XXL Nutrition

HUGE girl!

Bezoekers in dit topic

Kijk dat bedoel ik nu... stelletje ranzige testo-pubers!

Jullie kunnen geen onderscheid maken tussen bodybuildsters en vrouwen waar je een stijve van krijgt.. ook al zitten de laatste vol met nepsiliconen!

Het zijn net zo goed sportvrouwen en ze werken er hard voor... maar mooi, nee!
De bekendste mannen-BBers vind ik ook griezelig lelijk :barf: maar daar wordt wel vol :bow: over gesproken!

Bah!

Espi
 
Wind je toch niet zo op Espi, is niet goed voor je hart :D

Ik vind BB vrouwen (cfr. eerste foto's) afschuwelijk. Het is zoals Capricik zegt. De vrouwelijkheid gaat er volledig aan bij gebruik van AS.
Bij mannen wordt hun mannelijkheid net versterkt.
Geef mij maar Brandyyyyyyy :p
 
@ levrone, met een normale vrouwen kop erop misschien wel, niet met deze kop iig..
 
Ik vind BB sowieso een rare "sport". Tuurlijk worden er in de sportschool enorme sportieve prestaties geleverd, maar uiteindelijk draait het allemaal om het uiterlijk.

Op het podium zie je alleen maar de resultaten van de training terug in spiermassa en door worden ze dan op beoordeeld. En dat nog niet eens met wetenschappelijke meetapparatuur, maar door een jury.
 
Die eerste foto waar dit onderwerp mee gestart is is alleen maar een mooie bodybuildster maar gewoon geen mooie vrouw meer...

Monica Brant dat is wel een mooie vrouw...
 
Dus snel voordat je he tpodium opgaat ff de boel vol spuiten met oli en ff oppompen...
 
shit.. zo vrouw als Brandy Dahl zou ik wel willen .. Perfect :D
 
Ik vindt het een mooi gebouwde vrouw ze ziet er goed uit alleen wel een typisch voobeeld van een beetje ruim gebruikt te hebben. Toch heb ik enorm respect voor haar want wat er nmogal een wordt vergeten is dat je ook met AS vreselijk hard moet knallen wil je er het uiterste uit halen.
 
Originally posted by Jack
@ levrone, met een normale vrouwen kop erop misschien wel, niet met deze kop iig..


Dus met andere woorden , die grote gespierde lichaam van haar zou je wel een beurt geven , maar wel met een ander koppie..

hmm, zak erover jack, :D
 
Originally posted by FraGGo
dit vind zelfs BOS niet meer mooi (denk ik ;) )
Eigenlijk wel... :(
Ze was ook bij de NOC en ik heb een foto van haar genomen omdat ik haar juist nog een vrouwelijk gezicht vond hebben naast die enorme spieren.
Deze foto was van de NOC.
Ik ben het eens wat alle anderen hier op deze thread zeggen over Brandi Dahl bijv. en ook wat jullie zeggen over die andere dame met dat oudere harde gezicht ben ik het eens.
Maar ik vind Marja toch wel mooi hoor.

dsc_0063_jpg.jpg
 
Ehhmmmm sorry maar volgens mij is die 2e foto van capricik een trava (zie de pruik !) met een gevorderd geval van gyno ..... misschien bezig zich om te laten bouwen ?
 
Extreem goede prestatie!

Sexueel aantrekkelijk...? Nee! Maar denk ook niet dat dat haar streven is.
 
Jakkes ! doet me denken aan evil-lyn uit he-man
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]

zo valt het nog mee, maar dan ff omdraaien op de volgende foto.
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]

En trust me dan heb ik nog 1 van de betere pics er tussen uitgepakt. Rest kon ik jullie niet aan doen, Nicole Bass btw.
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Die wilde ik jullie toch niet onthouden :D
 
Back
Naar boven