Fitness Seller

Homoseksualiteit strafbaar? Vaticaan en VS zeggen geen nee

Niet meer dan homocoïtusualiteit doet.

Ook onder homo's is er last van psychische klappen wanneer iemand coïtus heeft en ook onder homo's is er sprake van sociale dwang door de omgeving zoals dat bij pedofielen door de pedo gebeurd.

Pedofilie, homofilie er is geen enkel verschil.

Jezus Christ. Met elke post laat je weer zien hoe bekrompen jouw gedachtengoed is.
Als je het verschil tussen pedofilie en homofilie niet kan zien, ik vraag me serieus af door welke idioten je bent opgevoed, want daar dient dan een hartig woordje mee gevoerd te worden
Iedereen die zulk een zieke geest als jij kan voortbrengen hoort niet in deze samenleving thuis.

Laatst bewerkt:
Intolerantie heeft meer levens op zijn geweten dan homoseksueelgedrag.

hier zou ik mee oppassen;) aids komt pas op gang, wacht maar enkele decennia, dan zou het goed kunnen dat homoseksueelgedrag meer levens heeft geëist dan intolerantie.

(voor het geval dat ik weer een heleboel verwijten naar mn kop geslingerd krijg: ik bedoel hier NIET mee dat aids door homocoïtusualiteit ontstaan is, maar wel dat het voornamelijk verspreid wordt door de :gay:'s)

Kinderen kunnen niet voor zichzelf beslissen, bij homofilie is dit niet het geval.
Vergelijking trekt nergens op, Cirkel.

Jezus Christ. Met elke post laat je weer zien hoe bekrompen jouw gedachtengoed is.
Als je het verschil tussen pedofilie en homofilie niet kan zien, ik vraag me serieus af door welke idioten je bent opgevoed, want daar dient dan een hartig woordje mee gevoerd te worden
Iedereen die zulk een zieke geest als jij kan voortbrengen dient niet in deze samenleving thuis.
Wie is er hier nu bekrompen?

Daarbij kan ik je garanderen dat mijn gemiddelde familielid hoger geschoold is dan dat bij jou het geval zal zijn...
Kinderen kunnen niet voor zichzelf beslissen, bij homofilie is dit niet het geval.
Vergelijking trekt nergens op, Cirkel.
Er zijn voldoende kinderen die intelligenter zijn dan de gemiddelde fl**ker.

Bwa, als zowat iedere psycholoog zegt dat een kind niet ontwikkeld genoeg is om een relatie of coïtus aan te gaan, dan vertrouw ik eerder hen dan 1 neo-nazi :o

Kinderen die hoog ontwikkeld is op intellectueel en emotioneel vlak is eerder een uitzondering dan een regel. Onzin argument dus.

Wanneer jij 'kinderen' zegt btw, dan bedoel je toch onder de 11 jaar hé ? Pedofilie trekt peuters aan (en die kunnen onmogelijk intelligenter zijn dan de 'gemiddelde fl**ker'(wat ook veel over u houding zegt jegens homo's. Heeft Hitler er iets mee te maken ?)).

Wie is er hier nu bekrompen?
Er is je keer op keer verteld wat het verschil is tussen homo en pedofilie. Dat je dit nog niet kan zien betekent inderdaad dat jij bekrompen bent

Daarbij kan ik je garanderen dat mijn gemiddelde familielid hoger geschoold is dan dat bij jou het geval zal zijn...
Dit waag ik te betwijfelen, maar goed. Garanderen kan je sowieso niet, of ken je me toevallig? Dacht het niet, heb niet zulke debielen als jij in mijn vriendenkring.

Er zijn voldoende kinderen die intelligenter zijn dan de gemiddelde fl**ker.

