Fitness Seller

Hulde voor Geert

Ik geloof überhaupt niet dat ik, of een andere Westerling dat land de afgrond in heeft geholpen. Dat ze niet evolueren ligt grotendeels aan hunzelf. Elk land ter wereld slaagt er blijkbaar wel in. China stond op bepaald moment ook nergens, en kijk nu eens. Als ze zelf niet willen is alle hulp zinloos. En hulp geven, alleen maar uit schuldgevoel, is al helemaal totaal zinloos.

lees men bovenstaande post is. china is pas een deftig land geworden door de communisten, toen de engelsen daar zaten hebben ze het ook mooi om zeep geholpen. de engelsen hebben opium in china gebracht en zoveel mogelijk mensen verslaagf gemaakt... china is communistisch geworden en dan pas is alles begonnen. china heeft zich geleidelijk aan opengesteld. de chinezen spelen "vals" inde economie, ze odnerdrukken de waarde van hun eigen munt enzo dus alles blijft goedkoop.

Ik vind de daden van Hitler veel erger dan die van Leopold, jammer dat jij dat niet inziet. En ik ben absoluut geen fan van Leopold, laat dat duidelijk zijn.

ik zeg nietd at hitler een goed man was je verdraait men woorden hier. de enige rede waarom hitler zo als slecht word beschouwd is omdat hij de joden uitmoorde en omdat er nog zoveel mensen zijn die onder hitel hebben geleefd. weet je dat er meer armeniers zijn vermoord door de turken dan joden door hitler? maar daar geeft niemand om twaren maar armeniers...

je praat in kringetjes. Het gaat ook helemaal niet om dat geld geven, zoals ik al een keer eerder heb gemeld.
Ik vind dat ook van jou en jams. Jullie beweren steeds dat het Westen een schuldgevoel moet hebben terwijl ik al genoeg argumenten heb gegeven waarom dat niet eeuwig kan blijven duren. Ooit moet er een einde komen aan dat hoofdstuk, je kan nieuwe generaties niet blijven opschepen met de rotzooi van vorige generaties.

Het is echter te makkelijk om je handen volledig in onschuld te wassen, aangezien ook wij nu profiteren van de armoede in andere landen. Armoede die onze voorvaderen gecreeërd hebben.
Ik betwijfel ten zeerste of we op dit moment nog profiteren van wat er honderden jaren geleden gebeurd is. We hebben onze welvaart toch echt vooral te danken aan het harde werk na de oorlog en de export die daar uit voortvloeide. De export maakt 80% van onze economie uit, en de grondstoffen die we tegenwoordig krijgen voor die export zijn toch echt betaald geweest. Ik zie de daden van vroeger eerder als een excuus van links om ons een schuldgevoel aan te praten en onze zakken leeg te schudden. En nogmaals, steun is zinloos als die steun bij de verkeerde mensen terecht komt, zoals in Afrika meestal het geval is. Dus als jullie graag geld sturen moet je dat vooral doen, maar je bent ontzettend naïef als je denkt dat je daarmee 1) je geweten kan sussen en schuldgevoel kwijtraakt en 2) dat je daar echt Afrika mee vooruit gaat helpen.

Ik vind dat ook van jou en jams. Jullie beweren steeds dat het Westen een schuldgevoel moet hebben terwijl ik al genoeg argumenten heb gegeven waarom dat niet eeuwig kan blijven duren. Ooit moet er een einde komen aan dat hoofdstuk, je kan nieuwe generaties niet blijven opschepen met de rotzooi van vorige generaties.

