Fitness Seller

Hulde voor Geert

Ik wordt erg moe van die gast.

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt het met elkaar niet eens zijn over het bedrijven van algemene politiek. Maar dat betekend nog niet dat je daarom gelijk alles moet dekwalificeren van een andere kleur.

In ieder geval kan niemand om Geert heen op dit dossier. Niemand van ons volk is geinformeerd over het verdrag van Lissabon, en de regering heeft nimmer moeite gedaan om ons te informeren over het ondemocratische "Ja" en waar nu eigenlijk ja tegen is gezegd.

Wat dat betreft gaat het stukje bij beetje tekens meer de kant op van neo-liberalen en multinationals die hier belang bij hebben. "De gewone man is er immers èèn die cultuur vermenging best kan dragen" denkt menig CEO vanuit z'n afgelegen landhuis.

De democratie is niet gebracht door de liberalen en de Bilderberg contacten, maar zij zijn het wel die dit woord het meest in de mond nemen.

De Nederlandse ecologie en Germaanse beschaving, is meer waard dan goud en diamanten.

Verdomme zeg, eerste keer dat ik hem een netjes en imo correct betoog hoor geven. Alleen moet Wilders beseffen dat we hier niet in een democratie, maar wel in een particratie leven.

Ik denk dat mensen moeten beseffen dat we in een enorme ghetto gaan wonen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Amsterdam Noord?

Ik zeg dat we Ali G erbij in moeten betrekken om het eens te worden over de Europese Unie...

dat zeg ik. de pvv is een hele sociale partij die opkomt voor de echte mensen. echte blanke nederlanders dus

Jij bent ziek!!!

Een paar duizend jaar gelden(misschien iets meer) waren we allemaal donker.

Gelukig zijn er ook een hoop nederlanders die niet zo als jou denken, en die niet naar je huidskleur kijken.

eerst en vooral wil ik zeggend at geert wilders een aap is met een lelijk hom kapsel. hij kan over niets anders spreken dan islam en anti europa en die zever. iets productiefs moet je van hem niet verwachten.

als moslim en ben ik zelf ook tegen de toetreding van turkije, maar ook tegen de toetreding van meerdere oost en west europese landen.

redenen

turkije: heeft niet dezelfde kijk op mensenrechten iets waar in europa veel belang aan word gehecht. heeft veel inwoners dus zou erg machtig lang zijn. zou amerika meer trouw zijn dan ons.

engeland: die mensen ziin tegen de eu, maar blijven er wel in. snap ik niet

ierland: zolang ze geen netto betaler werden waren ze voor, de dag dat ze netto betaler werden waren ze tegen omdat ze dan meer gingen betalen dan ze kregen. die zijn zeker vergeten dat de enige rede dat ierland het nu zo goed is weldegelijk de eu is. zonder de eu was ierland evengoed ontwikkeld als een gemiddeld 3de wereldland!

polen: werken alles tegen en proberen altijd iets extra voor hun te krijgen, hebben ook teveel inwoners dus teveel macht

tsjechie: is volledig anti eu, willen niet eens een eu vlag ophangen!!!

bulgarije en roemenie: kenne geen mensenrechten en teveel corruptie!

en zo zijn er nog enkele hoor

Hij is niet anti Europa, hij is tegen het Europa waar sommigen voor zijn.

Mooi zo, gaat steeds beter met de pvv :)

Wat een dikke onzin, denk effe verder dan jouw wassen neus lang is.

vriend...die "dikke onzin" komt gewoon van de PVV website. Dus als JIJ nou eens even verder keek dan je neus lang was en je verdiepte in WAT die kerel allemaal ECHT aan het zeggen was dan had je je misschien niet zo in de zeik laten nemen door zo'n wassen neus als Wilders.

Als de mensen die hier zo kritisch zijn voor Wilders dat ook zouden zijn voor de allochtonen en moslims, criminelen en uitkeringstrekkers, laffe politiekers en softe rechters, dan zou ik hun reacties nog ernstig kunnen nemen. Het is net wat Marky zegt: altijd maar zeuren over de persoon en diens programma, om het maar zeker niet over het filmpje te moeten hebben, waarin hij gewoon keihard zegt wat velen denken.

