Fitness Seller

huidcreme of iets dergelijks

wwe

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Ik ben benieuwd of er hier mannen zijn die iets op hun gezicht doen, iets van creme ofzo. Dus voor een goede huid/ tegen puistjes en dat soort zaken.

Ik gebruik zelfs niks maar overweeg het wel een beetje. Heb opzich geen verkeerde huid maar een beetje last van mee-eters die ik liever helemaal weg zou hebben.

Dus wat gebruiken jullie, waar is het voor, wat kost het etc....

Mwa, elke ochtend scheren + nivea scheerbalsem voor de gevoeligehuid, daarna luchtje op en de deur uit.

Gewoon elke dag goed je gezicht wassen dan krijg je niet allemaal rommel op je face.

ik gebruik ook iets van Nivea, zo'n groene fles met aloe vera of zo iets. Alleen na het scheren, heb anders giga last van scheeruitslag.

's Morgens dagcrème en iets voor de ogen, geen idee. Zo'n oranje stifje met een koud bolletje op, voelt best goed aan.

• Topic Starter Topic Starter
Mwa, elke ochtend scheren + nivea scheerbalsem voor de gevoeligehuid, daarna luchtje op en de deur uit.

Gewoon elke dag goed je gezicht wassen dan krijg je niet allemaal rommel op je face.

Allemaal rommel op je face is wat overdreven hehehe. En douche 1 a 2x per dag dus mn gezicht word wel gewassen. Zit alleen te denken aan net dat extra beetje meer.

ik gebruik gewoon vocht inbrengende creme met vitame E.

Dagcreme van de Lidl, zou beter getest zijn dan Nivea dus daarom maar is mee genomen. Zowiezo elke dag, maar vooral in de winter na het douchen. Heb nogal een droge huid @ voorhoofd/neus. Altijd schilfers zonder die creme als ik dan naar buiten ga. Nog geen 2 euro per potje geloof ik.

Ik gebruik nooit geen zalfjes, het enigste wat ik gebruik voor een goede huid is het nemen van Lijnzaadolie, in mijn ogen de beste optie voor de huid.

Ik ben benieuwd of er hier mannen zijn die iets op hun gezicht doen, iets van creme ofzo. Dus voor een goede huid/ tegen puistjes en dat soort zaken.

Ik gebruik zelfs niks maar overweeg het wel een beetje. Heb opzich geen verkeerde huid maar een beetje last van mee-eters die ik liever helemaal weg zou hebben.

Dus wat gebruiken jullie, waar is het voor, wat kost het etc....
Benzylperoxide, werkt tegen acné. Kost ong. 3 euro bij de apotheek. Maar als je alleen last hebt van een paar mee-eters vraag ik me af of je het nodig hebt. Dan is de enige tip die ik je kan geven: zit vooral niet met je vingers aan je gezicht (en al helemaal niet met je nagels).

Smeer elke dag Loreal menexpert Hydra energetic ofzo...
Is tegen vermoeidheid symtonen, maar geen idee of het tegen puistjes helpt...

Heb toen eens een roacuttane kuurtje gedaan en nu NERGENS meer last van 1 jaar lang al ;)

Terug
Naar boven