AndroidHealthClinic

hulp bij details voedingsschema

chippen

Novice
Waardering
0
hallo, ik doe reeds 11 maanden fitness, ik lette daarin wat op mijn voeding en ging van 57kg naar 63kg, maar nu wil ik wat meer groeien, daarbij moet dit voedingsschema mij helpen. Is dit een goed voedingsschema?
stats: 18 jaar, 1m79, 63kg
fitness: 3maal/week: 1 uur
doel: groeien, maar niet vetloos, percentage nu is 7%, vind ik wat laag

7.30: kom havermout met 250ml melk
1 boterham met choco
1 glas water
1 ei

10.00: 2 mueslibars
1cecemel

12.00: 5 boterhammen met kaas, kip, salami
glas water

15.00: 2 muesli-bars

17.00: 2 boterhammen met kaas

18.00: avondeten: aardappelen, vlees, groenten

20.00: wat koeken of pizza of wat noten en blik tonijn

Totaal: 189 E, 280 K, 140 V, 3217 Kcal

wat denken jullie ervan?
nu heb ik nog een paar vragen:
1. ik heb wat last van uitslag op schouders en voorhoofd, nu weet ik dat visolie hier goed voor is, maar wanneer moet ik die innemen?
en wat is nog goed tegen die uitslag/puistjes?
2. ik vind van mezelf dat mijn lichaam teveel weg heeft van een wespentaille, niet zo erg veeln maar toch, hoe kan ik ervoor zorgen dat het deel onder mijn ribben horizontaler wordt?

hallo, ik doe reeds 11 maanden fitness, ik lette daarin wat op mijn voeding en ging van 57kg naar 63kg, maar nu wil ik wat meer groeien, daarbij moet dit voedingsschema mij helpen. Is dit een goed voedingsschema?

7.30: kom havermout met 250ml melk
1 boterham met choco
1 glas water
1 ei

10.00: 2 mueslibars bevat dat niet veel gerrafineerde suikers?
1cecemel

12.00: 5 boterhammen met kaas, kip, salami <- daar is mischien je verklaring voor je puisten :D
glas water

20.00: wat koeken of pizza of wat noten en blik tonijn. Niet de gezondste keuze, je kan beter kiezen voor wat gezondere kcals

Totaal: 189 E, 280 K, 140 V, 3217 Kcal <= met jou lengte/gewicht kunnen de eiwitten wel iets omlaag en kh's omhoog denk ik

wat denken jullie ervan?
1. ik heb wat last van uitslag op schouders en voorhoofd, nu weet ik dat visolie hier goed voor is, maar wanneer moet ik die innemen?
2. ik vind van mezelf dat mijn lichaam teveel weg heeft van een wespentaille, niet zo erg veeln maar toch, hoe kan ik ervoor zorgen dat het deel onder mijn ribben horizontaler wordt?

Hoop dat je hier iets aan hebt

ik mis een beetje de natuurlijke weightgainers chocomelk en pindakaas, mischien een tip?

Grtz ;)

hallo, ik doe reeds 11 maanden fitness, ik lette daarin wat op mijn voeding en ging van 57kg naar 63kg, maar nu wil ik wat meer groeien, daarbij moet dit voedingsschema mij helpen. Is dit een goed voedingsschema?Nog niet helemaal...

7.30: kom havermout met 250ml melk Hoeveel havermout?
1 boterham met choco
1 glas water
1 ei

10.00: 2 mueslibars
1cecemel

12.00: 5 boterhammen met kaas, kip, salami
glas water waarom vermelden?

20.00: wat koeken of pizza of wat noten en blik tonijn

Totaal: 189 E, 280 K, 140 V, 3217 Kcal

wat denken jullie ervan?
Wat de meeste mensen doen: BMR & onderhoud uitrekenen, hier een toeslag opgooien om te bulken en dit aantal Kcal verspreid over maaltijden eten. Voor jou is het blijkbaar niet erg om wat vetter te worden, toch wil ik adviseren om je dagelijkse Kcal beter verspreid over de dag te eten en gezonde producten te eten. Zie de bewerkingen in je post wat ik zou veranderen.

• Topic Starter Topic Starter
ok dank u wel, ik ben al wat wijzer geworden:)

Ik slik nu elke dag 3000miligram vitamine C en huidproblemen zijn een stuk minder.

Terug
Naar boven