Ik betwijfel ten zeerste of we op dit moment nog profiteren van wat er honderden jaren geleden gebeurd is. We hebben onze welvaart toch echt vooral te danken aan het harde werk na de oorlog en de export die daar uit voortvloeide. De export maakt 80% van onze economie uit, en de grondstoffen die we tegenwoordig krijgen voor die export zijn toch echt betaald geweest. Ik zie de daden van vroeger eerder als een excuus van links om ons een schuldgevoel aan te praten en onze zakken leeg te schudden. En nogmaals, steun is zinloos als die steun bij de verkeerde mensen terecht komt, zoals in Afrika meestal het geval is. Dus als jullie graag geld sturen moet je dat vooral doen, maar je bent ontzettend naïef als je denkt dat je daarmee 1) je geweten kan sussen en schuldgevoel kwijtraakt en 2) dat je daar echt Afrika mee vooruit gaat helpen.

ik praat niet in kringetjes, ik zeg ook niet dat we een schuldgevoel zouden moeten hebben. jij interpreteert gewoon niet zo goed. ik geef oplossingen, oorzaken en voorbeelden. die jij duidelijk negeert. ik zeg zel dat geld geven GEEN oplossing is. ik zeg wel dat wij profiteren van dingen die in het verleden zijn gebeurd.

je zegt dat wij betalen. dat is correct, wie ontgint in congo? wij betalen belgische bedrijven om in congo te otginnen. zij betalen de locale bevolking amper geld. waar is de eerlijkheid?

En opnieuw begin je over hetzelfde, maar dat geeft niet, ik filter het nieuwe er wel uit.

Als je gelooft dat we geen profijt hebben van de corruptie in arme landen, dan zijn we denk ik snel uitgepraat. Het is al meerdere keren bewezen dat er bepaalde grondstoffen uit Afrika komen die het land worden uitgesmokkeld en in het westen worden geheeld. Daarnaast heb je ook nog de mensenrechten die geschaad worden, denk bijvoorbeeld aan kinderarbeid. Allemaal om onze consumers maatschappij te voeden.

Er bestaat niet voor niets zoiets als Max Havelaar.

je kent wrs de ikea meubelen?

wel weet je dat ikea is betrapt geweest op het laten maken van meubels in india in fabrieken waar kinderen werkten? en we weten allemaal dat ikea spotgoedkoop is...

Tjonge jonge, het is hier ook weer raak hoor ! de hele linkse taartengooi muk bij elkaar.
Wilders is een keurig nette man die als enige het lef en de wil heeft om nog iets van nederland te maken. Ik zie telkens maar weer die linkse meuk opduiken met termen als nazi/hitler etc. Gewoon te walgelijk voor woorden. Maakte links zich maar eens zo druk om onze ouderen etc.

Wilders stelt zelfs kamervragen over sesamstraat, voor elk zitting zijn er 2000 euro aan verbonden.

Deze linkse gedachtegoed kan ik niet waarderen, smerig wolf in schaapskleren. We hebben de pedopartij LPF al gezien hoeveel belastinggeld ze van mij hebben verkwist en alsnog enkel roemeens tuig het land hebben binnen laten komen. Nu wilt men in de politiek dat criminele heterofoben het land binnenkomen uit elk land omdat ze zogenaamd worden vervolgd om hun keuze, schandalig! Alsof homofielen geen criminelen kunnen zijn, hoeveel tuig hebben we al in dit oord? Waarom stelt wilders hier geen vragen over?

Hij kan het goede voorbeeld geven door zijn hongaarse importbruid dr paspoort te ontnemen of het land uit te schoppen. Pas dan is hij een rechtsmensch en krijgt hij mijn stem.

Wat doe jij eigenlijk voor de kost Melkisgoed?

Is weer een topthread geworden. Iedereen die links stemt is een taartengooier en nu is zelfs de PVV een linkse partij.

HUPHUPs taartengooiservice

Prinsessentaart(speciaal voor Skinnie) 20 personen € 35.00
Oranje Tompouce (per 10) 17,50
Geboortetaart 21,50
Con Cafe Mokka Taart 20,50
Grootjes appeltaart 17,50

Huisregels: Rechts tuig dien een gele ster op den kleding aan te brengen voor het betreden van de winkel.

Terug
Naar boven