Fitness Seller

Homemade Equipment / Zelfgemaakt Trainingsmateriaal

Een stappenplan met plaatjes en afmetingen etc heb ik op het forum gezet. Als je kunt lassen kun je het maken.

Afb054.jpg
[/QUOTE]

Ik ben al een tijd opzoek naar een sissy squat 'bankje' ervaar je veel meer voordeel aan zo'n bankje dan de losse uitvoering?

ja ik vind het een geweldig ding. Er is eigenlijk maar weinig mee vergelijkbaar. Je ziet ze idd niet vaak meer en daarom heb ik hem ook zelf gemaakt. vraag anders eens aan Henk.

daar heb ik volgens mij geen stappenplan van gemaakt maar alles staat in het sticky topic: maak je eigen strongman onderdelen.

De GHR heeft een eigen topic gehad die kun je wel vinden via de search.

Als je wilt kan ik de sissy wel opmeten.

maar het is echt super simpel:

1. Neem een oud buikspierbankje of maak je eigen pads (haal foam bij meubelstoffeerder-pak plankje-lijm foam erop-niet skai ertegen).
Ik had gewoon een buikspierbankje gehaald voor een 10tje
2. maak een T vorm, Lengte 1m20 en breedte minimaal 60cm.
3. Rollen bij je knieen op 40cm (die van mij is verstelbaar maar we verstellen hem nooit dus ik zou gewoon op 40cm zetten)
4. Stukje traanplaat erop lassen.
5. Voetrollen heb ik ook verstelbaar, ik heb gewoon een stuk van het buikspierbankje eraf gezaagd dat verstelbaar was en er zo op gelast. Als je de rollen vast wilt hebben dan ga je er eerst even tegenaan staan en markeer je waar ze moeten komen. Ook deze verstellen we eigenlijk nooit dus is allemaal overdreven om te doen.

• Like
Waarderingen: Xto
Terug
Naar boven