Dus omdat er een aantal kinderen intelligent genoeg zijn om een coïtusuele relatie aan te gaan, wat ik nog waag te betwijfelen, moeten alle kinderen het maar ontgelden?
Ik zie kinderen van 6-10 nog geen volwassen beslissing maken wat coïtus betreft. Dit in tegenstelling tot alle volwassen homofielen, heeft verder weinig met intelligent van doen.

hier zou ik mee oppassen;) aids komt pas op gang, wacht maar enkele decennia, dan zou het goed kunnen dat homoseksueelgedrag meer levens heeft geëist dan intolerantie.

(voor het geval dat ik weer een heleboel verwijten naar mn kop geslingerd krijg: ik bedoel hier NIET mee dat aids door homocoïtusualiteit ontstaan is, maar wel dat het voornamelijk verspreid wordt door de :gay:'s)

OMFG, wel eens statistieken bekeken van AIDS-verspreiding? In Afrika, Zuid Amerika en Afrika is AIDS zo goed als voorbehouden aan hetero's. Homocoïtusualiteit is in in veel landen in die werelddelen veel minder voorkomend dan bij rondnkende machootjes die denken dat alleen homo's AIDS kunnen krijgen. De grootste verspreiders zijn daar de h**ren, de homocultuur is in alleen in Europa, Australie en een gedeelte van de USA bestaande.

Niet meer dan homocoïtusualiteit doet.

Ook onder homo's is er last van psychische klappen wanneer iemand coïtus heeft en ook onder homo's is er sprake van sociale dwang door de omgeving zoals dat bij pedofielen door de pedo gebeurd.

Pedofilie, homofilie er is geen enkel verschil.

Genomineerd voor meest stomzinnige posting van 2008. Homo's die onder druk zich laten nemen, het moet niet gekker worden. Homofilie is op seksueelgebied een keuze, bij pedofilie maakt de intelligentere geachte volwassene de keuze voor het kind. Hoe kan je nou beweren dat een kind hetzelfde inschattingsvermogen heeft als een volwassene?

OMFG, wel eens statistieken bekeken van AIDS-verspreiding? In Afrika, Zuid Amerika en Afrika is AIDS zo goed als voorbehouden aan hetero's. Homocoïtusualiteit is in in veel landen in die werelddelen veel minder voorkomend dan bij rondnkende machootjes die denken dat alleen homo's AIDS kunnen krijgen. De grootste verspreiders zijn daar de h**ren, de homocultuur is in alleen in Europa, Australie en een gedeelte van de USA bestaande.

ik bedoelde de verspreiding van aids in de westerse wereld, waar er effectief (veel) homo's zijn:)

edit: en m.b.t de statistieken, ik heb eens in een magazine (dacht dat het p-magazine was) gelezen in een artikel dat 75-80%(zoiets ongeveer) van de aidspatienten in belgië homo's waren

ik bedoelde de verspreiding van aids in de westerse wereld, waar er effectief (veel) homo's zijn:)

edit: en m.b.t de statistieken, ik heb eens in een magazine (dacht dat het p-magazine was) gelezen in een artikel dat 75-80%(zoiets ongeveer) van de aidspatienten in belgië homo's waren

In de Westerse wereld is AIDS alleen geen megakiller zoals in andere landen.

HIV_Epidem.png

Intolerantie in de Westerse wereld heeft ontegenzeggenlijk tot meer leed geleden. Daar kan geen Gayparade tegen op. Toch wel treurig eigenlijk dat er in een vrije Westerse wereld nog zoveel intolerantie is t.o.v. een andersoortige coïtusuele geaardheid.

Bwa, als zowat iedere psycholoog zegt dat een kind niet ontwikkeld genoeg is om een relatie of coïtus aan te gaan, dan vertrouw ik eerder hen dan 1 neo-nazi :o

Kinderen die hoog ontwikkeld is op intellectueel en emotioneel vlak is eerder een uitzondering dan een regel. Onzin argument dus.

