MuscleMeat

Hooligan nu verdacht van doodslag

-Mephisto-

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Een hooligan die voor het voetbalduel Feyenoord - Ajax eerder deze maand met vuurwerk heeft gegooid, wordt nu door justitie gezocht. Hem kan poging tot doodslag ten laste worden gelegd.

Justitie zoekt hooligan

Zwaargewond
Een man raakte zwaargewond toen hij door het vuurwerk werd getroffen. Een ander raakte lichtgewond. Eerder ging de politie er nog van uit dat de gewonde man het vuurwerk in zijn zak had en dat het zomaar was afgegaan.

Beelden
De beelden van het voorval lieten zien dat dit níet het geval was. Het OM in Rotterdam hoopt de dader met de hulp van de beelden te kunnen aanhouden. Justitie hoopt met behulp van dezelfde beelden ook nog eens 150 andere relschoppers te kunnen opsporen.

Foto's
Het slachtoffer werd tijdens de rellen getroffen door een vuurpijl, die even daarvoor was afgeschoten door een man met een startpistool. Het slachtoffer werd een week in coma gehouden om hem aan zijn verwondingen te kunnen helpen.

K*t hooligans, doodschoppen!

*Geeft de zet door aan SR

Var, you're going too far..

SR1985, ofzoiets.

*schopt een hooligan

Hooligans mogen ze van mij laten opdraaien voor ALLE kosten om de door hen veroorzaakte rotzooi op te ruimen en te repareren.

Krijg je er maar 3 te pakken? Dan zijn de totale kosten voor deze 3 mong*len. Inclusief de kosten voor het inzetten van honderden ME'ers.

Jordees zei:
Hooligans mogen ze van mij laten opdraaien voor ALLE kosten om de door hen veroorzaakte rotzooi op te ruimen en te repareren.

Krijg je er maar 3 te pakken? Dan zijn de totale kosten voor deze 3 mong*len. Inclusief de kosten voor het inzetten van honderden ME'ers.

zou wel leuk (en terrecht) zijn als dat zou gebeuren

Het grappige is dat, Ajacieden aan het filmen waren, toen het gebeurde, goede zaak dat ze het aan de politie hebben doorgegeven. Gister zag je een item ervoer op TV, met die gast die geraakt werd, eerste stoer schreeuwend bek vol met schuim richting die trein met ajacieden, en toen werd hij geraakt. Die pa van hem vond het ook zo zielig voor zijn zoon, nou net goed imo,

zo moeten al die kneuzen een nekschot geven

ophangen aan de lichtmasten in de stadions van de desbetreffende clubs.

Terug
Naar boven