Voor elk punt van kritiek op Wilders kan je er zo één voor elk ander politicus bedenken, dus ze zijn allemaal geen haar beter. Met dat verschil dat Wilders niet politiek correct is. Dus laat hem maar leven in de brouwerij houden, het bestaan van een zweeppartij als PVV is het mooiste bewijs van een vrije democratie.

Nou ben ik niet echt een fan van wilders qua aanpak. Maar hij heeft tenminste een rechte rug en zwicht niet voor anderen.

Misschien moet jij 'ns nadenken, je schopt alleen maar tegen alles aan. Volgens mij stem jij op de SP

Eh...jouw grote idool schopt ook tegen van alles aan. Dus een beetje hypocriet om dit aan te dragen.

1). Europa is niet democratisch maar wil zel E.Parlement afschaffen
dat heeft iets te maken met het % geld inbreng per land volgens mij

Het EP is de representant van de burgers van de EU. We kunnen daar vertegenwoordigers rechtstreeks kiezen. Dat is het ENIGE orgaan in de EU waar de bruger zich gekozen kan laten vertegenwoordigen. En dat wil hij dus afschaffen.

2). Vrijheid van meningsuiting maar wil boeken verbieden
Een geschiedenis boek word anders geïnterpreteerd dan een mening, dus dat boek verbannen zal wel niet door gaan.

Maar des al niet te min zegt hij wel dat hij dat wil gaan doen. Dus OF hij liegt OF hij wil een boek verbieden.

En hoe je het boek ook ziet, gelofsovertuiging, filosofisch sprookjesboek of desnoods een mooie versteviger onder de wankele poot van de tafel....hoe je het ook wil bekijken, het is en blijft een mening die geuit wordt. Verbieden van boeken en vrijheid van meningsuiting gaan niet samen.

Wilders kan niet claimen (zoals hij gedaan heeft) dat de vrijheid van meningsuiting absoluut is en dan boeken en meningen gaan verbieden. Dat is hypocriet.

3). vrijheid van meningsuiting maar immams mogen niets zeggen
Mensen tot haat aanzetten en zeggen dat het westen dikke poep is, ja logisch toch dan?

Nee...zoasl ik al zei: vrijheid van meningsuiting is absoluut. DIT IS WAT WILDERS CLAIMT. En dan kan je dus niet tegelijk beargumenteren dat anderen die mening niet zou mogen uiten. Dat wil dus zeggen dat hij bewust een oneigenlijk argument gebruikt en dus ofwel mensen aan het misleiden is ofwel puur een hypocrite volksmenner is.

4). vrijheid v.m. maar het land uit als ze iets verkeerds zeggen
Wat zeggen? Volgens mij was het 3strikes and your out. Of hij bedoelt de imams hiermee wat jij als dubbel beschouwt

idd...die en dat laatste.

5). vrijheid v.m. maar wel verbolgen zijn als ze iets over jou zeggen
Oke daar geef ik je gelijk in

7). Zeggen dat je in debat wil maar het debat ontwijken
Sommige koste te veel geld zoals je weet, iets met de beveiliging. En sommige debatten zijn inderdaad nutteloos

Wilders heeft diverse uitnodigingen gehad voor debatten en hij is ze niet aangegaan. Elke keer is er wel een andere uitvlucht....te duur...geen beveiliging....bottom line is dat hij niet in debat gaat.

8). Alles willen veranderen maar weglopen & niet stemmen op eigen moties.
O o o, dat ene keertje dat hij weg liep?

En vijf door de PVV ingediende moties daardoor automatisch werden verworpen. Hij liep weg als een boos kleutertje. Daarmee gewoon simpelweg niet willen vechten voor je standpunt.

[
quote]
10). vrijheid maar wel preventief fouilleren (dus zonder geldige reden iedereen op straat)
In Rotterdam doen ze dat ook wel 'ns stiekem. En ja GELUKKIG doen ze dat want er worden keer op keer velen wapens gevonden. Beter dan zitten afwachten niet waar?[/quote]

Nee... je schendt de privacy van mensen zonder reden. Ik heb niets misdaan maar ik moet me toch laten welgevallen dat ik gefouillerd wordt en op dat moment behandeld wordt als een potentiele crimineel? Dat vind jij een acceptabele schending van jouw persoonlijke en lcihamelijke integriteit in ruil voor een paar wapentjes die afgepakt worden en morgen weer opnieuw gekocht zijn in de winkel om de hoek???