Wanneer jij 'kinderen' zegt btw, dan bedoel je toch onder de 11 jaar hé ? Pedofilie trekt peuters aan (en die kunnen onmogelijk intelligenter zijn dan de 'gemiddelde fl**ker'(wat ook veel over u houding zegt jegens homo's. Heeft Hitler er iets mee te maken ?)).
Je bent minderjarig tot je 18 maar voor het gemak zullen we maar even van 16 uitgaan. Daarbij zou ik als ik jou was dan toch eens even met een psycholoog om te tafel gaan zitten om te praten over het onderwerp want kennelijk heb je het niet goed begrepen.
Dit waag ik te betwijfelen, maar goed. Garanderen kan je sowieso niet, of ken je me toevallig? Dacht het niet, heb niet zulke debielen als jij in mijn vriendenkring.
Scheelt dat buiten mijn familie de meeste van mijn ex-en ook nog eens hood opgelid waren, dierenartse met eigen zaak, chirurge, meid met een eigen goudsmidse.

In mijn familie, zitten oa. advocaten, economen, adviseurs op universitair niveau...

Kom maar eens op met jouw vriendenkring en familie!
Genomineerd voor meest stomzinnige posting van 2008. Homo's die onder druk zich laten nemen, het moet niet gekker worden. Homofilie is op seksueelgebied een keuze, bij pedofilie maakt de intelligentere geachte volwassene de keuze voor het kind. Hoe kan je nou beweren dat een kind hetzelfde inschattingsvermogen heeft als een volwassene?
Dus jij beweert nu dat sociale druk niet bestaat?

Je bent minderjarig tot je 18 maar voor het gemak zullen we maar even van 16 uitgaan. Daarbij zou ik als ik jou was dan toch eens even met een psycholoog om te tafel gaan zitten om te praten over het onderwerp want kennelijk heb je het niet goed begrepen.

Pedofielen voelen zich niet aangetrokken tot tieners. Dan noemt dat efebofilie ofzoiets.
Pedofielen voelen zich aangetrokken tot kinderen, dus voor adolescentie en dat is voor de meeste kinderen vanaf 11-12 jaar (begin puberteit).
Dus ik kan moeilijk geloven dat er genoeg kinderen zouden bestaan die intellectueler zijn dan de gemiddelde fl**ker. Eerder een uitzondering, maar goed, dat is nog steeds geen argument.

Pedofielen voelen zich niet aangetrokken tot tieners. Dan noemt dat efebofilie ofzoiets.
Pedofielen voelen zich aangetrokken tot kinderen, dus voor adolescentie en dat is voor de meeste kinderen vanaf 11-12 jaar (begin puberteit).

nooit 'to catch a predator' gezien? die pedo's kicken voornamelijk op kinderen van rond de 14.

nooit 'to catch a predator' gezien? die pedo's kicken voornamelijk op kinderen van rond de 14.

Dan zijn dat simpelweg geen pedo's. Wikipedia zegt:

Ten tweede is er pas sprake van pedofilie als een volwassene zich seksueelaangetrokken voelt tot prepuberale kinderen. In het dagelijks spraakgebruik wordt een volwassene die zich seksueelaangetrokken voelt tot personen die wel al geslachtsrijp, maar nog minderjarig (minder dan 18) zijn, vaak ten onrechte als pedofiel aangemerkt. Pedocoïtusualiteit is dan ook niet helemaal hetzelfde als het strafbare feit van coïtusuele handelingen met minderjarigen, aangezien hier voor volwassenen ook sprake van is, ingeval de ander wel geslachtsrijp, maar nog geen 16 is.

Wat het ook moge zijn, zowel kinderen als jonge adolescenten zijn gewoonweg niet ontwikkeld genoeg.

Dus jij beweert nu dat sociale druk niet bestaat?

Hahaha dude kom op zeg. Homo's staan toch juist onder druk omdat ze geacht worden om zich heteroseksueelte gedragen in deze maatschappij. Veel homo's hebben juist moeite om uit "de kast" te komen omdat zij liever geen homo wilden zijn en zich schamen voor hun coïtusualiteit omdat er nog steeds heel veel mensen zijn die homofobie hebben.

