Fitness Seller

Homoseksualiteit strafbaar? Vaticaan en VS zeggen geen nee

Dus? Omdat ze 14 jaar zijn kunnen ze zelf een duidelijke beslissing maken op seksueelgebied?
Daarnaast worden er natuurlijk ook veel kleine kinderen misbruikt, er moet ergens een grens gesteld worden, lijkt me goed dat deze 16 (of 18:o) is.

nee dat bedoelde ik niet:p wou gewoon een technisch foutje van cyan aangeven:D in dit geval sta ik aan jullie kant, pedofilie is niet hetzelfde als homofilie;).

Meestal heb ik de indruk dat het bloed uit m'n hoofd wordt weggezogen als ik dergelijks lees. Wss een beveiligingsmechanisme: m'n hersens gaan trager werken, waardoor de kans op grote schade afneemt. Zoiets als: "Mist: halveer uw snelheid, verdubbel uw afstand." (Nederlandse slogan voor een veilig verkeer)

veilige optie idd!

zouden homo's ook eens moeten doen
;)

Haha. Circel, wat is jouw beroep en opleiding? Vraag me af of die intelligentie en dat maatschappelijk aanzien van je kenniskring besmettelijk is.

Scheelt dat buiten mijn familie de meeste van mijn ex-en ook nog eens hood opgelid waren, dierenartse met eigen zaak, chirurge, meid met een eigen goudsmidse.

In mijn familie, zitten oa. advocaten, economen, adviseurs op universitair niveau...

Kom maar eens op met jouw vriendenkring en familie!

Ja en nu? Denk je dat een beetje van die intelligentie of status neerdaalt op jou? Je bent nu toch wel een beetje op het niveau van 'mijn vader werkt bij.....'. Who ****ing cares? Buiten dan misschien de pikkies op het basisschoolplein.

Ja en nu? Denk je dat een beetje van die intelligentie of status neerdaalt op jou? Je bent nu toch wel een beetje op het niveau van 'mijn vader werkt bij.....'. Who ****ing cares? Buiten dan misschien de pikkies op het basisschoolplein.
.....McDonalds!
:roflol:

http://www.marketingfacts.nl/berichten/reclamehelden/
10 McKroket -Hollandse folklore
Naam: Pascal Koot (30)
Titel: Marketing manager McDonald’s Nederland
Succes: De communicatiestrategie van McDonald’s
‘En wat doet jouw vader?‘, wil een groep jongens van hun vriendje weten nadat ultieme beroepen als brandweerman en politieagent al voorbijgekomen zijn, terwijl op de achtergrond zien zijn vader, Jan des Bouvrie, in beeld verschijnt. De jongen aarzelt. ‘Mijn vader werkt bij McDonald’s’, zegt hij ten slotte. Zo, die zit. Iets hogers dan een werknemer van McDonald’s is in een groep van zeven- tot tienjarigen nauwelijks denkbaar.

:D

Dat is hun mening, klusmier... Verder lijkt het antwoord op deze vraag voor de hand liggend: omdat ze graag willen dat die beslissingen aangepast worden.

ok, dus als ik je goed begrijp mag ik als gast bij jouw thuis ook de regels gaan bepalen?

want dat is het hele punt; Nederlandse homo's zijn op de Antillen nog altijd te gast, en wanneer ze zich willen inschrijven zullen ze de wetten van het land moeten accepteren!
;)

ok, dus als ik je goed begrijp mag ik als gast bij jouw thuis ook de regels gaan bepalen?

want dat is het hele punt; Nederlandse homo's zijn op de Antillen nog altijd te gast, en wanneer ze zich willen inschrijven zullen ze de wetten van het land moeten accepteren!
;)

:roflol: Haal even een post van 15 pagina's terug naar boven.

;)

:roflol:

;)

Ammehoela te gast. Zo zie jij het, maar ze zijn zeker geen gast, want homo's komen in elke cultuur natuurlijk voor. Christendom eigenlijk niet, dus jij kan meer als 'gast' gezien worden dan zij.

volgens mij is cirkel zo boos op homo's omdat er vroeger veel in ze poepertje geroert is door ze slimme familieleden.

Ik heb zelden iemand zo ongelooflijk krom horen lullen als Circel. Mijn god blij dat ik me niet eerder in dit topic begeven heb.

Ammehoela te gast. Zo zie jij het, maar ze zijn zeker geen gast, want homo's komen in elke cultuur natuurlijk voor. Christendom eigenlijk niet, dus jij kan meer als 'gast' gezien worden dan zij.

ik heb het even voor het gemak over de oorspronkelijke bewoners van de Antillen, en dat waren zeker geen Nederlanders!
;)

beter leren lezen knul.
:p

Ik heb geen flauw idee waarover je het hebt, maar wees er maar zeker van dat er zowel homo antilianen rondlopen als homo nederlanders, zowel een jaar geleden als 100 jaar geleden. Dus je kan ze niet omschrijven als een 'gast'.

Ik heb geen flauw idee waarover je het hebt, maar wees er maar zeker van dat er zowel homo antilianen rondlopen als homo nederlanders, zowel een jaar geleden als 100 jaar geleden. Dus je kan ze niet omschrijven als een 'gast'.

Antilliaanse homo's accepteren de wet en proberen die niet te veranderen!

NL homo's die zich daar willen vestigen doen dat wel!

wat vind je ervan als marokkanen de NL wet zodanig willen veranderen dat de islam het hoofd geloof wordt en iedereen verplicht wordt zich daaraan te houden?

ongeveer hetzelfde maffe idee, maar misschien snap je de intentie ervan nu wel?
;)

wat vind je ervan als marokkanen de NL wet zodanig willen veranderen dat de islam het hoofd geloof wordt en iedereen verplicht wordt zich daaraan te houden?
Dat is tog eigenlijk hetgeen wat het Christendom al de laatste 1000 jaar doet?

Betreffende homocoïtusualiteit.

Iemand laatst die uitzending gezien waar Yolante en die Gordon werden gevolgt in Spanje ofzo?

Ik heb het ontluisterende verhaal moeten aanhoren van die gladde poot die binnen een maand blijkbaar dat Spaanse vriendje van hem in z'n kont liet kruipen zonder condoom. Die ook nog eens heel Spanje heeft afgedoet. En dan lullen over een HIV testje om vervolgens met z'n pseudo intellectuele praatjes over de dood te beginnen. Een soort vooruitloping op eventuele gevolgen van dat vulgaire leven dat in hun ogen enkel van hen is zonder te beseffen dat je hun daden consequencies kunnen hebben voor meerdere mensen.

Homo's voelen geen evolutionaire binding en zien het leven niet als een gezamelijke verantwoording maar als een gebruikers artikel. Je pakt de honing met gewetenloosheid zonder verantwoording te nemen om het terug te brengen. Elke keer blijkt dat bijna elke poot schuldig is aan vervuiling van het leven.

En ik snap best dat religeuze stromingen deze mensen niet willen hebben. Ik soms ook niet. Het zou een hoop schelen als ze gewoon verantwoordelijkheid nemen en hun verstand meer laten zegevieren boven hun impulsiviteit. Wat dat ontbreekt bij die lui bijna altijd. Geldt overigens ook voor hetero's, maar die voelen pressie door voortplantingsdrang dus zijn beter op hun hoede en voelen de significantie van vitaliteit door een natuurlijk proces aan.

als dat het geval was geweest waren homo's al dood of zaten ze opgesloten en verbannen uit de maatschappij.

en is dat gebeurt? nee dus, maw je praat poep.
;)

Ik heb het over de wet te venanderen in andere landen.
Kijk maar eens naar al die missionarissen die in veel landen gelukkig worden aangepakt en vermoord.

Terug
Naar boven