XXL Nutrition

HUGE girl!

Bezoekers in dit topic

Leuke tepelringen die Niek ehh... Nicole!! :D
 
OMFG!!!!!!!!
 
Originally posted by Ericr


[Abeelding niet meer beschikbaar]

Die wilde ik jullie toch niet onthouden :D

ghehehe

Kijk, ik snap wel dat sommige mensen hier, waaronder Espi en Bodybuildster, een beetje kwaad worden als r zo raar gereageerd word op deze 'dames'. Maar toch vind ik niet dat je dit kunt vergelijken met mannelijke BB'ers. Kijk, als zij trainen worden zij steeds groter, gespierder en massiever, kortom; steeds mannelijker. Maar het totaalplaatje ziet r nog steeds uit als een kerel. Bij vrouwen is dit eigenlijk hetzelfde verhaal, dus zij worden ook steeds mannelijker en het totaalplaatje begind r ook steeds meer uit te zien als een kerel. In principe gaat het hier dus eigenlijk over trancoïtusuelen (volgens mij schop ik hier wat mensen mee tegen hun schenen :)). Is misschien een beetje stom om dat te zeggen, maar ik denk dat bijna al deze vrouwen ook psychische 'problemen' hebben, hiermee bedoel ik dat de meeste van deze 'dames' volgens mij liever man waren geweest als vrouw. Ik vind dat je dit kun vergelijken met een kerel die vrouwelijke hormonen gaat slikken en zo uiteindelijk steeds vrouwelijker over komt. Dat is ook lelijk. Kijk, ik heb natuurlijk wel respect dat deze 'dames' zo hard trainen en zo veel discipline hebben. Maar uiteindelijk zijn het gewoon kerels met lange haren. En dan zie ik liever gewoon echte kerels omdat zij uiteindelijk toch betere massa hebben en geen bh aan hebben dus je kan de bostspieren ook fatsoenlijk zien.

Vele zullen het helemaal niet met mij eens zijn, maar ik vind anabolen gebruik bij dames gewoon not done. Zodra zij hier aan beginnen doen zij bijna hetzelfde als een vrouw die zich tot man laat ombouwen op de geslachtstransformatie na. Kijk nu gewoon naar het gezicht van de 'dame' hier boven. Je kan mij toch niet met een strak gezicht gaan vertellen dat je dit mooi vind. Ook al is het lichaam nog zo afgetrained, het gezicht is gewoon lachwekkend (ik moest hier op stage hardop lachen toen ik het zeg, mensen keken me raar aan). Maarja, dat is dus mijn mening, ik hou r niet van, zou r ook nooit van houden.
 
Yep, als iemand had gezegd dat het een kerel was verkleed als vrouw geloofde ik het ook. De BBsters op de plaatjes van BOS hebben nog wel een wat vrouwelijker gezicht.
 
Idd, ik vind het prima als vrouwen echt aan bb doen (en dan ook met test. en derg) maar mooi is het niet.

Het liefst zie ik gewoon de vrouw als een lekkere babe (en als je met gewichten traint en niet aan de hormonen zit, blijf je wel een babe en wordt je er volgens mij alleen maar mooier op) en een kerel als een dikgespierde gast. Ik vind dat ieder geslacht zijn specialiteiten moet uitbuiten. Dit is voor een man gepierd zijn en voor een vrouw lekker zijn (zolang de spieren maar niet vermannelijken):D
 
Originally posted by Ericr
[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Die wilde ik jullie toch niet onthouden :D

omfg!!! die laatste...
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]


Voor de fans :D
 
Kijk Rob verwoordt het toch allemaal weer wat beter.. ik vind iedereen zo ontzettend grof in de mond worden!

Het is nu eenmaal een feit dat mannen en vrouwen niet 100% man of 100% vrouw zijn. Anders waren er nooit transcoïtusuelen geweest (mannen geboren in het lichaam van een vrouw en andersom). Het zou mij dus ook niets verbazen wanneer een flink aantal bb-sters in feite transseksueelzijn.
Dat doet allemaal niets af aan de prestatie die ze neer zetten.
Maar ik vind het toch uiterst kwetsen dat het allereerste waar de meeste mannen hier aan denken coïtus, coïtus, coïtus en nog eens coïtus is.. jullie doen dat toch ook niet bij mannelijke bb-ers.. Als je aan de gemiddelde vrouw in de straat vraagt naar hun mening over mannelijke bb-ers dan zullen die zegen dat ze er van over hun nek gaan!

Hoe seksueelaantrekkelijk die vrouwen er uit ziet heeft nul-komma-niks te maken met hoe ze er als BB-ster uitzien!

Dus.. het lijkt me dat het onderhand wel duidelijk is. Extreem goede prestaties voor BB-(st)ers, maar ik vermoed idd dat er maar weinig mannen voor zullen vallen. Dat zal waarschijnlijk net zo goed op gaan voor de freakier mannelijke BB-ers.. ergo: geef mij maar de fitness-look die naturel zonder AS-gebruik bereikt wordt. En dat gaat zowel op voor mannen als voor vrouwen! Een heel klein beetje AS zou ik evt. nog wel door de 'vingers' zien als bijv zou blijken dat een man relatief gezien te weinig mannelijk hormoon zou hebben en een te feminien uiterlijk zou hebben.

En dit is het laatste wat ik er over kwijt wil. Er is al genoeg onzinnigs over gespuid..

Espi
 
alle respect voor die vrouwen die anders wille zijn op deze manier. Tuurlijk ziet t er niet natuurlijk vrouwelijk meer uit, maar die vrowuen die hebben maar een doel, groot worden en uniek zijn als vrouw ongeacht de mening van anderen. kan ik wel respect voor opbrengen. T is gewoon niet mijn smaak.

manne die zich als vrouwen gaan verkleden (zag er laatst 1 in de stad lopen op zn hakken en kralenketting..das gewon lachwekkend, dat heb ik bij deze vrouwen te zein niet. T is gewoon imponerend om te zien hoever hun kunne komen aangezein hun al helemaal geen aanleg hebben voor deze vorm van spiergroei.ok, met de nodige hulpmiddeltjes maar dan nog. t vert wel wat meer dan dat alleen.

In mijn ogen gaat t volgende gewoon op:

een man een man
een vrouw een vrouw
 
Er zijn zat BBsters die nog mooi vrouwelijk zijn, net zoals de mannen op > niveau chemische freaks zijn zijn de vrouwen het ook daar. Er zijn er zat een stap verder dan Monica Brant die toch nog vrouwelijk zijn. Op een ander ons allen bekend forum staat bv. een foto van een bbster op wedstrijd die echt nog heel vrouwelijk is, ook in het gezicht en dat ondanks heel weinig vet..
 
als ze er zelf maar happy mee zijn..

maar ik zelf vind het babhbahbah.. mannelijke koppies krijgen ze.. ze mogen wel wat vet van me hebben hoor :D
 
Back
Naar boven