Fitness Seller

Shocking Hond eet baasjes tenen op tijdens slaap

sleeparchive

Dutch Bodybuilder
Waardering
19
Een man met diabetes uit Oregon die geen gevoel in zijn voeten heeft, schrok zich een hoedje toen hij wakker werd. Zijn hond had een deel van zijn rechtervoet opgegeten, waaronder drie tenen. Niet veel later werd de man in allerijl naar het ziekenhuis gebracht.

De 61-jarige man vertelde aan de dokters dat hij in slaap was gevallen in de zetel en pas merkte dat een deel van zijn voet verdwenen was toen hij wakker werd. Volgens dierenarts Alan Ross zou het kunnen dat "de hond zijn eigenaar probeerde af te helpen van dood weefsel" en dat hij zich tot de voet richtte omdat "deze geïnfecteerd was". Ross voegt hieraan toe dat "de hond optrad uit ongerustheid, niet uit gewelddadigheid". (tvl) http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...Hond-eet-baasjes-tenen-op-tijdens-slaap.dhtml

heavy poep

Gadver.

sinds ik voeten eet.....

Lekker! :D

Herkenbaar, toen mijn voet ontstoken was wilde mijn hond er ook aan gaan knabbelen.

beter een voet in je mond dan een mond in je voet :)

awwgossie wat een braaf hondje

:roflol: Goed werk!

lief hond is lief

Als je ergens een wondje hebt wil een hond dat ook schoonlikken, heel normaal dus :)

Nog een oud wolveninstinct he, wonden likken zou helpen bij genezing en bouwt ook weerstand op.

Heerlijk verhaal dit!

Ik vind alleen die nageltjes altijd zo hard

Honden houden nou eenmaal van ochtend zweetvoeten..

Laatst bewerkt:
Lekker eitje.....

Overal waar ik kom willen de meiden aan mijn leuter zuigen... Is die nu ontstoken?:(:(:(

een hond die jou tenen afbijt, en hij blijft rustig verder slapen?? yeah right!!

Terug
Naar boven