Fitness Seller

Homemade Bar Oefeningen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Records070

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m70
Massa
66kg
Ik ben dus een beetje creatief geweest öm te kunnen bench pressen. Maar met zo'n Bar kan je toch meerdere oefeningen doen? Heb een beetje lopen kijken maar ja dat gaat nogal moeilijk niet wetend hoe deze oefeningen heette xd

Suggesties? (Gewoon een stok + 2 zakken, lulz)

Een echte barbell kopen

Ow boy

• Topic Starter Topic Starter
Skeere leven ;P

Suggesties?

shoulder/militairy press, bicep curls, barbell rows, upright rows, barbell shrugs, overhead extensons, skullcrusher, squat, deadlift, pullovers???

heb ff wat fotos gemaakt zodat jullie weten hoe het er ogneveer uit ziet en zag, gister trouwens soort deadlift achtig moves gedaan maar kan haast niet staan op me benen joh haha wat is dat.. Maja, het is voor voorlopig 27kg aangezien ik nog een beginner ben op dit gebied, die 8-12 reps lukt wel voor 4-5 setjes. Maar k wil eerst ff me vorm verbeteren aangezien ik ook erg me triceps voel (Ik hou de bar onder me tepels)

Btw, is gewoon me ma's strijkplank.. lol

Zo zag ie er eerst uit:
JGX8Upt.jpg

Nu zo:

4wYRCmT.jpg

Kh52z1y.jpg

npcg9Vk.jpg

Nog suggesties of iets?

what the **** :duh:

Self madee :D

is this real life?

OT: wordt leuk als je er zoveel gewicht aan hangt dat je houten stok gaat breken.. splinters everywhere bro

is this real life?

OT: wordt leuk als je er zoveel gewicht aan hangt dat je houten stok gaat breken.. splinters everywhere bro

Haha ja snap ik, maar je moet niet verwachten dat ik er straks 50-75kg aan ga hangen ofzo, dit is omdat ik nu tijd teveel heb en loop te wachten op me rijbewijs examen > werken

Maar nu met die 27kg gaat het gewoon goed, niet te zwaar (voordat ik door de strijkijzer heen zak) en nie tte licht haha, maar komop waarom van die reacties, is tog creatief of wat.. Ik had het in vorige topic tog al over "ghetto" bench bar

Maar nu kan ik tenminste ook die deadlifts doen waar jullie altijd zo over zeuren.. :o

****ing epic, props voor je inzet!

(maar srsly koop een normale bar en bankje)

wtf man, skirre boy :roflol:

Hahahaahh die foto's, hilarisch!!!:D

Dit doen ze in Afrika waarschijnlijk ook.

je voelt meer je tricep bij de deadlift?

Dat je dit doet als je dertien bent is heel normaal, maar als je 20 bent, nou dan heb je een probleem denk ik.
Ik viel bijna uit mijn zetel van het lachen.
Neen, effe ernstig. Je wil er energie en moeite insteken dus op zich is dat al karma waard. Kijk gewoon eens op tweedehandssites. ALs je echt nog niet veel geld hebt maar toch wil beginnen kan je wel ergens een goedkoop setje op de kop tikken.

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 17:42 ----------

Dude, ik zie dat je al 2 jaar lid bent. Wat heb je al die tijd gedaan? In de humor-sectie gezeten?

doe pullups aan het klimrek in je speeltuin of zo iets

:roflol: Mooie set-up man. Hier ga je echt de gains van je leven mee maken. Doet me denken aan deze jongens:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Trolololo!
Hier 1 macguyver voor je topic! Hahaha wat een held :)
The-main-character.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven