MuscleMeat

Gyno gaat niet weg met normale E2 en prolactine waardes + bloedtest

Kijk, dan krijg je dit soort reacties. Of mensen die zeggen bij mij werkt het niet dus onzin etc. sommige is ook beter niet in publiek te schrijven, want er zijn meer lezers dan de actieve leden.
Ook jij moet toch bekennen dat je gyno niet met een naaldje kunt opzuigen? Tenzij je een naald van formaat bladzuiger in je pecs wilt drukken zie ik 't ook niet voor me.

Dit is ook de reden waarom ik bepaalde dingen niet openbaar plaats.. je hebt hier zoveel mensen die een ander napraten en doen alsof ze het ei hebben uitgevonden ... net de standaard voor geprogrammeerde kuurtjes allemaal kudde dier praktijken... er zijn op buitenlandse wat serieuze forums genoeg protocollen beschikbaar ook tegen bestaande gyno ... of de protocollen gezond en fijn zijn is een ander verhaal .. toch heb ik zelf gezien en gevoeld bij meerdere mensen dat het weefsel voor minstens 95 procent geslonken is .. het is op de blaren zitten maar geen operatie .. wel is het hierna belangrijk je oestrogeen te monitoren en het in balans te houden ..

• Topic Starter Topic Starter
- Kleine update van men Gyno

Ben met 60mg Raloxifene begonnen 10 dagen aan een stuk.
Dan 2 weken op 30mg Raloxifene.

Men Gyno is 70-80% kleiner geworden..
Hoop hierbij dat het resultaat ook blijvend is als ik natuurlijk geen AAS meer gebruik.

Terug
Naar boven