Fitness Seller

Hulp bij mijn 2 kuren voor volgende week

• Topic Starter Topic Starter
ik probeer het te bewijzen

(Bv: 1ste kuurtje was 200 dianabol naposims op 8 weken, ik begon op 58kg en na 8weken was ik er 76, die 76kg ben ik altijd blijven behouden)

ga toch weg man, 18 kg gepakt en overgehoudebn op een oral only??? daar geloof ik echt geen reet van... ga vreten en trainen en blijf er verder lekker vanaf.. die dip die je krijgt na de kuur zal je mentale status zeker geen goed doen..

Voor even op u te reageren want ge vind het blijkbaar echt onmogelijk met die naposims. Ik heb er 3 foto's bijgevoegd. Eerste foto was ik 16 jaar nooit fitnis gedaan wel al jaren gevechtsport en ik woog toen 58kg. Toen ben ik begonnen met trainen en heb ik een tijdje later die 200 naposims ingenomen. Ik was toen 17 jaar en de 2 andere foto's zijn getrokken na die 200 naposims en ik woog toen 76kg.

16 jaar.jpg

17 jaar na die 200.jpg

17 jaar ook na die 200.jpg

Ik ga het bij 1 kuur houden

Ik laat jullie even weten dat ik toch besloten heb om het gewoon met 1 kuur te houden. deze:
Week 1-4 "oxymetholon">Oxy 50mg/dag (in 2x nemen 25mg)
Week 1-12 Test E 500mg/week
Week 1-12 Trenbelone 400mg/week
Week 1-10 Primobolan 300mg/week
Week 8-12 Winstrol depot
En een nakuur natuurlijk.

Dit zal wel beter klinken in jullie oren hé :-)

Ik laat jullie even weten dat ik toch besloten heb om het gewoon met 1 kuur te houden. deze:
Week 1-4 "oxymetholon">"oxymetholon">Oxy 50mg/dag (in 2x nemen 25mg)
Week 8-12 Winstrol depot
En een nakuur natuurlijk.

Dit zal wel beter klinken in jullie oren hé :-)

en voeding gewoon 1500kcal bij maccie D per dag?

*+-67kg,
* 1.84m.

stopt met lezen.

(Bv: 1ste kuurtje was 200 dianabol naposims op 8 weken, ik begon op 58kg en na 8weken was ik er 76, die 76kg ben ik altijd blijven behouden)

ga toch weg man, 18 kg gepakt en overgehoudebn op een oral only??? daar geloof ik echt geen reet van... ga vreten en trainen en blijf er verder lekker vanaf.. die dip die je krijgt na de kuur zal je mentale status zeker geen goed doen..
Zie ze foto's dan die ik heb toegevoegd. Dat was op 20 noposims

https://tamar.safe-mail.net/cgi-bin...p-mijn-2-kuren-voor-volgende-week-245253-new/

Beste Boeren,

Ben je al begonnen met je kuur? al 3 kilo aangekomen.

lekker dbol kuren op je 17de fokking mong**l!

Voor even op u te reageren want ge vind het blijkbaar echt onmogelijk met die naposims. Ik heb er 3 foto's bijgevoegd. Eerste foto was ik 16 jaar nooit fitnis gedaan wel al jaren gevechtsport en ik woog toen 58kg. Toen ben ik begonnen met trainen en heb ik een tijdje later die 200 naposims ingenomen. Ik was toen 17 jaar en de 2 andere foto's zijn getrokken na die 200 naposims en ik woog toen 76kg.

Mooie progressie, dat wel, maar dat is geen 18Kg.

Wat een kinderachtige opmerking vanmezelf moet ik zeggen. Mijn excuses Boeren.

Zo te zien heb je er goed over nagedacht, je wilt ervoor gaan, je wilt knallen dat is duidelijk.

Graag vraag ik jou om een log bij te houden, foto met je huidige stats en elke week een nieuwe te plaatsen en je bevindingen.

Kan achteraf toch een leerzame topic worden.

Succes dan maar.

Beste Boeren,

Ben je al begonnen met je kuur? al 3 kilo aangekomen.

suc6 dan maar he.. maarre wel een erg pittige kuur lijkt mij zo.!! denk dat je op veel minder ook goeie gains maakt

je pakte op diana only al 18 kilo :rolleyes:

deze kuur is voor jouw stats gewoon vette overkill

mensen moeten ook eens aan hun gezondheid denken dit is gewoon belachelijk
als je toch perse wilt kuren doe het dan iig verantwoord je weegt 67 kilo man :duh:

Ik heb er inderdaad zeer goed op gereageerd.

Ik heb mij deze morgen gewogen en mijn gewicht was op de kop 70kg.
Ik hoop met de kuur die ik nu ga doen toch terug minimum 80kg te zijn of meer, dat zou normaalgezien wel moeten lukken. Wat denk jij?

Week 1-4 Oxy 50mg/dag
Week 8-12 Winstrol 50mg
En nakuren natuurlijk.

Iemand hier op het topic zei dat die primobolan weinig effect zou hebben daarbij en ik die evengoed weg kon laten. Andere zeggen dat Masterone Op het einde van de cyclus ook een zeer goed effect heeft. Wat is uw mening daarover?

10 kilo als doel en dan deze kuur ? ik snap jouw logica niet... als je op diana only 16 kilo aankomt dan ga je nu toch niet zo'n knalkuur nemen

Dag/logboek boeren

Ik ga een dag of logboek proberen bij te houden. Zo kan ik achteraf ook zelf zwart op wit zien wat goed en niet goed was. Ik het dagboek van mij onder volgende link gezet: http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/mijn-dagboek-voedingschemas-trainingen-245959/#post4932275
Maar ik weet niet of het daar op de juiste plaatst staat.
Jullie kunnen mijn vooruitgang dus opvlogen indien jullie willen.

Gr

---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

Ik ga een dag of logboek proberen bij te houden. Zo kan ik achteraf ook zelf zwart op wit zien wat goed en niet goed was.
Ik het dagboek van mij onder volgende link geplaatst: http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/mijn-dagboek-voedingschemas-trainingen-245959/#post4932275
Maar ik weet niet of het daar op de juiste plaatst staat.
Jullie kunnen mijn vooruitgang dus opvlogen indien jullie willen.

Gr

probeer ervan te leren van wat die mensen tegen je zeggen..niet allemaal want sommige reageren om het reageren...en of het nou diana only is..pfff ke*ker brute foto s haha..\

succes..

probeer ervan te leren van wat die mensen tegen je zeggen..niet allemaal want sommige reageren om het reageren...en of het nou diana only is..pfff ke*ker brute foto s haha..\

succes..

Ik probeer te leren, endat is toch ook het doel van dit of een ander forum he.. Dusja.. Ik heb mijn dagboek gemaakt op het forum, we zullen op het einde van kuur wel zien wie gelijk of wie ongelijk heeft he!

Thx

Greetz

ja maak er wat van...succes

greetss

Terug
Naar boven