MuscleMeat

Hulde voor Geert

who's the man?

geert is!!!

H e l d

Wat ik niet snap is waarom hij vind dat Turkije absoluut nooit geen lid mag worden van de Europese ECONOMISCHE unie... wat the **** heeft geloof en zelfs cultuur daar mee te maken... Zijn voorwaarde dat Nederland zijn eigen culturele identiteit moet houden en dat het in de EEC alleen moet gaan om economische zaken is toch een mooie voorwaarde ?

godsdienst heet niks met de europese unie te maken, wat een bs.. als hij nu argumenten bovenhaalt als de doodstraf, schending van de mensenrechten ok. maar omdat het een islamitisch land, is dat heeft niets met een economisch verband te maken.

wilders wil dat nederland wel de voordelen krijgt van de europese unie, maar wil er geen geld insteken en vind dat nederland meer macht moet krijgen... is dat niet hetzelfde als als je je niet wil aanpassen trap het dan af

Laatst bewerkt:
Geert is een wassen neus. Leuk verhaal...maar de PVV wil het Europees Parlement afschaffen. Dus de bevolking nog minder inbreng geven in Europa.

Geert is een en al hypocriet:

1). Europa is niet democratisch maar wil zel E.Parlement afschaffen
2). Vrijheid van meningsuiting maar wil boeken verbieden
3). vrijheid van meningsuiting maar immams mogen niets zeggen
4). vrijheid v.m. maar het land uit als ze iets verkeerds zeggen
5). vrijheid v.m. maar wel verbolgen zijn als ze iets over jou zeggen
6). Democratie maar geen stemrecht binnen eigen partij
7). Zeggen dat je in debat wil maar het debat ontwijken
8). Alles willen evranderen maar weglopen & niet stemmen op eigen moties. 9). Mensenrechten...maar je smoel houden over Israel
10). vrijheid maar wel preventief fouilleren (dus zonder geldige reden iedereen op straat)
11). vrijheid maar wel dententie zonder tussenkomst advocaat bij verdenking terrorisme
12). vrijheid van onderwijs maar niet voor islamitische scholen

geert is een wassen neus. Leuk verhaal...maar de pvv wil het europees parlement afschaffen. Dus de bevolking nog minder inbreng geven in europa.

1). Europa is niet democratisch maar wil zel e.parlement afschaffen
3). Vrijheid van meningsuiting maar immams mogen niets zeggen
4). Vrijheid v.m. Maar het land uit als ze iets verkeerds zeggen
5). Vrijheid v.m. Maar wel verbolgen zijn als ze iets over jou zeggen
8). Alles willen evranderen maar weglopen & niet stemmen op eigen moties. 9). Mensenrechten...maar je smoel houden over israel
10). Vrijheid maar wel preventief fouilleren (dus zonder geldige reden iedereen op straat)
11). Vrijheid maar wel dententie zonder tussenkomst advocaat bij verdenking terrorisme
12). Vrijheid van onderwijs maar niet voor islamitische scholen
+999999999999999999999

Geert is een wassen neus. Leuk verhaal...maar de PVV wil het Europees Parlement afschaffen. Dus de bevolking nog minder inbreng geven in Europa.

1). Europa is niet democratisch maar wil zel E.Parlement afschaffen
3). vrijheid van meningsuiting maar immams mogen niets zeggen
4). vrijheid v.m. maar het land uit als ze iets verkeerds zeggen
5). vrijheid v.m. maar wel verbolgen zijn als ze iets over jou zeggen
8). Alles willen evranderen maar weglopen & niet stemmen op eigen moties. 9). Mensenrechten...maar je smoel houden over Israel
10). vrijheid maar wel preventief fouilleren (dus zonder geldige reden iedereen op straat)
11). vrijheid maar wel dententie zonder tussenkomst advocaat bij verdenking terrorisme
12). vrijheid van onderwijs maar niet voor islamitische scholen

Ach zo ver komt het tog niet eens.
Ik hoop dat die nazi snel een X uit oprot

Geert :bow:

Ja want anders lopen jou criminele allochtone vriendjes in gevaar zeker?

Geert met een nazi vergelijken, hoe kansloos :roflol:

Allochtone vrienden heb ik niet eens.
Ik zie zijn gedachtengang een beetje zoals hitler in zijn begin periode,
alleen op een wat andere manier van denken. Om eerlijk te zijn ben ik bang voor dit soort gasten
als hun aan de macht komen. Niet vor mijzelfmaar voor andere mensen

Wat intresseerd mij dat mensen zijn mensen en de aarde is van ieder dier en mens
en hebben recht om op iedere open bare plaats te komen.

nee, als het aan jullie ligt kijkt het hele land zwart. zat een keer in de mac in rotterdam en dacht zal ze eens tellen wat er allemaal voorbij komt lopen. 6 á 7 van de 10 'mensen' waren niet blank. is toch niet normaal
Maar denk je nou echt dat daar ook maar iets aan gaat veranderen of je moet idd graag willen dat WOII zich gaat herhalen.

ik snap jou reactie volkomen want types zoals jou zet hij snel weer aan het werk of hij zet je uitkering stop, daarom stem ik op hem ;)

Tsss daarom heb ik zelfs nog geen eens een hekel aan geert hitler.
Ik heb trouwens wel een uitkering waarik recht op heb. Maar ben er niet trots
op en ben liever aan het werk powned. Wat jij zegt boeitme dus niets want jij begrijpt het niet eens
waarom ik een uitkeringheb en je zal dat waarschijelijk ok nooit begrijpen wast sneu is
En nu maar weer ontopic graag

Tsss daarom heb ik zelfs nog geen eens een hekel aan geert hitler.
Ik heb trouwens wel een uitkering waarik recht op heb. Maar ben er niet trots
op en ben liever aan het werk powned. Wat jij zegt boeitme dus niets want jij begrijpt het niet eens
waarom ik een uitkeringheb en je zal dat waarschijelijk ok nooit begrijpen wast sneu is
En nu maar weer ontopic graag
het komt anders wel over alsof je er trots op bent luppie dus jij bent nogal triest, ik snap ook idd niet wat een gezonde jonge vent op jou leeftijd met een uitkering moet dan ben je in mijn ogen nogal kansloos

Maar denk je nou echt dat daar ook maar iets aan gaat veranderen of je moet idd graag willen dat WOII zich gaat herhalen.

ja, zou niet verkeerd zijn. dan beginnen we weer met een schone lei. dan kunnen we voorkomen dat we dezelfde fout begaan als in de jaren '60. halen we mensen (gastarbeiders) om te werken en het enige wat ze doen is het hele land terroriseren. plichten kennen ze nie, ze hebben alleen maar rechten en een uitkering.

Terug
Naar boven