MuscleMeat

Hulp gevraagd bij eerst kuur dianabol en winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat eet je dan? post eens wat je eet op een dag...

Want vergeet niet dat je met een kuurtje kloot met je hormonen.. en als er nog wat in j evoeding te behalen valt is dat imo zonde van de gezondheid om dat nu al te gaan doen.

Wie heeft je dit "kuurtje" voorgeschreven? hier heb je zelf zeker 0 research over gedaan.
onnodig je lever naar de klote werken namelijk.

Je lever gaat heus niet naar de klote na zo’n kuur.

On topic: jij moet niet kuren. Je eet veel te weinig.

Boys bij deze vraag ik jullie ervaringshulp
Ik heb hier 2 productjes liggen
Dianbol
Winstrol

Ik zou hier een kuur van willen doen van 6 weken wat is de aanbevollen dossis

2 potjes van elk 100 stuks?
vrees dat je niet gaat toekomen met 2 potjes kerel, als je toch wilt nemen,neem dan 40 mg dianabol en 40 mg winstrol per dag als het je eerste kuur is , kom je wel maar 25 dagen mee toe tenzij het tabs van 50 mg zijn ... normaal zet je er wel wat test bij maar vermits je die niet hebt zou ik het zo doen. Krijg je lekkere pomp van,van deze combi

Laatst bewerkt:
Probleem is dat ik zoveel mag eten of ik wil tegen ik er ziek van word dat ik niet meer bijkom training is 5 op 7 uurtje en half en ik wdrk als grondwerker in den bouw dus overdag ook nog voldoende training qua eten eet ik zeker genoeg

1 Als je niet bijkomt dan eet je niet genoeg.

2 Alles kopen en dan vragen welke dosis? Beetje research voor je iets in je lichaam gaat stoppen zou wel mogen vind ik. Beetje research en je zou het niet moeten vragen.

3 je eet niet genoeg,wat gaat er gebeuren na je kuur?

Wat ga je doen als er bepaalde problemen zouden optreden?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
1 Als je niet bijkomt dan eet je niet genoeg.

2 Alles kopen en dan vragen welke dosis? Beetje research voor je iets in je lichaam gaat stoppen zou wel mogen vind ik. Beetje research en je zou het niet moeten vragen.

3 je eet niet genoeg,wat gaat er gebeuren na je kuur?

Wat ga je doen als er bepaalde problemen zouden optreden?
Wie zegt dat ik geen info heb opgezocht? En ben ik niet vrij om hier vragen te stellen volgens mij zijn jullie ook allemaal van 0 moeten biginnen dus kap allemaal met jullie kut reacties en je niet vanplan bent om een helpende hand te zijn

Wie zegt dat ik geen info heb opgezocht? En ben ik niet vrij om hier vragen te stellen volgens mij zijn jullie ook allemaal van 0 moeten biginnen dus kap allemaal met jullie kut reacties en je niet vanplan bent om een helpende hand te zijn

Vreemd dat je dan nog achter een dosis moet vragen.

Hopelijk weet je al wel wat je moet doen mochten bepaalde problemen zich voordoen.

Sean, je moet gewoon niet gaan kuren. Duidelijk? Wil je wel kuren? Ga gewoon kuren, maar hou hier op met zeiken.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is iedereen hier toch behulpzaam maar goed

Je wilt hulp? Begin dan met het posten van je voeding.

22 jaar
1,83 m
75 kg

Ik zou eerst je voeding en training to the point krijgen en dan pas aas overwegen.

Probleem is dat ik zoveel mag eten of ik wil tegen ik er ziek van word dat ik niet meer bijkom training is 5 op 7 uurtje en half en ik wdrk als grondwerker in den bouw dus overdag ook nog voldoende training qua eten eet ik zeker genoeg
Wat eet je dan op een dag?
Hoeveelheden... (macro's... kcal en ekv)?
Als je weet dat je genoeg eet dan weet je dit ook..

Ben benieuwd naar je voedingsschema.. en anders... info onderstaand.

https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/

*opbouwend bedoeld*
want er zijn er zoveel die zeggen ik eet zoveel... maar als puntje bij paaltje komt eet ik ze er met het ontbijt al uit.. :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven