ?

Volgens overdrijf je sterk ...

---------- Post toegevoegd Thu 1 Dec 2011 om 21:11 ----------

hoe oud ben je ?

Huh hoezo overdrijf ik? er staat duidelijk uitgelegd wat het is, het is een medicijn. Zo is het ontwikkeld en zo wordt het verkocht in Europa, op recept.

Ik zou niet weten of er gewenning optreed, ik heb het nooit gebruikt. Maar volgens de bronnen op internet treed er geen gewenning op. Als je een tijdje elke dag gebruikt zal dat wel als je baseline gaan zien, en pas iets merken als je ermee stopt.

Wat heeft mijn leeftijd er mee te maken?

ik vraag je leeftijd omdat ik dacht dat je mss n puber was die niet echt weet waar hij over praat...

Je bent 30 dus klinkt het wel geloofwaardig .
Het proberen waard ....

ik vraag je leeftijd omdat ik dacht dat je mss n puber was die niet echt weet waar hij over praat...

Je bent 30 dus klinkt het wel geloofwaardig .
Het proberen waard ....

Of niet ;) besef wel dat het een medicijn is. En dat je het normaal alleen op voorschrift kan krijgen. Zomaar online een medicijn bestellen, omdat je op Internet hebt gelezen dat het leuke dingen doet en weinig bijwerkingen heeft is misschien niet zo slim, zeker niet als je zelf niet snapt wat het doet.

Er blijkt bijvoorbeeld een versterking van de effecten van alcohol en van amphetamines te zijn. Het is handig omdat van te voren te weten. Misschien is de combinatie met DMAA (pre-workouts) ook niet aan te raden, aangezien de stof op een vergelijkbare manier werkt als amphetamines.

Ik probeer niemand te weerhouden om het wel te bestellen. Ik wil alleen aanraden om jezelf op zijn minst eerst goed in te lezen en te beseffen dat je experimenteerd met een medicijn. Begeleiding van iemand met een medische achtergrond is eigenlijk wel aan te raden bij dit soort dingen.

Intredasting, krijg je echt zo´n limitless idee :o.

Ik wacht nog wat reviews af, want voordat ik een relatief 'onbekend' goed ga gebruiken wil ik wel weten of het safe is. Maar als het safe is en het werkt, dan is het fcking ideaal voor leren etc.

Exact mijn gedachte, kom maar op met de reviews!

moet 1 van de weken theorie auto doen dus komt net goed van pas
(leer nogal moeilijk) iemand goede site om die shit te bestellen ?

moet 1 van de weken theorie auto doen dus komt net goed van pas
(leer nogal moeilijk) iemand goede site om die shit te bestellen ?
Heb je daarvoor deze shit nodig? Dude die theorie is easy, gewoon bandendruk kennen, de rest gewoon logisch nadenken :p
On-topic: Online shop? België preferred :)

Heb op paricetam.nl besteld
proefverpakking 25g paricetam + 25g choline: 10 euro
verzending belgie: 1,5 (NL = gratis)

Laat hier iets weten als ik het binnen heb

Ik heb erge last van ADD, in tegenstelling tot de meeste mensen wordt het bij mij slechter naarmate ik ouder kom.

Heb al verschillende medicijnen geprobeerd maar heb teveel last van bijwerkingen.
-Ritalin ( hartkloppingen/hartritmestoornissen )
-Concerta ( totale verlies van eetlust/ zeer droge mond/ en terug de hartkloppingen,.. )
-Strattera ( erge buikpijn, krampen,...)

Volgens de pyscholoog zijn mijn opties ten einde.
Lijkt me sterk dat er niets anders mogelijk is voor mij.

Zou piracetam of iets in die lijn een uitkomst kunnen bieden voor me?

Karma zal vloeien.

Ik heb erge last van ADD, in tegenstelling tot de meeste mensen wordt het bij mij slechter naarmate ik ouder kom.

Heb al verschillende medicijnen geprobeerd maar heb teveel last van bijwerkingen.
-Ritalin ( hartkloppingen/hartritmestoornissen )
-Concerta ( totale verlies van eetlust/ zeer droge mond/ en terug de hartkloppingen,.. )
-Strattera ( erge buikpijn, krampen,...)

Volgens de pyscholoog zijn mijn opties ten einde.
Lijkt me sterk dat er niets anders mogelijk is voor mij.

Zou piracetam of iets in die lijn een uitkomst kunnen bieden voor me?

Karma zal vloeien.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Srs shit is srs.

Paar keer piracetam geprobeert.
Van 1 gram tot 7 gram. ik heb er helemaal nooit iets van gemerkt.
Vriend van me ondervond wel positieve cognitieve effecten.

Verschilt dus wel per persoon.

• Topic Starter Topic Starter
Indien je niets merkt, kan je Aniracetam, Oxyracetam en de sterkste, Pramiracetam proberen.

Deze zijn echter niet zolang(10+jaar) getest op mensen.

nee serieus, ik kan daar echt "de balle" van
rilatine werkt niet bij mij dus daarom dat ik het
wel eens wil testen :p zal eens kijken op piractam.nl

---------- Post toegevoegd Fri 2 Dec 2011 om 17:09 ----------

Heb je daarvoor deze shit nodig? Dude die theorie is easy, gewoon bandendruk kennen, de rest gewoon logisch nadenken :p
On-topic: Online shop? België preferred :)
yesh & idd belgië preferred ;)

nee serieus, ik kan daar echt "de balle" van
rilatine werkt niet bij mij dus daarom dat ik het
wel eens wil testen :p zal eens kijken op piractam.nl

---------- Post toegevoegd Fri 2 Dec 2011 om 17:09 ----------

yesh & idd belgië preferred ;)
Heb besteld bij piracetam.nl, hij rekent bovenop de prijzen 1,50 euro voor verzending naar België.
Snel antwoord gekregen, hopelijk krijg ik het product snel in de bus :)
Hij zei ook dit:
"Al mijn producten zijn van uitstekende puurheid en voldoen aan de EP6 Grade, wat inhoud dat de producten goedgekeurd (en dus veilig) zijn voor consumptie."
Ik zal maar vertrouwen hebben zeker? :)

Edit: Heb EP6 Grade eens gegoogled, niks. Wtf? :roflol:

hmm, zal wel in orde zijn ;)
is het gewoon betalen met credit of met overschrijving ?

hmm, zal wel in orde zijn ;)
is het gewoon betalen met credit of met overschrijving ?
Overschrijving, als je het wat sneller wil (overschrijving België -> Nederland duurt een tijdje) kun je hem een screenshot sturen van de overschrijving als een soort bewijs van betaling. :)

Ik heb die gast van piracetam.nl via paypal betaald. 1 proefzakje piracetam voor 2,5 euro + 1 euro verzending. Hopelijk dinsdag al binnen.

Terug
Naar boven