MuscleMeat

Homoseksualiteit strafbaar? Vaticaan en VS zeggen geen nee

Antilliaanse homo's accepteren de wet en proberen die niet te veranderen!

NL homo's die zich daar willen vestigen doen dat wel!

wat vind je ervan als marokkanen de NL wet zodanig willen veranderen dat de islam het hoofd geloof wordt en iedereen verplicht wordt zich daaraan te houden?

ongeveer hetzelfde maffe idee, maar misschien snap je de intentie ervan nu wel?
;)

Nee, klusmier, niet 'ongeveer hetzelfde idee', maar een ongelooflijk k*tvergelijking.
Verder zijn argumenten zijn niet nodig, want bij u gaat het de ene oor in en de andere weer uit. Als je toch zo graag argumenten wilt, lees dan de overige 20 pagina's eens goed.

maw keur jij het dus ook goed om willekeurig mensen te vermoorden?
:eek::mad:
Als een paar personen naar Afrika reizen om daar de lokale bevolking wijs te maken dat ze naar hel gaan als ze niet Christen worden en zo dus hun hele cultuur weggooien, dan ben ik INDERDAAD BLIJ als die mong*len worden afgemaakt.

Beetje je bullshit verspreiden aan mensen die dat niet eens willen.
Geloof is gewoon een ziekte die in de westerse wereld gelukkig langzaam aan het genezen is.
Kvind er trouwens niks mis mee als jij ziek wilt zijn, doe je eigen ding,
maar verspreid het niet aan andere die er niet om vragen.

Als een paar personen naar Afrika reizen om daar de lokale bevolking wijs te maken dat ze naar hel gaan als ze niet Christen worden en zo dus hun hele cultuur weggooien, dan ben ik INDERDAAD BLIJ als die mong*len worden afgemaakt.

Beetje je bullshit verspreiden aan mensen die dat niet eens willen.
Geloof is gewoon een ziekte die in de westerse wereld gelukkig langzaam aan het genezen is.
Kvind er trouwens niks mis mee als jij ziek wilt zijn, doe je eigen ding,
maar verspreid het niet aan andere die er niet om vragen.

diep in mijn hart hoop ik dat je ogen eens zullen opengaan, want je weet idd niet waar jke over praat!

jammer dat je antwoorden een toonbeeld zijn van het recht op vrije meningsuiting.........spreek zo eens tegen een minister die de regels wil veranderen omdat het in zijn ogen goed is voor de bevolking.
;)

Er is tog echt een verschil tussen vrijheid van meningsuiting en mensen dwingen om iets te geloven met als bedreiging eeuwig branden in de hel.

Jij bent de gristelijke hier, niet ik.

ik zat te wachten op dit domme antwoord!

NIEMAND is VERPLICHT christen te worden

NIEMAND wordt GEDWONGEN dit aan te nemen, het blijft je eigen wil.

en als je niet geloofd, wat maakt het dan uit of iemand je vertelt dat je naar de hel zult gaan en eeuwig gaat branden?

daar heb je dan toch maling aan?
:D:p

ik zat te wachten op dit domme antwoord!

NIEMAND is VERPLICHT christen te worden

NIEMAND wordt GEDWONGEN dit aan te nemen, het blijft je eigen wil.

en als je niet geloofd, wat maakt het dan uit of iemand je vertelt dat je naar de hel zult gaan en eeuwig gaat branden?

daar heb je dan toch maling aan?
:D:p

Volgens mij hebben kinderen weinig keuze, klusmier. Misschien is het maar goed dat je geen kinderen hebt ;)

Volgens mij hebben kinderen weinig keuze, klusmier. Misschien is het maar goed dat je geen kinderen hebt ;)

Christenen die hun geloof proberen te verspreiden en kinderen proberen te indoctrineren met sprookjes en dreigementen moet je zo ver mogelijk bij elkaar vandaan houden.

Terug
Naar boven