Tomnr100
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit dus, geniaal bedacht :')****ing epic, props voor je inzet!
(maar srsly koop een normale bar en bankje)
Dat je dit doet als je dertien bent is heel normaal, maar als je 20 bent, nou dan heb je een probleem denk ik.
Ik viel bijna uit mijn zetel van het lachen.
Neen, effe ernstig. Je wil er energie en moeite insteken dus op zich is dat al karma waard. Kijk gewoon eens op tweedehandssites. ALs je echt nog niet veel geld hebt maar toch wil beginnen kan je wel ergens een goedkoop setje op de kop tikken.
---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 17:42 ----------
Dude, ik zie dat je al 2 jaar lid bent. Wat heb je al die tijd gedaan? In de humor-sectie gezeten?
Voel trouwens eerder me dijen dood gaan tijdens deadlift Dat je dit doet als je dertien bent is heel normaal, maar als je 20 bent, nou dan heb je een probleem denk ik.
Ik viel bijna uit mijn zetel van het lachen.
Neen, effe ernstig. Je wil er energie en moeite insteken dus op zich is dat al karma waard. Kijk gewoon eens op tweedehandssites. ALs je echt nog niet veel geld hebt maar toch wil beginnen kan je wel ergens een goedkoop setje op de kop tikken.
---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 17:42 ----------
Dude, ik zie dat je al 2 jaar lid bent. Wat heb je al die tijd gedaan? In de humor-sectie gezeten?
Mooie set-up man. Hier ga je echt de gains van je leven mee maken. Doet me denken aan deze jongens:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]