MuscleMeat

HPPD iemand ervaringen hiermee?

• Topic Starter Topic Starter
De ruis op heldere achtergrond en blauwe lucht ja dat klopt, dat heeft met het vocht in je oog te maken dat is normaal. maar wat ik zie is een constante ruis net een kapotte tv altijd en overal en het ergst is als het donker is, mn zicht staat nooit stil heb nooit een helder beeld

had er eigenlijk nog niet van gehoord HPPD

denk ook wel: it's al in the mind
kan aan je vroegere drugs gebruik liggen ja
lijkt alsof je moeilijk tot rust kan komen

zou ook naar een arts gaan die er iets van afkend :)

damn kerel, heb het echt met je te doen! klinkt goed ****ed up, veel sterkte ermee, en ik hoop dat je een remedie kunt vinden. Misschien moet je het anders eens proberen in het alternatieve circuit?

heb nu een beetje over HPPD gelezen begrijp er nog altijd niks van.
is dit een beetje ruis zien precies allemaal een soort kleine stippels overal altijd in beeld?
laat zeggen beeld is niet helder maar toch zie je alles nog goed met oogtesten enzo?
dit is toch normaal of is dit ook HPPD ?

ik snap wel een beetje hoe je je voelt

ik had 3 of 4 jaar geleden door drank en wiet en een hooikoorts pilletje een ophol geslagen hart gekregen 250 slagen per minuut. ze moesten m'n hart stil leggen en pas na 2 keer was het gelukt door een of andere injectie toe te dienen om m'n hart stil te leggen, als dat niet lukte moest ik in coma .

nadien heb ik altijd last gehad van hartkloppingen en kon niet slapen kon bijna niets meer zonder dat ik constant aan m'n hart voelde , constant denken dat er iets niet juist is , schrok vaak wakker met hoge hartslag en door de schrik jaagde ik me op en ging ie nog hoger . ik werd bij het minste wat ik moest doen zenuwachtig en durfde vaak gewoon niet meer weg door schrik dat het openieuw zou gebeuren , zowat alle sociale situatie's waren een stuk moeilijker dan ervoor

alle fysieke dingen waren een beetje afgeschreven voor mij omdat ik schrik had telkens m'n hartslag omhoog ging het heeft m'n leven grondig veranderd !

een half jaartje later was ik begonnen met trainen omdat ik gewoon gek werd van dat gevoel dat ik ieder moment als ik nog maar de trap opga iets aan me hart kan krijgen .

ik heb het best moeilijk gehad in de gym ( alle geluk nog een privé gym ) doordat ik vaak hartkloppingen kreeg en moest kappen met de training sessie , als iemand soms binnenkwam in de gym kreeg ik al last van zenuwen en wat nog allemaal
. ik heb mezelf gewoon door die momenten gesleurd en mezelf ertoe gedwingd om die dingen te doen.

Nu ben ik al over een heel deel dingen geraakt waar ik in het begin veel moeite mee had om te doen . hoe meer ik mezelf ertoe dwing om dingen buiten het huis te doen die ik eerst niet echt wou doen hoe beter het gaat nadien .

ik ben vaak nog zenuwachtig voor sommige dingen maar dat is een heeeel stuk minder dan dat ik in het begin had . waar ik wel nog vaak problemen mee heb is sporten/dingen doen waar je sterk uithoudings vermogen voor nodig hebt , dan let ik nog vaak op m'n hartslag en word ik wat zenuwachtig en kap ik er vaak even mee o ja en drinken kan ik ook niet meer echt . krijg ik vaak hartkloppingen van , en zeker de dag nadien

maar ik ben best trots dat ik door die momenten ben geraakt , het heeft me een sterker persoon gemaakt . heb mezelf beter leren kennen. , ik heb m'n levensstijl een heel stuk veranderd dan alleen maar junk food eten zuipen , wiet roken en niet sporten

dat ruis is dat zo als op deze site Visual Snow simulation of is dit normaal als je dit altijd zo ziet zoals je die daar instelt op 25 % ?

ik heb ook zo een ruis aan m'n linker oog van ong 40 % maar ik zie ook maar 30 % aan m'n linker

dat ruis is dat zo als op deze site Visual Snow simulation of is dit normaal als je dit altijd zo ziet zoals je die daar instelt op 25 % ?

Volgens mij als je er op gaat letten heeft iedereen wel beetje ruis. Tenminste als ik in een hele lichte witte kamer sta, zie ik ook wel kleine spikkeltjes als ik er op let. Maar echte ruis is denk ik, als je gewoon niet eens meer normaal helder kan zien. Ik zou me dus als ik jou was geen zorgen maken.

Volgens mij loop je de boel een beetje in de zeik te nemen hiero ;)

In de zeik? kere lwaarom zou ik hierover gaan liegen ik loop al 3 jaar met deze shit rond, ben erdoor van school gegaan deed VWO, op begeven moment durfde ik neregsn meer heen, zat alleen maar thuis terwijl ik eerst altijd buiten was en een grote vriendengroep had, ik ben vorige week pas begonne met 1 dagje te gaan werken bij de vader van mijn vriendin wat gelukkig goed verlopen is.. morgen weer maar de klachten heb ik nog steeds en ik herken het verhaal van sebastiaan heel erg, ik ben ook overal zenuw8ig als ik ergens heen moet, hoe meer er van me word verwacht hoe zenuw8iger en des te meer mensen hoe zenuw8iger, dat is dan alleen als ik last heb van me HPPD, als ik geen last heb kan ik alles gewoon normaal en vrolijk doen wat maar af en toe voorkomt en nogmaals dat sneeuw wat ik zie is niet alleen in heldere lucht en lichte omgeving het hoe donkerder het word hoe erger ik de ruis zie, kijk bijv naar een kapotte tv met ruis door het beeld, je kan de ondertiteling nog redelijk lezen en zien wat er afspeelt maar het is heel eg storend en ik kan me dan ook moeilijk concenteren op waar ik naar kijk het is altijd en overal waar ik kijk

en het is ongeveer 50% op 1 met floaters en als het donker is op 4 50%

Maarja het gaat mij ook meer om die andere klachten die mijn leven beinvloeden, met die ruis kan ik nog wel leven

ik ben ff trainen

Tja, ik denk uberhaupt dat er amper artsen zijn die weten wat dit is; Laat staan dat ze er iets over weten te vertellen. Ik heb er iig nog nooit van gehoord.

Ik wil het niet af doen als BS diagnose ( ik weet er te weinig van), maar ik vind het vaag klinken.

Terug
Naar boven