Sofiane
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb een gans.
Maar volgens mij heb ik dit al een keer gepost in een ander huisdieren topic..

BastaardIk heb in mijn leven al 2 ganzen doodgereden op mijn brommer.![]()

Jezus ik zou je camera even na laten kijken door Ericr Sofaine
Mooi hondje wel, hou oud issie?
Jezus ik zou je camera even na laten kijken door Ericr Sofaine
Mooi hondje wel, hou oud issie?

Ik heb in mijn leven al 2 ganzen doodgereden op mijn brommer.![]()
Weet niet of het echt onder huisdieren valt maar het kost meer geld dan een hond en gaat ook veel tijd in zitten

Weet niet of het echt onder huisdieren valt maar het kost meer geld dan een hond en gaat ook veel tijd in zitten
Onze tuin is ook niet zo diep denk ~18-20m. Maar vooral in dieptes kan je flink water inhoud winnen.haha weet ik, heb heel lang gewijveld of ik koi's wou, maar dat brengt idd een gigantisch kostenplaatje met zich mee, met die filterleidingen en filtersystemen enz.
en met de benodigde kuubs die je ervoor nodig hebt is het niet realistisch met een achtertuin van 12 meter diep. (op dit moment dan he)
Ze zijn in opkomst, ik heb een oeb van de hermes lijn sinds 3 maanden.

Me schoonmoeder een van de Leavitt lijn. --> google --> Boneshaker Dior.. heeft al meerdere kinderen over de hele wereld.. als je er eentje met bijna dezelfde merkmalen ziet als hem is de kans heeeel groot dat het er een van hem is.. lekkere lompe lebberbakke zijn het..![]()
hier waren ze 10 weken geloof ik. Ben erg benieuwd hoe hij gaat worden aangezien de vader laag en breed was en de moeder wat hoger en smaller.