AndroidHealthClinic

Homegym

rob91

Freaky Bodybuilder
Waardering
1.742
Lengte
1m87
Ik heb binnenkort een squat rack, flat bench en olympic barbell +gewichten tot mijn beschikking. Wellicht dat ik nog een pullup bar erbij neem. Mijn vraag is; welke trainingsschema zouden jullie doen? Ik heb hier zelf ook al wat ideeen bij, maar ik vraag me af wat jullie zouden doen. Aantal trainingsdagen maakt mij niets uit. Wil ik ook best meerdere dagen squatten.

Stronglifts, Starting strength of iets dergelijks? Ik train zelf ook in mijn homegym en doe ice cream 5x5 (Stronglifts + hypertrofie accesoires)

Alles hangt af van je doel, en minder van wat je tot je beschikking hebt.
Om je goed te antwoorden hebbben we doelen nodig, en huidige stats, wat je al gedaan hebt, wat je nog mist, waar je wil aan werken,...

• Topic Starter Topic Starter
Alles hangt af van je doel, en minder van wat je tot je beschikking hebt.
Om je goed te antwoorden hebbben we doelen nodig, en huidige stats, wat je al gedaan hebt, wat je nog mist, waar je wil aan werken,...

Doel is voornamelijk massa, maar kracht is ook fijn. Huidige stats zijn 5 kilo's minder dan wat er staat onder mijn naam, ben namelijk inmiddels een jaar gestopt met trainen. Heb voornamelijk fullbody gedaan zoals rippetoe, 5x5 en billstarr. Altijd veel plezier mee gehad. Iets vergelijkbaars lijkt me prima, maar zou bijvoorbeeld ook een 4 daagse split kunnen doen. Upperbody/lowerbody, push/pull bijvoorbeeld. Geen ervaring mee overigens dus vraag me af hoe zoiets eruit zou kunnen zien. Sta open voor suggesties.

Als je vooral voor massa wil gaan, dan denk ik dat je veel verschillende toestellen zal nodig hebben en veel isolatieoefeningen zal moeten doen. Ik bedoel, als je meer bodybuilding gericht wil trainen.
En daar heb ik weinig kaas van gegeten. 3xl hier op dbb heeft heel veel kennis over wat jij wil bereiken denk ik.

Terug
Naar boven