XXL Nutrition

"6-voudig moordenaar vrij!"

Kom kom mensen een beetje tolerant en verdraagzaam, een moordenaar verdient ook een tweede kans, zeker als het een allochtoon is vind ik een beetje positieve discriminatie wel gepast. Ze krijgen al zo weinig kansen en de uitkeringen zijn ook niet vet als je in een BMW wil rijden. Jammer voor de slachtoffers maar dit is nu even belangrijker.

Eric!! Ga van T's account af!!!:mad:

Zo'n gasten horen gwn weg te rotten in de cel

doodstraf invoeren *met terugwerkende kracht uiteraard

Die gast zal ook niet lang veilig over straat lopen als hij een 12-jarig meisje gedood heeft. Kan hij beter veilig en wel in een TBS kliniek zitten.

De beste man werd gediscrimineerd, met andere woorden, hij had dus een goede reden om lukraak 6 mensen af te schieten. Echt een aanwinst voor de Nederlandse samenleving deze man! Hij heeft ons alleen al honderdduizenden euro's gekost en zes levens, maar dat mag de pret niet bederven.

De beste man werd gediscrimineerd, met andere woorden, hij had dus een goede reden om lukraak 6 mensen af te schieten. Echt een aanwinst voor de Nederlandse samenleving deze man! Hij heeft ons alleen al honderdduizenden euro's gekost en zes levens, maar dat mag de pret niet bederven.

Ze zijn wel weer achter elkaar in het nieuws die doorgedraaide junk die de vrouw heeft neergeprikt op een kinderdagverblijf was ook een Turk alleen dit keer een illegale.

Kom kom mensen een beetje tolerant en verdraagzaam, een moordenaar verdient ook een tweede kans, zeker als het een allochtoon is vind ik een beetje positieve discriminatie wel gepast. Ze krijgen al zo weinig kansen en de uitkeringen zijn ook niet vet als je in een BMW wil rijden. Jammer voor de slachtoffers maar dit is nu even belangrijker.

:roflol:

Only in the Netherlands :rolleyes:

echt weer nederland :roflol:

met de dader wordt rekening gehouden en geld in gepompt en de nabestaanden en slachtoffers kunnen stikken. zeker omdat het een allochtoonse dader is wordt er goed mee omgegaan anders gaan er nog kamervragen gesteld worden ivm racisme!!

die kerel moet het recht krijgen deze man ongestraft te slachten. of laten doen. die kerel zijn leven is helemaal kapot.

dat kan dus gewoon............

Ik hoorde het iets anders op de radio, hij is met tijdelijk verlof gegaan, niet vrijgelaten, of hij em is gesmeerd na zijn verlof is een ander verhaal.

Wat een typische hollandse criminele namen allemaal zeg, ook die zijn doodgeschoten in dat café, je kan mij niet vertellen dat die mensen onschuldig waren, en dan bedoel ik niet alleen dat ze em uitscholden, maar misschien werd ie meerdere keren bedreigd en gediscrimineerd, misschien zelfs afgeperst totdat hij geen andere uitweg meer zag, de man was geschoold. dat is ook nog eens bizar.

Van dat meisje had ik niks gelezen? Nevertheless is het natuurlijk fout dat dit is gebeurd en het moet en mag niet kunnen in Nederland, nu denk ik dat de psychische toestand van de man redelijk stabiel was, maar het had net zo goed een koelbloedige gek kunnen zijn.

Weer een sterk staaltje linksch beleid. In plaats van moordenaars keihard aanpakken, knuffelen zij hen liever!

Terug
Naar boven