- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou ben ik niet echt een fan van wilders qua aanpak. Maar hij heeft tenminste een rechte rug en zwicht niet voor anderen.

Ik word erg moe van gasten die ik word met dt schrijven.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/geert-zooo-boos-204459/Nou ben ik niet echt een fan van wilders qua aanpak. Maar hij heeft tenminste een rechte rug en zwicht niet voor anderen.
Verdomme zeg, eerste keer dat ik hem een netjes en imo correct betoog hoor geven. Alleen moet Wilders beseffen dat we hier niet in een democratie, maar wel in een particratie leven.
Verdomme zeg, eerste keer dat ik hem een netjes en imo correct betoog hoor geven. Alleen moet Wilders beseffen dat we hier niet in een democratie, maar wel in een particratie leven.
Het is wel heel gezellig in de favellas.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Amsterdam Noord?
dat zeg ik. de pvv is een hele sociale partij die opkomt voor de echte mensen. echte blanke nederlanders dus
Wat een dikke onzin, denk effe verder dan jouw wassen neus lang is.
Nou ben ik niet echt een fan van wilders qua aanpak. Maar hij heeft tenminste een rechte rug en zwicht niet voor anderen.
Misschien moet jij 'ns nadenken, je schopt alleen maar tegen alles aan. Volgens mij stem jij op de SP
1). Europa is niet democratisch maar wil zel E.Parlement afschaffen
dat heeft iets te maken met het % geld inbreng per land volgens mij
2). Vrijheid van meningsuiting maar wil boeken verbieden
Een geschiedenis boek word anders geïnterpreteerd dan een mening, dus dat boek verbannen zal wel niet door gaan.
3). vrijheid van meningsuiting maar immams mogen niets zeggen
Mensen tot haat aanzetten en zeggen dat het westen dikke poep is, ja logisch toch dan?
4). vrijheid v.m. maar het land uit als ze iets verkeerds zeggen
Wat zeggen? Volgens mij was het 3strikes and your out. Of hij bedoelt de imams hiermee wat jij als dubbel beschouwt
5). vrijheid v.m. maar wel verbolgen zijn als ze iets over jou zeggen
Oke daar geef ik je gelijk in
7). Zeggen dat je in debat wil maar het debat ontwijken
Sommige koste te veel geld zoals je weet, iets met de beveiliging. En sommige debatten zijn inderdaad nutteloos
8). Alles willen veranderen maar weglopen & niet stemmen op eigen moties.
O o o, dat ene keertje dat hij weg liep?
11). vrijheid maar wel detentie zonder tussenkomst advocaat bij verdenking terrorisme
Dit is een vrij lastig stuk aangezien een advocaat nog linkser is dan een hippy
12). vrijheid van onderwijs maar niet voor islamitische scholen
Full time les of in je vrije tijd les zoals bij de Chinese scholen het geval is. Denk je nou echt dat ze daar goed Nederlands praten op zo'n Islamitische school? Integratie was toch de bedoeling OF apartheid? Kortom denk 'ns na
Als de mensen die hier zo kritisch zijn voor Wilders dat ook zouden zijn voor de allochtonen en moslims, criminelen en uitkeringstrekkers, laffe politiekers en softe rechters, dan zou ik hun reacties nog ernstig kunnen nemen.
Het is net wat Marky zegt: altijd maar zeuren over de persoon en diens programma, om het maar zeker niet over het filmpje te moeten hebben, waarin hij gewoon keihard zegt wat velen denken.
Voor elk punt van kritiek op Wilders kan je er zo één voor elk ander politicus bedenken, dus ze zijn allemaal geen haar beter.
Met dat verschil dat Wilders niet politiek correct is. Dus laat hem maar leven in de brouwerij houden, het bestaan van een zweeppartij als PVV is het mooiste bewijs van een vrije democratie.