Fitness Seller

Horror

saw komt zometeen toch? vind die allemaal wel leuk.
een heel oude die ik wel mooi vind is: the night of the living dead
nu zijn de meeste films allemaal zo computerachtig

films met moordende autos /vrachtwagens zijn ook nice. (meestal komt aan het einde van de film de boef of monster pas eruit)

The Shining, The Thing, Mulholland Drive en Inland Empire.

Hellraiser is al genoemd maar behoort ook wel bij mijn favo horrorfilms. Eerste keer gezien toen ik zwaar aan het trippen was, de eerste trip ook nog eens. Was wel een dubbele trip op die manier :D

nvt

Laatst bewerkt:
Psycho is een kinderfilm. Kan je toch nauwelijks spannend noemen. Eerder lachwekkend.

Thir13en Ghosts is een goede griezelfilm,wel een oudje maar spannend vond ik.
voor de rest vond ik toen ik de film"it" ging kijken op jonge leeftijd spannend.

maar jah als je echt rillingen wilt voelen moet je naar die spook docu's kijken als je er in geloofd.

Cannibal holocaust, Mordum, 120 days of sodom, I spit on your grave zijn redelijk hardcore :trollface:

It was vroeger de ergste, maar als je em nu terug kijkt lig je dubbel van het lachen.

Verder vond ik Hostel bijvoorbeeld wel gaaf, maar wat is nou echt horror? Zieke dingen zien of schrikmomenten... Dat laatste maakt het voor mij een stuk spannender iig.

welke mij het meeste is bijgebleven is cannibal holocaust, gezien toen ik een jaar of 13 was en toch wat nachtjes van wakker gebleven

Scary movie

• Topic Starter Topic Starter
Turistas vind ik ook nog wel een leuk verhaal hebben.

Wat vinden jullie van paranormal activity?

Easy alles van stephen king

Martyrs
Die geeft je echt een naar gevoel.

Japanse (originele) versie van The Grudge genaamd Yu on, ik ga die film ook nooooit meer kijken

durf te trailer niet eens te kijken eigenlijk
http://www.youtube.com/watch?v=Kr877nI7Gzk

This is one of the scariest movies I have seen, The trailer doesn't reval much, but once you watch it alone in the dark, your gonna SHIT YOUR PANTS!!!

dit dus x 10100

serieus, die scene waarin die geest ineens onder het deken tevoorschijn komt :o

Laatst bewerkt:
welke mij het meeste is bijgebleven is cannibal holocaust, gezien toen ik een jaar of 13 was en toch wat nachtjes van wakker gebleven

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze grote vriend heeft ervoor gezorgd dat ik als klein jongetje jarenlang doodsbang was om alleen in het donker te zijn.:D

the Thing, meesterwerk van John Carpenter

Terug
Naar boven