Kom op zeg...

11). vrijheid maar wel detentie zonder tussenkomst advocaat bij verdenking terrorisme
Dit is een vrij lastig stuk aangezien een advocaat nog linkser is dan een hippy

Now you are just being silly or an idiot...which one is it?

12). vrijheid van onderwijs maar niet voor islamitische scholen
Full time les of in je vrije tijd les zoals bij de Chinese scholen het geval is. Denk je nou echt dat ze daar goed Nederlands praten op zo'n Islamitische school? Integratie was toch de bedoeling OF apartheid? Kortom denk 'ns na

Ten eerste moet je zijn website maar eens doorlezen: ALLE religies mogen wel...alleen Islamitische niet. Het is een grondrecht...een grondwettelijke vrijheid die dus ontzegt wordt aan specifiek een groep. Denk eens na...

Als de mensen die hier zo kritisch zijn voor Wilders dat ook zouden zijn voor de allochtonen en moslims, criminelen en uitkeringstrekkers, laffe politiekers en softe rechters, dan zou ik hun reacties nog ernstig kunnen nemen.

Dat komt omdat sommige van ons nooit onze mening kunnen uiten omdat we te lang bezig moeten zijn om eerst door al het ongenuanceerde gekrakeel heen te prikken in de discussie....dan kom je er gewoon niet meer aan toe. Simpelweg hoor je nergen iemand in de discussie vragen...."maar zeg eens...lijkt me best interessant om te weten wat je dan eigenlijk wel van vind."

Overigens maak je wel een hele manke vergelijking....Wilders is iemand die op grote schaal beleid kan gaan voeren dat voor iedereen in dit land vergrijpende gevolgen kan gaan hebben. Al die andere groepen hebben die macht niet, nog niet, of zullen dat nooit krijgen.

Het is net wat Marky zegt: altijd maar zeuren over de persoon en diens programma, om het maar zeker niet over het filmpje te moeten hebben, waarin hij gewoon keihard zegt wat velen denken.

Alleen zo jammer dat hij zichzelf tegenspreekt. Het kan best zo zijn dat vele er zo overdenken...maar Wilders denkt er in het echt NIET zo over. Hij heeft het over een gebrek aan democratie dat hem tegen de borst stuit....terwijl hij wel de gekozen vertegenwoordiging op Europees niveau wil afschaffen. Dan komt deze speech alles behalve oprecht over...meer een pragmatistisch praatje voor de vaak om kiezers over de streep te halen met waarheden waar je zelf niet in gelooft. .

En ja..ik vind Wilders zijn programma een hogere prioriteit hebbendan het filmpje...zeker als dat Filmpje door de man en zijn programma misbruikt wordt om over de ruggen van anderen vertrouwen te winnen om je eigen machtspositie te vergroten.

Voor elk punt van kritiek op Wilders kan je er zo één voor elk ander politicus bedenken, dus ze zijn allemaal geen haar beter.

Tuurlijk...vast en zeker. Dat neemt niet weg dat iemans die zichzelf er prat op laat gaan...en niet te zuinig ook.... hij echter anders is...wel oprecht en wel eerlijk...dan gaat de misleiding wel wat verder.

Met dat verschil dat Wilders niet politiek correct is. Dus laat hem maar leven in de brouwerij houden, het bestaan van een zweeppartij als PVV is het mooiste bewijs van een vrije democratie.

Leven in de Brouwerij en een groot machtsblok vormen in het parlement waar hij ruimte krijgt om zijn leugens en werkelijke agenda in de praktijk te gaan brengen zijn twee heel verschillende zaken.

Wilders is een gevaar. Een politicus die op zo'n dergelijke wijze probeert om keizers te winnen door leugens, verdraainingen, ongenuanceerdheid en theater hoort niet in de politieke arena thuis.

Terug
Naar boven