Je kan mij niet wijs maken dat je homo wordt doordat je een of andere sociale druk zou voelen.

• Topic Starter Topic Starter
Cyan, je berust je op maatschappelijke acceptatie van een afwijking.

Niet alleen de maatschappelijke acceptatie.

Mensen die zo in de evolutietheorie geloven moeten toch op zijn minst accepteren dat pedofilie deel is van de evolutie net zoals homocoïtusualiteit dat is.

En moord en doodslag ook. En verkrachting en het opeten van je kinderen etc. etc. etc. Jij maakt alleen de fout dat je denkt dat als het een onderdeel is van de evolutie, we dit ook direct als wenselijk of tolereerbaar dienen te kenmerken. (een variant van het 'natuurlijk' argument) Maar helaas, zo werkt het niet. Moet je nu echt iedere keer zo duidelijk maken dat je niet weet waar je het over hebt? Hier is de boodschap ondertussen duidelijk hoor.

Waarom het een accepteren en het andere verbieden?

Tja... Geen idee... Maar om de een of andere reden moet ik denken aan de negatieve gevolgen voor kleine kinderen die slachtoffer zijn van pedocoïtusuelen... Overigens is je argumentatie sowieso al wankel: verkrachting is strafbaar, of het nu gaat om homo's of hetero's. Het is dus de vraag (waarmee de thread eigenlijk begon): op grond waarvan kunnen we het strafbaar stellen? Tot op heden is de grond onder de voeten van de homofoben niet bepaald aanwezig...

En we kunnen bijvoorbeeld homo-ouderschap accepteren op grond van onderzoek dat uitwijst dat er geen negatieve effecten zijn t.o.v. opvoeding door hetero's.

Ga jij onderzoeken Cirkel, of pedocoïtusualiteit een negatief gevolg heeft op de ontwikkeling van kinderen? Of denk je de uitkomst wel te weten?

En even voor de duidelijkheid kom ik hier niet op voor pedocoïtusuelen gezien ik niet geloof in de evolutieleer.

Ook even voor de duidelijkheid: je argumenten zijn k*t.

Ik wil slechts aantonen hoe krom de denkwijze van sommigen hier is en hoe ze zichzelf tegenspreken.

Q.E.D.

Argh, de paus kan echt de bloed onder je nagels halen hé. :D

• Topic Starter Topic Starter
Argh, de paus kan echt de bloed onder je nagels halen hé. :D

Meestal heb ik de indruk dat het bloed uit m'n hoofd wordt weggezogen als ik dergelijks lees. Wss een beveiligingsmechanisme: m'n hersens gaan trager werken, waardoor de kans op grote schade afneemt. Zoiets als: "Mist: halveer uw snelheid, verdubbel uw afstand." (Nederlandse slogan voor een veilig verkeer)

Scheelt dat buiten mijn familie de meeste van mijn ex-en ook nog eens hood opgelid waren, dierenartse met eigen zaak, chirurge, meid met een eigen goudsmidse.

In mijn familie, zitten oa. advocaten, economen, adviseurs op universitair niveau...

Kom maar eens op met jouw vriendenkring en familie!
:roflol:
Moet ik me gaan verlagen tot dit niveau?
Je hebt geen argumenten, dus gooi je het maar op je zogenaamde "intelligentie".
Uit dit trieste lijstje van jou kan ik niet halen dat jouw kennisengroep hoger opgeleid is dan die van mij, eerder tegenovergestelde. Wat voor hoge opleiding heb je nodig als goudsmid, vmbo toch?

Dus? Omdat ze 14 jaar zijn kunnen ze zelf een duidelijke beslissing maken op seksueelgebied?
Daarnaast worden er natuurlijk ook veel kleine kinderen misbruikt, er moet ergens een grens gesteld worden, lijkt me goed dat deze 16 (of 18:o) is.

Terug
Naar boven