AndroidHealthClinic

Hulde voor Geert

Welk ras is dat blauw of paars? :D

Kan ik ook niets aan doen dan.

ik vroeg gewoon om een herformulering.

:roflol:

"ik ben inderdaad een groot verdediger van Israël. Omdat Israël een oase is van democratie en westerse waarden in het Midden-Oosten." -Geert Wilders

Bron

als je met westerse waarden het koloniseren en uitroeien van andere volkeren noemt heeft hij groot gelijk.

wat een mooi land dat belgië, hier in nederland zouden ze een passend baantje voor je vader vinden

haha, ik weet de exacte nummers niet, maar als er 1 miljoen marokkanen wonen in belgie, en 19 miljoen belgen. Stel dat er dan 100.000 mensen in de gevangenis zitten waarvan er 10.000 marokkaans zijn. 10.000 andere allochtonen en 80.000 belgen.
Dan zit 1 op de 100 marokkanen in de gevangenis(1%) en 1 op de 237 belgen(0,4%)
dan zijn marokkanen 2,5 keer zo crimineel als belgen :P

jah voor iemand van 62 gaan jullie een passend baantje vinden? als ze voor iemand als men vader al werk zouden kunnen vinden waarom lopen er dan zoveel werklozen rond in nederland?

lol:p belgie heeft 10 miljoen inw marokanen zijn de tweede grootste groep inwijkelingen na de italianen. heb geen idee over de percentages. je zou ook kunnen zeggen dat marokanen langer worden ebstraft, dat ze meer worden vervolgd dan belgen. er kunnen hiervoor meerdere redenen zijn. marokanen zijn eerder kleine straatcriminelen. wat drugs dealen handtasjes stelen mensen lastigvallen. grootschalige fraude, mensenhandel, grote overvallen enzo daar doen ze niet aan mee. ze kunnen zich minder goede advocaten permitteren dus worden gemakkelijker veroordeelt. zou kan je het ook zien.

Laatst bewerkt:
Welk ras is dat blauw of paars? :D

das het ras dat zich bont en blauw laat slaan:p

Ik ben en Nederlander no offence tegen belgen.
Ik ben blank met bruin/groene ogen duits van afkomst verder
Verder hou ik van ieder ras of afkomst. Het intresseerd mij niet
of iemand bruin blank geel blauw of paars is

ik vroeg dat gewoom omdat iemand daar zij dat je wrs een profiterende buitenlander bent ....

jah voor iemand van 62 gaan jullie een passend baantje vinden? als ze voor iemand als men vader al werk zouden kunnen vinden waarom lopen er dan zoveel werklozen rond in nederland?

lol:p belgie heeft 10 miljoen inw marokanen zijn de tweede grootste groep inwijkelingen na de italianen. heb geen idee over de percentages. je zou ook kunnen zeggen dat marokanen langer worden ebstraft, dat ze meer worden vervolgd dan belgen. er kunnen hiervoor meerdere redenen zijn. marokanen zijn eerder kleine straatcriminelen. wat drugs dealen handtasjes stelen mensen lastigvallen. grootschalige fraude, mensenhandel, grote overvallen enzo daar doen ze niet aan mee. ze kunnen zich minder goede advocaten permitteren dus worden gemakkelijker veroordeelt. zou kan je het ook zien.

ja hoor als je nog geen 65 bent moet je werken, en die leeftijd wordt(of is al?) verhoogd naar 67.

daar zit ook wel wat in inderdaad

ja hoor als je nog geen 65 bent moet je werken, en die leeftijd wordt(of is al?) verhoogd naar 67.

daar zit ook wel wat in inderdaad

isdat voor nl of be? ik denk nl? hier durven ze daar nog niet over spreken dnek ik. eerst een regering vormen.

werken moet hij daar heeft iedereen een punt!

maar wie ga je eerst werk geven. een 25jarige jongeman/vrouw die nog een carriere moet beginnen die geen gezondheidsprobleem heeft? of een 62 jarige persoon die geen 30 min op een stoel kan zitten geen 10 minuten kan rechtstaan of geen 500 meter kan stappen? men pa werk soms wel als tolk voor het gerecht, maar dat is eerder freelance niet vast.

das het ras dat zich bont en blauw laat slaan:p

ik vroeg dat gewoom omdat iemand daar zij dat je wrs een profiterende buitenlander bent ....

:D
Voor de meesten ben ik een buitenstaander hier op het forum
Nee zonder gekheid ik ben een chte drent dus voor veel een buitenlander :D

Jeps of een fries in drenthe of groningen (PROVINCIE)

ja die leeftijden gelden voor nederland
maar wie ga je eerst werk geven. een 25jarige jongeman/vrouw die nog een carriere moet beginnen die geen gezondheidsprobleem heeft? of een 62 jarige persoon die geen 30 min op een stoel kan zitten geen 10 minuten kan rechtstaan of geen 500 meter kan stappen?

