MuscleMeat

Hulp bij plaatselijk acne

Bezoekers in dit topic

Bobothebuilder

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
3 jan 2020
Berichten
321
Waardering
802
Lengte
1m87
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Beste BB'ers,

Allereerst de beste wensen voor 2020! Mag het een jaar zijn waarin al jullie dromen mogen uitkomen. Ik kijk al een tijdje mee onder mijn echte naam op dit forum en wil deze post graag schrijven onder een andere naam.

Afgelopen jaar in januari ben ik een kuur gestart; Test 500/ Tren 200mg gedurende 12 weken (Tren gestopt in week 10). Stats die tijd: van 87kg naar 95kg met 12%, dus tijdens deze kuur droge massa gepakt en tijdens de nakuur ook maar 0.5kg afgevallen. Mijn nakuur was met nolvadex en climid. Tijdens nakuur en tot nu toe altijd on point geweest met voeding.

Na een week of 5 NA mijn nakuur begon ik wat bultjes op mijn borst te krijgen, op het eerste oog zagen ze er erg onschuldig uit. Maar na een tijdje begonnen dit puisten te worden en werden het er steeds meer. Ze komen alleen maar voor op mijn borst, de rest van mijn lichaam inclusief gezicht is net een babyhuidje, er zit dus helemaal niks op.

Tijdje geleden bij de dokter geweest, maar die moet volgens een traject werken met allerlei crempjes waar ik geen baat bij ga vinden. Nu vroeg ik me af of iemand dit ooit heeft gehad en weet hoe die dit kan verhelpen. De crempjes die ik nu hebben allemaal de zelfde werkzame stof. Ik ben nu bezig met DUAC.
f24f14f2-f5a3-417c-9122-1b62dba02cc0.jpg
41794d65-1147-4abf-9ce5-bf28b8bf7450.jpg
Graag hoor ik van jullie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou toch dat traject van de dokter aanraden, zodat je er geen littekenweefsel aan overhoud.
Wat goedkoop is: uiercreme, helpt tegen uitslag/juik en hydrateerd
voor uit te drogen: sudocreme (kruidvat) tegen roodhuid/huidirritaties / droogt wel enorm uit
 
Dermatoloog bezoeken, ik had hier veel last van op mijn schouders.
Kuurtje gedaan bepaald product voor week of 2a3 en sindsdien eigenlijk nooit meer zwaar last van gehad.
Is ondertussen misschien al 10j geleden
 
Ik zou vragen om een doorverwijzing naar de dermatoloog, en super onhandig dat ze een middel voorschrijven met benzoylperoxide voor die plek. Dat is gewoon vragen om kleding weggooien.

Je bent toevallig niet iets anders gaan dragen wat strak om je lichaam zit en wat de huid 'schuurt' op die plaats?
 
Galen Nee ik ben niks anders gaan dragen. Wat ik vooral zo raar vind is dat het pas een hele tijd Na de nakuur is gekomen. Heb je toevallig hier een beredenering op?

Edit: Net een afspraak gemaakt bij huisarts voor een doorverwijzing.
 
Galen Nee ik ben niks anders gaan dragen. Wat ik vooral zo raar vind is dat het pas een hele tijd Na de nakuur is gekomen. Heb je toevallig hier een beredenering op?

Edit: Net een afspraak gemaakt bij huisarts voor een doorverwijzing.
Ik kan wat wilde gokken maken waarom dat gebeurt, maar of ze kloppen, geen idee.

Hopelijk kan de dermatoloog wat meer voor je betekenen.
 
Je moet igg stoppen met krabben want ziet er door besmetting flink ontstoken uit.
 
Galen Be my guest, misschien door jouw gokken kan ik zelf al wat stappen ondernemen. Volgende week dus ook een bezoekje aan de dermatoloog.
 
Raphie Tot op de dag van vandaag niet aan aangezeten, alleen met het insmeren met de creme. Misschien als gevolg van deze creme dat het er ontstoken uitziet. Het jeukt niet en doet geen pijn.
 
1. ketoconazol/nizoral shampoo
2. Isotretinoïne/accutane
 
Ben je toevallig overgestapt naar een ander merk Whey/protein?
Ik had enorme last van een bepaald merk, mijn hele rug onder.
En ik was off.
 
Ben je toevallig overgestapt naar een ander merk Whey/protein?
Ik had enorme last van een bepaald merk, mijn hele rug onder.
En ik was off.
Na mijn eerste kuur is bij mij acne ook niet minder geworden toen ik off ging. Duurt wel even voordat je hormoonbalans weer op orde is en je acne weggaat. Ik heb het idee dat het best nog even kan na-ijlen.

Ik hoor weleens positieve verhalen over Roaccutane/Isotretinoïne, maar zelf geen ervaring mee.
 
Na mijn eerste kuur is bij mij acne ook niet minder geworden toen ik off ging. Duurt wel even voordat je hormoonbalans weer op orde is en je acne weggaat. Ik heb het idee dat het best nog even kan na-ijlen.

Ik hoor weleens positieve verhalen over Roaccutane/Isotretinoïne, maar zelf geen ervaring mee.
Bij mij was het echt de protein. Nadat ik daarmee gestopt was liep de acne compleet terug tot helemaal niets meer.
ik was ergens in het midden van de tijd begonnen met trt. Duurde al met al 4 maanden.

Liep toen ook bij een internist van defensie. En die gaf aan dat Amerikaanse merken veel stoffen bevatten die dicht tegen AAS aan leunen.
 
Bij mij was het echt de protein. Nadat ik daarmee gestopt was liep de acne compleet terug tot helemaal niets meer.
ik was ergens in het midden van de tijd begonnen met trt. Duurde al met al 4 maanden.

Liep toen ook bij een internist van defensie. En die gaf aan dat Amerikaanse merken veel stoffen bevatten die dicht tegen AAS aan leunen.
geloof je dat zelf ron :roflol:
 
Update: Heb iso creme en doxycycline. Hopelijk wordt het hier snel beter mee en is het voor de zomer weg. Galen Ik heb nog een vraag aan je, zat gister avond door wat forums heen te scrollen en toen kwam ik een reactie van je tegen: Van creme dat benzoylperoxide bevat je daar lelijke rode vlekken van krijgt. Ik heb deze creme best een tijdje gesmeerd en het lijkt erop dat daar dus die rode vlekken vandaan komen. Het enige wat nu op mijn borst zit zijn die rode vlekjes. Is dit een soort litteken weefsel?
 
Update: Heb iso creme en doxycycline. Hopelijk wordt het hier snel beter mee en is het voor de zomer weg. Galen Ik heb nog een vraag aan je, zat gister avond door wat forums heen te scrollen en toen kwam ik een reactie van je tegen: Van creme dat benzoylperoxide bevat je daar lelijke rode vlekken van krijgt. Ik heb deze creme best een tijdje gesmeerd en het lijkt erop dat daar dus die rode vlekken vandaan komen. Het enige wat nu op mijn borst zit zijn die rode vlekjes. Is dit een soort litteken weefsel?
Nope, trekt ook wel weer weg, maar isotretinoïnecreme kan hetzelfde veroorzaken. Het heeft gelukkig geen blekende werking zoals benzoylperoxide.
 
Back
Naar boven