MuscleMeat

Hotel gyms

D1ablo

Cool Novice
10 jaar lid
15 jaar lid
Waardering
9
Lengte
1m82
Massa
82kg
Vetpercentage
15%
Vanaf zaterdag naar het buitenland voor het werk.
Het hotel waar ik zit heeft in ieder geval wel een Gym. (en zwembad:))
Ga ik dus zeker gebruik van maken want ik ben nu net lekker bezig en wil niet een week achterstand oplopen..
Ben benieuwd of ze ook wat hebben voor kt.

Wat zijn jullie ervaringen tot nu toe met hotel gyms ?

Eind vorig jaar in de UK wel een goed hotel met een goed ingericht "krachthonk" maar over het algemeen zijn het van die kamertjes zonder daglicht die ze over hebben en waar een crosstrainer en een fietsje staan stof te happen.

Hieronder wat info van de website van het hotel voor volgende week.. ziet er wel gelikt uit.. alleen misschien geen krachttoestellen of losse gewichten.

The Health Club is superbly equipped with an array of cardiovascular equipment, a heated indoor swimming pool, sauna and steam bath for total fitness and well-being. Personal trainers, exercise classes as well as the use of tennis courts can also be arranged. Facilities Hours Fitness Centre 6am - 11pm Indoor Swimming Pool 6am - 11pm Jacuzzi 6am - 11pm Sauna 6am - 11pm Steam Room 6am - 11pm Swimming Pool 6am - 11pm Tennis Courts 6am - 11pm

gym.jpg

Pool.jpg

spa.jpg

:)

Laatst bewerkt:
ja allen cardio helaas , ziet er wel erg mooi uit , wat voor werk doe je als ik vragen mag?

Helaas zijn hotelgyms te vaak te fancy ingericht en is er bewust geen 'raw iron' aanwezig.

Wat zijn jullie ervaringen tot nu toe met hotel gyms ?
Heb tot nu toe maar 1 hotelgym meegemaakt die goed was: Savoy Homann in Bandung, Indonesië..1000-en kgs aan losse gewichten, de rest hadden alleen loopbanden en babyrammelaars die voor dumbbells moesten doorgaan.

Gym in de Wynn in Las Vegas had ook wel losse gewichten.

Maar verder nooit wat nuttigs gezien.

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er inderdaad wel goed uit..
Zo te zien geen ijzer... wel spiegels... :o

Moet een leverancier bezoeken in China. Dus in totaal ook nog eens minimaal 35 uur in een vliegtuig rondhangen :( (heen en terug)

Meestal wel goed eten daar.. ook weer een uitdaging om de "intake" onder controle te houden, ga daar niet al te veel op letten.

Ontbijt is ook goed geregeld zo te zien :D

breakfast.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Wow..
Ze hebben hier dus gewoon ALLES..

Dumbbles.. bankjes, Smith.. complete serie Life Fitness Signature stations.

Ook nog eens supervice:
flesjes water staan netjes klaar
handdoeken in diverse maten
(ik had een grote handdoek op de leg-extension liggen komt dat meiske ook nog ff een kleintje brengen voor het zweten.. )
Waterkoeler
3 soorten groene thee
shakes ... whey...
magazines..
sauna, turks stoombad, heet bad, koud bad. zwembad..
In de kleedkamer ook overal handdoeken / badjassen.
zelfs een centrifuge om even je zwembroek droog te draaien..

Belangrijkste: vandaag benen en schouders kunnen doen volgens planning, helemaal goed !

Wel vanavond een hele pekingeend naar binnen gewerkt dus dat wordt wel een paar dagen refeeds tijdens de cut... :D

Zal kijken of ik de komende dagen nog wat fotootjes mag maken..

lol klinkt goed , ben benieuwd naar de foto's

Bij de hotels die ik al heb gedaan waren er nooit losse gewichten aanwezig. Het was vooral cardio, en met wat geluk enkele krachttoestellen.

Maar ik kijk bij het vastleggen van een hotel wel niet naar de mogelijkheden om aan krachttraining te kunnen doen. Op vakantie heb ik daar geen behoefte aan :).

Terug
Naar boven