Fre91
Cool Novice
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m72
Was al een tijdje op zoek naar opties om te kunnen dippen maar voor een squatrack worden geen dip attachments verkocht/gemaakt (heb geen cage) en een losstaand dipstation vond ik wat te duur om maar één oefening op te kunnen doen.
Dus dan maar besloten om zelf aan het werk te gaan en de allereerste Barbarian Squat Rack Dip Attachment te maken, hij is net af
Moet wel nog geverfd worden, ga ik één van de dagen eens doen.
Zijn er nog mensen die zelfgemaakt materiaal hebben? Ik weet dat er in de Powerlift/Strongman sectie een topic is maar dit is toch vooral strongman-gericht.
Dus dan maar besloten om zelf aan het werk te gaan en de allereerste Barbarian Squat Rack Dip Attachment te maken, hij is net af
Moet wel nog geverfd worden, ga ik één van de dagen eens doen.Zijn er nog mensen die zelfgemaakt materiaal hebben? Ik weet dat er in de Powerlift/Strongman sectie een topic is maar dit is toch vooral strongman-gericht.

Ik ga er nog 1 verstevigingsbar aan de zijkant bijlassen omdat het een klein beetje naar links kon bewegen (paar mm maar), voor de rest was alles superstevig.