Fitness Seller

Hulp bij schema vetverbranding

als ik jouw was zou ik wat rondkijken op het forum. je programma is echt slecht. je traint je biceps meer dan je benen.

ik zou gewoon gaat voor een split op 4 dagen of zelfs 5 als je wilt al zou ik het bij 4 houden. hit is goed maar je gewichtscheme is een ramp.

wat eet je zoal? post je voedingsscheme is aub

• Topic Starter Topic Starter
k dit is mijn voedingsschema:
Ontbijt

200 g natuuryoghurt
2 sneden bruin brood met als beleg kippenwit, gerookt vlees, kalkoenwit, magere kaas (alle magere keuzes zijn goed)
of een ei met 2 sneden bruin brood
stuk fruit naar keuze

Snack

Stuk fruit naar keuze
2 crackers met smeerkaas (ga hier voor de magere soorten, beter is de bovengenoemde magere keuzes vlees)

Lunch

2 sneden bruin brood
tonijn, makreel, zalm, sardines
kippenwit, kalkoenwit, gerookt vlees
groentensoep
stuk fruit naar keuze

Snack

100 g cottage cheese met 2 kiwi’s

Diner

50 g aardappelen, volkoren pasta of volkoren rijst
120 g mager vlees of 150 g vis
200 g groetenmix
stuk fruit naar keuze als dessert

Avondsnack

Natuuryoghurt met 6 amandelnoten en 6 rozijnen
Of met muesli

na het sporten eet ik ook een banaan, soms neem ik als ontbijt 40 gr havermout + 5gr amandelpoeder en magere melk.

Zou je mij kunnen helpen met een goed vetverbrandngsschema op te stellen? die kracht is niet belangrijk voor mij , maar zoals men schema waarschijnlijk aantoont ken ik er niet veel van :p

alvast bedankt,
jens

ik denk dat je te veel koolhydraten eet. teveel fruit. ik eet per weg 350 gram groeten en 2 appels. 2* 60 gram havermout 100 gram bruin brood en 60 gram rijst; na de training neem ik een beetje honing als snelle suikers. soep is trouwens waardeloos...

kwa training train ik met dezelfde oefeningen als normaal enkel die ik15-20 reps ivp8-10.

zoek gewoon een schema op op dit forum er staan er genoeg.

Terug
Naar boven