AndroidHealthClinic

hulp clean bulkschema omzetten naar cutschema

byou1988

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
1m74
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Hieronder vind je mijn huidige clean bulkschema. In april wil ik beginnen met cutten voor de zomer. Kan iemand mij helpen met het 'verbouwen' van mijn huidige schema.
Ik ben 175cm en weeg nu 75kg (Vorig jaar nog 63kg!:lifter:). Mijn onderhoud zonder sporttoeslag zou ongeveer op 2300/2400 zitten volgens de berekeningen.
Nu wil ik graag op of iets boven onderhoud gaan eten. Hierbij tijdens de cut van 3x Rippetoe overgaan naar 4x split met hierna steeds 30min cardio (hardlopen op de band) en 1 dag buiten 60min hardlopen en 1 dag 60min zwemmen. 1 rustdag zonder trainen en cardio dus.

Hiernaast wil ik iedere dag nog enkele appelazijn tabletten innemen om vocht te verliezen en dus ook hiermee wat droger te worden.

Ik schat mijn vetpercentage nu op zo'n 15% en wil dit verlagen naar 8-10%

Oja: Die banaan en 440ml melk onderaan het schema neem ik altijd na de training.. Ik gebruik geen sups.

Bijlagen

Ik dacht dat ik een foutje zag in je schema, maar toch niet :)

Misschien is het handig als je zelf eerst een opzet maakt. Ga iig hoog in je eiwitten zitten en laag in je koolhydraten. Neem je koolhydraten alleen in de ochtend en na je workout.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dat was een beetje mijn probleem.. Ik vind dat ik al vrij hoog in de eiwitten zit. Moet ik dan nog hoger gaan? Dus meer als 3g per kg lichaamsgewicht???

• Topic Starter Topic Starter
Kan iemand mij helpen? Ik wil eventueel wel aan Whey beginnen in de cut en minder melk gaan drinken. Verder minder brood. Maar wat kan ik dan als vervanging eten tussen de middag?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven