XXL Nutrition

Honger onderdrukkers?

KoekieMonster

Huge Freak
15 jaar lid
10 media-items
Waardering
533
Lengte
1m84
Ik zit nu op 4000kcal p/dag, uit clean voedsel, maar heb ziekelijke honger de doorgaanse dag..

Hoe erg moet dat gaan zijn als ik tijdens mijn cut 500kcal onder onderhoud moet gaan eten! Een hel!

Iemand die een goed supplement weet wat de honger onderdrukt (en eventueel meerdere voordelen met zich mee brengt ;))

supplement niet, maar je kunt sigaretten roken, dat doet markus ruhl ook in de cut. werkt super goed.

- Chromium Picolinaat
- Cafeïne
- Hoodia
- Yohimbine

Deze helpen alleszins bij mij.

EDIT: maw gewoon Animal Cuts bestellen :D (wel de nieuwe versie)

Laatst bewerkt:
ik zit in een cut en als ik honger krijg gewoon litertje koffie drinken... is ook nog win-win situatie:D

Ephiderine

Probeer mss om voor iedere maaltijd 2 à 3 glazen water te drinken, heb al vaak gehoord dat dat werkt...

• Topic Starter Topic Starter
Punt is dat ik tussen mijn maaltijden door ong 2 liter water drink en 1 liter karnemelk.

Ehpiderine, haha, sja.
Moet ik toch ergens in een ander land bestellen dan...

Intermittent fasting.

Mag je tenminste 8 uur fatsoenlijk eten. Je slaapt 8 uur, dus je hebt slechts 8 uur honger over, maar aangezien je dan totaal niet mag eten valt dat eigenlijk reuze mee (na de eerste paar dagen).

Spa rood en Light frisdranken met koolzuur helpen bij mij. Dat koolzuur geeft je voor eventjes een vol gevoel in je maag :)

Een deel van je carbs vervangen voor vlees. Eet anders ook veel groente. Beide hebben een complexe structuur waardoor maag en darmen langer bezig zijn dit te verteren.

Sowieso veel complexe carbs eten.

Mijn ervaring is dat cafeine best positief werkt.

[Link niet meer beschikbaar] het is nu in de uitverkoop.

Heb zelf goede ervaring me,

Success

Ik zit nu op 4000kcal p/dag, uit clean voedsel, maar heb ziekelijke honger de doorgaanse dag..

Hoe erg moet dat gaan zijn als ik tijdens mijn cut 500kcal onder onderhoud moet gaan eten! Een hel!

Iemand die een goed supplement weet wat de honger onderdrukt (en eventueel meerdere voordelen met zich mee brengt ;))

elke keer ff kijkeh naar 2girls1cup dan heb je geen honger meer ;)

1 oplossing heb ik nog niet gezien

"suck it up"

(aka: be a man, grow some balls, stop whining like a little girl, learn to love it (embrace the hunger))

:)

Terug
Naar boven