Fitness Seller

Hooikoorts anno 2005: Wat zijn de middelen?

Cleratine, 1 pilletje en een ZWAAARREEEE hooikoortsaanval is binnen lutiele minuten weg :D

Heb al van alles gehad, en de laatste paar jaar telkens een ander soort medicijn omdat de vorige niet meer werkte? gebruik nu Aerius en heb soms nog wel redelijke last.

Wacht dus op een wondermiddel.

morfine :thumbup:

Grrrr vandaag begin ik er weer erg veel last van te krijgen..
:mad:

Ik heb claritine tegen hooikoorts, in tabs form , alleen op doctor recept, werkt perfect!

Ik zou niet weten wat goed werkt. Ik heb bijna alles geprobeerd zonder enig succes. Ik heb gister een paar uur buiten gezeten, lekker die hooikoorts genegeerd :) Maar nu ben ik echt pauper ziek.

Terfenadine is the master, maar helaas niet zo best voor je hart en om die reden ook verboden in de USA. Hier alleen nog generiek te krijgen.

Telfast is ook erg goed, werkzame stof is fexofenadine, ook een anti-histaminicum.

Allerfre = Claritine = Aerius werkzame stof is loratadine. Werkt bij mij niet zo geweldig.

En Xyzal is cetirizine, werkt bij mij redelijk maar wel de meest gebruikte anti-his in Nederland. (Goede sales)

KaLe zei:
he homo, hoe staat het met de blessures? Kun je alweer trainen?

Hey Kale

Biceps is over heeft zon 2 maand geduurt. Knie is zo goed als over afentoe voel ik hem nog kan meeste been oefeningen wel weer doen alleen squaten is nog pijnlijk dus laat ik er nog even uit. Ga proberen het langzaam weer op te bouwen en hopen dat alles weer snel op nivo is. Ben momenteel bezig mijn vet wat lager te krijgen is in de blesure tijd opgelopen naar 13 %. Reden amper kunnen trainen maar voedingsgewoontes niet aanpassen.. en drank :p

Heb een maandje een beetje gecut en zit weer op 8%. Ben deze week weer echt begonnen met dieten om de laatste % er nog af te krijgen. En ben weer gestopt met alle slechte gewoontes :D

Zal binnenkort ff fototje maken van het einde van het cutten verwacht er niet veel van ben erg veel trug gevallen... Maar kan er nu weer tegen aan dus zal snel terug zijn :)

hehe.. xtreme ik ben ook n hoop wkijt.. drank :D

Terug
Naar boven