MuscleMeat

Homemade Bar Oefeningen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol'd

Inb4 stok breekt

Dat je dit doet als je dertien bent is heel normaal, maar als je 20 bent, nou dan heb je een probleem denk ik.
Ik viel bijna uit mijn zetel van het lachen.
Neen, effe ernstig. Je wil er energie en moeite insteken dus op zich is dat al karma waard. Kijk gewoon eens op tweedehandssites. ALs je echt nog niet veel geld hebt maar toch wil beginnen kan je wel ergens een goedkoop setje op de kop tikken.

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 17:42 ----------

Dude, ik zie dat je al 2 jaar lid bent. Wat heb je al die tijd gedaan? In de humor-sectie gezeten?

nou nou zo erg is dit ook weer niet, ik zou het zelf niet doen maar zoals hierboven werd gezegd props voor zijn inzet, echte ghetto gym.

Ik vind het niet gek dat je het voelt in je triceps... Afstand is tekort

Waarom geen gym abbo?

• Topic Starter Topic Starter
je voelt meer je tricep bij de deadlift?

Haha nop, bij de bench press. Maar sowieso vind ik het wat hebben om zelf creatief te zijn om dingen te bereiken, call the cops :p Voel trouwens eerder me dijen dood gaan tijdens deadlift

:thumbup: voor de reacties

Dit is geen ghetto dit is crisis

Laatst bewerkt:
Dat je dit doet als je dertien bent is heel normaal, maar als je 20 bent, nou dan heb je een probleem denk ik.
Ik viel bijna uit mijn zetel van het lachen.
Neen, effe ernstig. Je wil er energie en moeite insteken dus op zich is dat al karma waard. Kijk gewoon eens op tweedehandssites. ALs je echt nog niet veel geld hebt maar toch wil beginnen kan je wel ergens een goedkoop setje op de kop tikken.

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 17:42 ----------

Dude, ik zie dat je al 2 jaar lid bent. Wat heb je al die tijd gedaan? In de humor-sectie gezeten?

haha geniale vent met je reactie

Deze horen in het grote post foto's van je homegym topic. Epic.

Haha zo zou ik niet durven trainen.

Wil je zeggen dat deadliften met dit gewicht echt zwaar is voor jou ??? Iedereen moet ergens beginnen uiteraard, maar komop. Dan moet je toch 20 reps doen ofzo?

En die strijkplank is je bankje waarop je de bench press doet? Wil je dat eens filmen?

Zou je het willen filmen?

2w6yuqx.jpg

Laatst bewerkt:
:roflol: Mooie set-up man. Hier ga je echt de gains van je leven mee maken. Doet me denken aan deze jongens:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier kun je tenminste nog deftig mee trainen maar met bezemsteel en strijkplankgedoe is toch om te lachen.

Koop een barbell voordat je jezelf de t*ring in helpt.

yw

Ik lig nog steeds, elke keer in een scheur als ik dit topic lees.:D

Strong Coca cola 4-pack is strong

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven