Fitness Seller

HOOFDPIJN NA TESTOs

Roberts

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
85kg
Ben al een tijdje druk met verschillende soorten testo , nou ik de enanthaat gebruik heb ik twee dagen na de injectie last van lichte hoofdpijn. Is dit normaal en wat kun je er tegen doen ??? Ik gebruik twee maal 1ml in de week

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Sorry net nieuw hier , wist niet precies hoe het werkt . Zal de volgende keer beter mijn best doen

Nevermind. :)

Maar kan het dus niet door een te hoge bloeddruk komen?

verhoogde bloeddruk kan een oorzaak zijn, maar ook de hormoonontregeling veroorzaakt hoofdpijn. Bij vrouwen is dat zelfs al merkbaar bij pilgebruik; wanneer de vrouw bv haar stopweek heeft, daalt de oestrogeenspiegel en dat kan nare hoofdpijn veroorzaken.
verder kan vernauwing van de bloedvaten, voeding ( dat veel tyramine bevat ) en ook daling van het serotonine gehalte reden zijn voor hoofdpijn.

kies er maar 1 uit dus ;)

• Topic Starter Topic Starter
T gaat al weer beter hoop ik , deze week geen last van gehad . Hoe dat komt weet ik niet maar in ieder geval bedankt. We komen er wel. She, jij ook bedankt en super dat je er zoveel verstand van hebt. Die foto van jou is 100 punten waard .

mwoah, een verlaging van de serotonine spiegel is meestal niet het geval tijdens een kuur :D

Lijkt me ook niet...ben even vrolijk als altijd. Maar denk idd verhoogde bloeddruk.

was jij niet hetzelfde menneke wat toen die pro hormoon thread starte ?

Terug
Naar boven