Logical
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 671
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wordt je er niet immuum voor na een paar dagen gebruik ? Of moet je niet de dosis gaan verhogen na een week gebruik om iets te voelen ? Hoelang mag je dit gebruiken ?
Volgens overdrijf je sterk ...
---------- Post toegevoegd Thu 1 Dec 2011 om 21:11 ----------
hoe oud ben je ?
ik vraag je leeftijd omdat ik dacht dat je mss n puber was die niet echt weet waar hij over praat...
Je bent 30 dus klinkt het wel geloofwaardig .
Het proberen waard ....
besef wel dat het een medicijn is. En dat je het normaal alleen op voorschrift kan krijgen. Zomaar online een medicijn bestellen, omdat je op Internet hebt gelezen dat het leuke dingen doet en weinig bijwerkingen heeft is misschien niet zo slim, zeker niet als je zelf niet snapt wat het doet. Intredasting, krijg je echt zo´n limitless idee.
Ik wacht nog wat reviews af, want voordat ik een relatief 'onbekend' goed ga gebruiken wil ik wel weten of het safe is. Maar als het safe is en het werkt, dan is het fcking ideaal voor leren etc.
Heb je daarvoor deze shit nodig? Dude die theorie is easy, gewoon bandendruk kennen, de rest gewoon logisch nadenkenmoet 1 van de weken theorie auto doen dus komt net goed van pas
(leer nogal moeilijk) iemand goede site om die shit te bestellen ?

SameHeb op paricetam.nl besteld
proefverpakking 25g paricetam + 25g choline: 10 euro
verzending belgie: 1,5 (NL = gratis)
Laat hier iets weten als ik het binnen heb

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik heb erge last van ADD, in tegenstelling tot de meeste mensen wordt het bij mij slechter naarmate ik ouder kom.
Heb al verschillende medicijnen geprobeerd maar heb teveel last van bijwerkingen.
-Ritalin ( hartkloppingen/hartritmestoornissen )
-Concerta ( totale verlies van eetlust/ zeer droge mond/ en terug de hartkloppingen,.. )
-Strattera ( erge buikpijn, krampen,...)
Volgens de pyscholoog zijn mijn opties ten einde.
Lijkt me sterk dat er niets anders mogelijk is voor mij.
Zou piracetam of iets in die lijn een uitkomst kunnen bieden voor me?
Karma zal vloeien.
Srry can't help :s

zal eens kijken op piractam.nlyesh & idd belgië preferredHeb je daarvoor deze shit nodig? Dude die theorie is easy, gewoon bandendruk kennen, de rest gewoon logisch nadenken
On-topic: Online shop? België preferred![]()

Heb besteld bij piracetam.nl, hij rekent bovenop de prijzen 1,50 euro voor verzending naar België.nee serieus, ik kan daar echt "de balle" van
rilatine werkt niet bij mij dus daarom dat ik het
wel eens wil testenzal eens kijken op piractam.nl
---------- Post toegevoegd Fri 2 Dec 2011 om 17:09 ----------
yesh & idd belgië preferred![]()

Overschrijving, als je het wat sneller wil (overschrijving België -> Nederland duurt een tijdje) kun je hem een screenshot sturen van de overschrijving als een soort bewijs van betaling.hmm, zal wel in orde zijn
is het gewoon betalen met credit of met overschrijving ?