sluipschutter Dutch Bodybuilder Lid sinds 3 dec 2008 Berichten 694 Waardering 0 1 mrt 2009 #21 spierpijn zei: Wow, Nec aanhang zingt... het mag in de krant. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... wat nou nec aanhang zingt is toch mooi zoals dat is gegaan daar Laatst bewerkt: 1 mrt 2009
spierpijn zei: Wow, Nec aanhang zingt... het mag in de krant. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... wat nou nec aanhang zingt is toch mooi zoals dat is gegaan daar
spierpijn Advanced Bodybuilder Lid sinds 26 jan 2005 Berichten 1.052 Waardering 36 1 mrt 2009 #22 RichardV zei: Anrhem reageert ook een keer. 1e echte supporter van de Rijn club moet nog geboren worden Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Wat versta je onder een 'echte supporter'? Definitie daarvan graag. sluipschutter zei: wat nou nec aanhang zingt is toch mooi zoals dat is gegaan daar Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Dat zeg ik.
RichardV zei: Anrhem reageert ook een keer. 1e echte supporter van de Rijn club moet nog geboren worden Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Wat versta je onder een 'echte supporter'? Definitie daarvan graag. sluipschutter zei: wat nou nec aanhang zingt is toch mooi zoals dat is gegaan daar Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Dat zeg ik.
R RichardV Colossal Veteran Lid sinds 9 dec 2002 Berichten 17.082 Waardering 155 1 mrt 2009 #23 spierpijn zei: Wat versta je onder een 'echte supporter'? Definitie daarvan graag. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Vitesse heeft volgens mij niet de supporters die al 20-30 jaar daarkomen. Als ze minder presteren zie je gelijk geen kip meer in het stadion.
spierpijn zei: Wat versta je onder een 'echte supporter'? Definitie daarvan graag. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Vitesse heeft volgens mij niet de supporters die al 20-30 jaar daarkomen. Als ze minder presteren zie je gelijk geen kip meer in het stadion.
spierpijn Advanced Bodybuilder Lid sinds 26 jan 2005 Berichten 1.052 Waardering 36 1 mrt 2009 #24 RichardV zei: Vitesse heeft volgens mij niet de supporters die al 20-30 jaar daarkomen. Als ze minder presteren zie je gelijk geen kip meer in het stadion. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Daar gaat 't al fout. Elke club heeft ze...
RichardV zei: Vitesse heeft volgens mij niet de supporters die al 20-30 jaar daarkomen. Als ze minder presteren zie je gelijk geen kip meer in het stadion. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Daar gaat 't al fout. Elke club heeft ze...