Fitness Seller

hulp gevraagd training/voeding voor verlaging van mijn bf

• Topic Starter Topic Starter
haha ja maar wat moet ik dan gaan doen? :)

Als jij echt lang zonder carbs (of minimaal) hebt gezeten krijg je onvermijdelijk dikke glycogeen rebound.

Daar zul je dan ff doorheen moeten.

Maar ik zou toch vet naar beneden gooien en carbs omhoog.

ik sluit even bij feedback aan.... waarom zou je niet eens een normaal voedingspatroon proberen.
maak een schema met een mooie verdeling en dingen die jij lekker vind
terwijl je zorgt dat je goed uitkomt met KH/ V/ EIW

Ik kan me niet voorstellen dat een jaarlang keto ook maar enigzins gezond is. Heel mooi resultaat wat je nu natuurlijk heb neergezet, je zit nu op een mooi V%, maar gun je lichaam nu eerst de tijd om even te kunnen herstellen. Ga langzaam aan carbs toevoegen, en laat je metabolisme weer een beetje op peil te komen... Het lijkt mij (en is?) erg zwaar om van de ene extreem naar de ander te gaan in zo'n korte tijd, zowel voor je lichaam als je geest (zou er bv. eens over nadenken of je huidige eetgewoonten niet obsessief worden, lijkt me niet de bedoeling dat je straks van de ene eetaandoening de in de andere valt). Dus persoonlijk zou ik je aanraden om nu eerst een tijdje te proberen te onderhouden wat je nu hebt.

Dank jullie wel :) ik ga het niet meteen elemal omgooien, maar wel koolhydraten toevoegen en kijken hoe het dan gaat.
Hopen op progressie :)

Ik zag je foto's wow wat een resultaat al!
Idd goed schema maken en door blijven sporten :)

Doordat iedereen hier aangaf dat ik veel meer moest gaan eten ben ik toch maar even verder gaan zoeken op het internet. Ik wilde het zelf doen, maar ben toch maar hulp gaan vragen aan Rene Groenen en Harry de Jonge van Flex.
Volgens hun was mijn vetpercentage niet 18% (zoals eerder gemeten met een 3 punts huidplooimeting) maar wel 29%
(4 punts meting) ik schrok me kapot en kon het me eigenlijk niet voorstellen. Maargoed ik ga er maar even van uit dat het echt zo belachelijk hoog ligt en ik dus behoorlijk veel vet heb. Mijn voeding en trainingsschema zijn aangepast en voor de mensen die het interessant vinden zet ik hieronder even mijn nieuwe dieet. Dit ga ik een maand volgen en zou dan zou ik terugkomen voor een nieuwe meting en aangepaste schema's. Ik heb besloten om naar de Flexcub toe te trainen. Of ik mee ga/wil doen als ik daar fysiek aan toe ben is een andere vraag, maar vind het wel een leuke uitdaging en ga er keihard voor trainen.

ongeveer 1970 kcal / 184 eiwitten / 217 koolhydraten / 42 vetten
maaltijd 1
brinta 29 gram
whey 25 gram
olijfolie 6 ml
banaan 1 stuk

maaltijd 2
bloem 37 gram
ei/eiwit 3 stuk
ei 1 stuk

maaltijd 3
rijst (basmati) 23 gram
kipfilet 95 gram
olijfolie 3 ml
ananas 1 schijfje

maaltijd 4
bloem 37 gram
ei/eiwit 3 stuk
ei 1 stuk

maaltijd 5 whey 25 gram
pre workout mct olie 0,4 eetl

maaltijd 6 whey 25 gram
post workout dextrose 28 gram

maaltijd 7
aardappelen 244 gram
biefstuk 91 gram
olijfolie 3 ml
groenten 200 gram

maaltijd 8
pro 80% 25 gram
olijfolie 6 ml

Kijk. Dat ziet er al goed uit;)
die mannen weten wat ze doen.

EN vp kan best kloppen hoor.
Meeste hebben meer vet dan ze denken;)

succes

Ik heb niet megaveel verstand van vetpercentage, maar als ik jouw foto's zo zie kan dat toch nooit, 29%?! Heb je het ergens verstopt ofzo? :p

inderdaad.. had je dan veel op je armen en rug? want op je buik zit het zeker niet...
en schema's zien er inderdaad erg goed uit. de voeding lijkt mij echt helemaal niets, maar wel super clean.
succes!

Wat is hier mis mee?
Je moet ook schoon eten;)
Anders wordt je nooit shredded as ****:D

Ja blijkbaar heb ik het toch echt :) het is niet anders.
Ik ga keihard trainen om toch voor 10 december onder de 15% te komen :)
Deze week voor het eerst het schema gedaan. Het eten is gewoon goed alleen het avond eten is heel erg veel en krijg ik niet op, maar dat zal even wennen zijn denk ik. Voor de rest is het eigenlijk erg goed en lekker.
Trainingsschema is ook super (cardio is alleen wat minder haha) en totaal iets anders. Ik vind het leuk om nieuwe dingen uit te proberen, zoals sissy squat.

@Mack10 ja idd let's get shredded as **** ;)

Naar mijn idee ziet dat laatste voedings schema er goed uit.

Ik vind het best een eenzijdig schema.
Heel veel supplementen, totaal geen fruit, geen zuivel, veel ei, olijfolie en erg weinig groenten.
Ik zou 't niet kunnen..

Ow echt? Het is 4 weken hetzelfde en dan krijg ik een nieuwe. Op dit moment vind ik dat ritme wel fijn.
Ik mag onbeperkt groenten. En er zit een banaan en ananas in :)

Ik denk ook dat Nederlands kampioen bb wel weet hoe het moet;)

Terug
Naar boven