Gouwetonny
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 315
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Excuses aanvaard.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je sarcasme detector is kapot denk ik
Ziet eruit als zo'n opgefokte agressief gemaakt herder. Of is dit alleen om te poseren?

toen ik siamezen las had ik een kat met 2 hoofden verwachtMijn siamezen, (de een vol siamees, de ander is een zwarte hybride) Yoshi en Siam
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Jep, Siam is scheler dan Guido Weijers
Eigenlijk horen ze tot de katachtigen, maar eerlijker gezegd de apen..
Over siamezen en hun afkomst is ook een leuke Thaise legende; ze ouden zijn ontstaan op
de Ark van Noach, nadat een leeuwin het deed met een aap, vandaar dat ze de dapperheid
van een leeuw en de attributen van een aap bezitten. Klopt helemaal![]()
maar waarvandaan komt die naam dan?toen ik siamezen las had ik een kat met 2 hoofden verwachtmaar waarvandaan komt die naam dan?
) De Siamees werd er ook als koninklijk beschouwd en als je er een doodde, werd je zelf ook gedood want ze waren heilig. In het begin van de vorige eeuw kreeg een Engelsman een Siamese kat mee als geschenk en stelde deze dan ook tentoon in Engeland en de rest van de populariteit is geschiedenis. Prachtige beestjes die siamezen! Maar word je niet helemaal gestoord van dat ze de hele dag door aan het ''praten'' zijn?![]()

Ziet eruit als zo'n opgefokte agressief gemaakt herder. Of is dit alleen om te poseren?
Ja ben naar de winkel gereden om 'm te muilkorfen en dan op de foto te zetten...wat denk je zelf?Soms wel hahaha XD
Dat is het leuke aan siamezen, ze hebben een uitgebreid scala aan tonen, geluiden en klanken en elke klinkt dan ook anders en harder dan bij een normale kat. Een lieve toon (liefkozen), een dwingende (eten), zeuren (naar buiten willen), zielig (spugen), kort snauwen (protest) en verder maakt hij graag dezelfde tonen als die je gebruikt in een zin, zoals een vraagzin, dan gaat zijn mauw ook omhoog aan het einde ervan
Het is me zelfs ooit (per ongeluk) gelukt hem ''hallo'' te laten zeggen, dat er uit kwam als ''mwellow''. Ik stond perplex haha.![]()
Ik twijfel weleens of mijn kat niet half siamees is, kan ook behoorlijk geluid maken de hele dag door, heeft dezelfde uiterlijke features en maakt ook alle deuren in huis open haha.Haha geweldig! Zijn ook erg slimme beestjes las ik. Ze hebben zo door hoe een deur open moet, en hoe ze bij het eten wat in de kast staat moeten komenIk twijfel weleens of mijn kat niet half siamees is, kan ook behoorlijk geluid maken de hele dag door, heeft dezelfde uiterlijke features en maakt ook alle deuren in huis open haha.

Manny , 10 weken oud dacht ik
![]()
binnenkort krijgt hij een tanktop ipv vestje, hij is nu nog een ecto van 3 kilo