nightside
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
3.5x7=24.5 x8=196 Tabs a 5mg
3.5 tabs a 5mg=17.5mg Dianabol 8 weken lang elke dag
Juist, stom fout.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3.5x7=24.5 x8=196 Tabs a 5mg
3.5 tabs a 5mg=17.5mg Dianabol 8 weken lang elke dag
(Bv: 1ste kuurtje was 200 dianabol naposims op 8 weken, ik begon op 58kg en na 8weken was ik er 76, die 76kg ben ik altijd blijven behouden)
ga toch weg man, 18 kg gepakt en overgehoudebn op een oral onlydaar geloof ik echt geen reet van... ga vreten en trainen en blijf er verder lekker vanaf.. die dip die je krijgt na de kuur zal je mentale status zeker geen goed doen..
Ik laat jullie even weten dat ik toch besloten heb om het gewoon met 1 kuur te houden. deze:
Week 1-4 "oxymetholon">"oxymetholon">Oxy 50mg/dag (in 2x nemen 25mg)
Week 1-12 Test E 500mg/week
Week 1-12 Trenbelone 400mg/week
Week 1-10 Primobolan 300mg/week
Week 8-12 Winstrol depot
En een nakuur natuurlijk.
Dit zal wel beter klinken in jullie oren hé :-)
Zie ze foto's dan die ik heb toegevoegd. Dat was op 20 noposims(Bv: 1ste kuurtje was 200 dianabol naposims op 8 weken, ik begon op 58kg en na 8weken was ik er 76, die 76kg ben ik altijd blijven behouden)
ga toch weg man, 18 kg gepakt en overgehoudebn op een oral onlydaar geloof ik echt geen reet van... ga vreten en trainen en blijf er verder lekker vanaf.. die dip die je krijgt na de kuur zal je mentale status zeker geen goed doen..
Voor even op u te reageren want ge vind het blijkbaar echt onmogelijk met die naposims. Ik heb er 3 foto's bijgevoegd. Eerste foto was ik 16 jaar nooit fitnis gedaan wel al jaren gevechtsport en ik woog toen 58kg. Toen ben ik begonnen met trainen en heb ik een tijdje later die 200 naposims ingenomen. Ik was toen 17 jaar en de 2 andere foto's zijn getrokken na die 200 naposims en ik woog toen 76kg.
Beste Boeren,
Ben je al begonnen met je kuur? al 3 kilo aangekomen.

Laat mij dan nog stellen dat het van +-60kg naar 76kg gegaan is. is nog 16 kg he.

Ik heb er inderdaad zeer goed op gereageerd.
probeer ervan te leren van wat die mensen tegen je zeggen..niet allemaal want sommige reageren om het reageren...en of het nou diana only is..pfff ke*ker brute foto s haha..\
succes..