ze gaan allebei in een fabriek werken voor het minimum loon met de nodige aanpassingen voor een minder valide. Het boeit het UWV(uitkerings-instantie) niet wat voor werk je doet als je maar werkt zodat je de regering geen geld kost :D

ja die leeftijden gelden voor nederland

ze gaan allebei in een fabriek werken voor het minimum loon met de nodige aanpassingen voor een minder valide. Het boeit het UWV(uitkerings-instantie) niet wat voor werk je doet als je maar werkt zodat je de regering geen geld kost :D

hoe ga je mijn pa tot ginder krijgen? in een overvolle metro bus of tram steken? mijn pa moet echt zitten in een metro of tram. als er teveel volk is en hij krijgt een lichte duw valt die gewoon om is al vaker gebeurd... zorg eerst maar dat de 100% gezonde werk vinden en bekommer je daarna maar over men vader;)

hoe ga je mijn pa tot ginder krijgen? in een overvolle metro bus of tram steken? mijn pa moet echt zitten in een metro of tram. als er teveel volk is en hij krijgt een lichte duw valt die gewoon om is al vaker gebeurd... zorg eerst maar dat de 100% gezonde werk vinden en bekommer je daarna maar over men vader;)

met je eens maar het UWV zal hem vertellen gewoon met het openbaar vervoer te gaan, genoeg zitplaatsen namelijk.
als je pa niet luistert korten ze zijn uitkering en dan ligt het probleem bij hem

met je eens maar het UWV zal hem vertellen gewoon met het openbaar vervoer te gaan, genoeg zitplaatsen namelijk.
als je pa niet luistert korten ze zijn uitkering en dan ligt het probleem bij hem

mijn pa is invalide verklaart... ze verwachten helemaal nietmeer dat hij gaat werken. elke dag openbaar vervoer kan hij niet. ik weet niet hoe het in jouw stad is maar als je in brussel zo tussen is op een bus of metro zit tijdens de stips valt er amper adem te halen. laat staan dat er zitplaats is.

mijn pa is invalide verklaart... ze verwachten helemaal nietmeer dat hij gaat werken. elke dag openbaar vervoer kan hij niet. ik weet niet hoe het in jouw stad is maar als je in brussel zo tussen is op een bus of metro zit tijdens de stips valt er amper adem te halen. laat staan dat er zitplaats is.

zeg toch dat ik het met je eens ben :P
maar hier gaat de arts je onderzoeken en kijkt hij wat je nog wel kan. Zolang je niet in een rolstoel zit of met krukken moet lopen weten ze hier nog wel wat voor je te vinden. Dat het OV vol zit boeit ze niet, dan vraag je maar aan iemand of je op zijn plaats mag zitten

nog zo iets leuks, 10% van alle gevangenen zijn marokanen. maar what about die 90 andere %? dat zijn wel grotendeels belgen. de marokanen zijn nu wel over vertegenwoordigd maar de meeste kriminelen zijn wel belgen!

Omdat Marokkanen geboren in België gewoon onder Belgen worden gerekend. Als je het anders gaat bekijken het aantal blanken en het aantal gekleurde in de gevangenis dan zal het wel ongeveer 10% blank en 90% kleurling zijn.

zeg toch dat ik het met je eens ben :P
maar hier gaat de arts je onderzoeken en kijkt hij wat je nog wel kan. Zolang je niet in een rolstoel zit of met krukken moet lopen weten ze hier nog wel wat voor je te vinden. Dat het OV vol zit boeit ze niet, dan vraag je maar aan iemand of je op zijn plaats mag zitten

slechte interpretatie sry hoor:p maar ze doen echt niet lastig, men pa heeft daarvoor altijd bij dezelfde werkgever gewerkt. voor zover ik weet heeft hij ook nooit een anbod gekregen.

Omdat Marokkanen geboren in België gewoon onder Belgen worden gerekend. Als je het anders gaat bekijken het aantal blanken en het aantal gekleurde in de gevangenis dan zal het wel ongeveer 10% blank en 90% kleurling zijn.

van Marokkaanse origine bedoel ik dus. zit jij met het idee dat enkel buitenlanders inde gevangenis zitten? de echte criminelen zijn blanken en de meeste lopen vrij rond;)

Ik ben en Nederlander no offence tegen belgen.
Ik ben blank met bruin/groene ogen duits van afkomst verder
Verder hou ik van ieder ras of afkomst. Het intresseerd mij niet
of iemand bruin blank geel blauw of paars is

Ik dacht dat Duitsers altijd zulke harde werkers waren. Jij hebt dat niet meegekregen blijkbaar.

Ja, want alleen allcohtonen profiteren:rolleyes:

jonge toch, er zijn landen waar je als allochtoon gewoon ni binnen komt
dit kan enkel in Belgie en enkele andere europese landen.
de islamitisering is europa kapot aan het maken , voor mijn part allemaal der uit die parasieten.
waarom denk je dat aziaten zo een hekel hebben aan moslims? die hebben ogen in hunne kop

jonge toch, er zijn landen waar je als allochtoon gewoon ni binnen komt
dit kan enkel in Belgie en enkele andere europese landen.
de islamitisering is europa kapot aan het maken , voor mijn part allemaal der uit die parasieten

gast ga gewoon weg want ge hebt duidelijk een negatief iq.

jullie immigreren idd niet jullie nemen gewoon over. kijk maar naar wat jullie met congo hebben gedaan.

je weet tog hoe het komt dat de west Europeanen rijk zijn he? ja jullie hebben de rest van de wereld leeggezogen en zuigen ze nog steeds leeg. de enige rede dat belgie zoveel geld heeft is omdat ze congo hebben leeggezogen en uit gemoord.

de rede dat er hier problemen zijn met buitenlanders is dat de regering te laat heeft gehandeld, als ze dan nog handelt handelt ze nog verkeerd ook. hadden jullie beter nagedacht toen de grote vervuilende industrieen sloten waar vele buitenlanders werkten dan zaten we nu niet met dit probleem.

en trouwens wat weet jij van de islam af? jij hebt wrs geert wilders zijn film gezien en jij dent natuurlijk ooh dit is islim! wel ik kan je zeggen dat die texten die worden getoond compleet uit de context zijn getrokken of verkeerd vertaald zijn.

Terug
Naar boven