Fitness Seller

Huisarts vs Anabolen

Aimee zei:
Toevallig was ik gisteren bij m'n vervangende huisarts om ff een verwijzing naar de fysio te vragen. Hij wilde wel even naar m'n rug kijken zei die. Toen vroeg 'ie of ik ook trainde, dus ik zei ja. "Ja, dat dacht ik al", zegt 'ie. Voreg 'ie meteen of ik ook anabolen gebruikte! Vond het wel een complimentje eigenlijk! :o

De last die de natural zal moeten dragen: Altijd weer die vraag en altijd weer die non-believers gezichtjes die je blijven verdenken. Aan de andere kant zijn er ook gebruikers die jaar in jaar uit blijven verkondigen dat ze natural zijn.

ben ik even blij dat ik én gebruik, én eerlijk ben! :roflol:

JuggerNaut zei:
Heb je een zware stem Aimee?

Nee niet echt. Ik heb op zich altijd wel een iets zwaardere stem gehad en ik ben nu een beetje hees door m'n verkoudheid. Ik vind het ook goed als mensen gewoon eerlijk zeggen dat ze gebruiken zoals DBC01 zegt. Maar ik denk dat ze er bij vrouwen toch een beetje anders tegenover kijken als bij mannen. DBC01 zal als reactie krijgen; "Ja zoiets dacht ik al". Als ik zou zeggen ja ik gebruik, krijg je meteen; "Echt waar? Dat meen je niet! Waarom?" Ik krijg vaker die vraag of ik gerbuik en soms zeg ik dan ook gewoon, "ja hoor, ik gebruik!" En dan krijg je dat soort reacties! Huisartsen zullen er misschien ook wat meer moeite mee hebben bij vrouwen dan mannen.

Heb zelf ook open kaart gespeeld met mijn huis arts.

Vraag me alleen af of in hoeverre het zorgsysteem in de toekomst zich houd...weet niet of zulke gegevens (want ze maken er geheid een aantekening van in t systeem) over x jaren tegen je gebruikt kunnen worden door je zorgverzekering. Stel dat je iets krijgt wat (in)direct zou terug te voeren zou zijn op je gebruik..ze bijvoorbeeld niks vergoeden of minder

Gyno verwijdering is als eerste al afgevallen..het mag dan wel puur estetisch zijn maar toch...het is vervallen

Ik heb bij mn eerste kuur de huisarts ook verteld dat ik ging gebruiken, hij vroeg waarom ik het zei, ik wilde dat ie gewoon op de hoogte was, mocht er iets met me gebeuren dan weet hij tenminste waar ik aan zit.

Het is maar goed ook, want nog niet zo gek lang geleden heeft DBC01 een thread geopend over het feit dat wanneer je aas gebruikt je bijv meer verdoving nodig hebt dan normaal.

Ik vind dat mn huisarts het moet weten, je maakt een keuze en loopt een risico, dan wil ik er verantwoordelijk mee omgaan. Mijn omgeving weet het ook, en ik woon in een klein plaatsje waar iedereen wel gebruikt maar sterk ontkent. Zelfs thuis weten ze het bij mij.

Dus je kunt wel zeggen dat ik een geintegreerd Turk ben :D

Het is zeer zeker belangrijk als je in een kuur zit dat je een briefje bij je draagt. Je lichaam is dermate ontregeld door de hormonen dat van een normaal functionerend mensenlichaam geen sprake meer is. Die verstoring in de balans vraagt om aangepaste maatregelen bij bijvoorbeeld een operatie.

Aimee zei:
Nee niet echt. Ik heb op zich altijd wel een iets zwaardere stem gehad en ik ben nu een beetje hees door m'n verkoudheid. Ik vind het ook goed als mensen gewoon eerlijk zeggen dat ze gebruiken zoals DBC01 zegt. Maar ik denk dat ze er bij vrouwen toch een beetje anders tegenover kijken als bij mannen. DBC01 zal als reactie krijgen; "Ja zoiets dacht ik al". Als ik zou zeggen ja ik gebruik, krijg je meteen; "Echt waar? Dat meen je niet! Waarom?" Ik krijg vaker die vraag of ik gerbuik en soms zeg ik dan ook gewoon, "ja hoor, ik gebruik!" En dan krijg je dat soort reacties! Huisartsen zullen er misschien ook wat meer moeite mee hebben bij vrouwen dan mannen.

Ik zal je verrassen: Als het moment daar is dat je 'ja hoor ik gebruik' zegt, vragen ze alsnóg: 'já écht??' Omdat de feiten dan voor hun neus staan. Ze schrikken altijd nog als iemand dat zegt. Het is dus écht een gebruiker die voor me staat. En Aimee: Ook bij mij vragen ze dan: 'Waarom doe je dat? je bent toch groot genoeg?' Alsof ik zo groot ben geworden zónder die spullen. Alsof zij weten wat groot is en ik niks meer zie.

Och als de mensen die er niks van weten eens ophielden met hun expert-mondje dan zou het zo veel gemakkelijker zijn om dingen uit te leggen...

Edit: Heb je dat verhaal gelezen van mij bij de Huisartsenpost? Ook zo prachtig. Ik had een onsteking aan m'n ppot en beloofde dat ik de dienstdoende arts zou vertellen dat ik ook aan de kuur was.

Die man meteen: "Mjaaa, dat dacht ik al dus ik keek even naar uw been of het ook een injectie-infectie kon zijn maar dat is dus niet zo, u heeft wondroos, u prikt toch gewoon lekker in de bil mja, zo van aan de rechterbuitenkant, mja keurig, zo hoort 't."

Die vond het allemaal eigen verantwoording en prrrrrrrrrima lol heerlijk :roflol:

Terug
Naar boven