Fitness Seller

Hulp gevraagd voedingsschema

ChuckNorris

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
70kg
Goedemiddag allen,

Ik heb nu dit voedingsschema gemaakt en vraag me af of hoe het is.
Ik ben 19 jaar,weeg 70 kilo en mijn doel is meer massa. daarom heb ik ook een bulk schema gemaakt.
Ik train 3-4x in de week en boks 1x per week.
Nou vroeg ik me ook af, werkt dat 1x per week boksen het massa krijgen erg tegen??

Alvast bedankt en een fijn weekend!!

Bijlagen

Goedemiddag allen,

Ik heb nu dit voedingsschema gemaakt en vraag me af of hoe het is.
Ik ben 19 jaar,weeg 70 kilo en mijn doel is meer massa. daarom heb ik ook een bulk schema gemaakt.
Ik train 3-4x in de week en boks 1x per week.
Nou vroeg ik me ook af, werkt dat 1x per week boksen het massa krijgen erg tegen??

Alvast bedankt en een fijn weekend!!

Ik ben benieuwd wat voor olijfolie jij gebruikt ;)

zeer weinig eiwitten.
wat voor olijf olie gebruik jij?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben benieuwd wat voor olijfolie jij gebruikt ;)

Hahaha o dat lijkt niet helemaal te kloppen zal het vanmiddag bekijken en aanpassen.

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

zeer weinig eiwitten.
wat voor olijf olie gebruik jij?

Ja hoeveel zal ik aanhouden? Ik dacht zon 2kg per kg lichaamsgewicht dus daar zit ik een beetje onder nu inderdaad. Maar dat is te weinig dus?

Hahaha o dat lijkt niet helemaal te kloppen zal het vanmiddag bekijken en aanpassen.

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

Ja hoeveel zal ik aanhouden? Ik dacht zon 2kg per kg lichaamsgewicht dus daar zit ik een beetje onder nu inderdaad. Maar dat is te weinig dus?

Dat is het minimale.. Hier een snel overzicht van mijn minimale inname per dag. Soms eet ik wat meer maar nooit minder, en het meer eten is niet dagelijks, ligt eraan hoeveel tijd ik heb.

Bijlagen

2kg per kg lichaamsgewicht?
wel erg veel :p
je zou 2-4 gram per kg lichaamsgewicht nemen.
ik houd de mijne ongeveer op 2 gram per pound bodyweight

• Topic Starter Topic Starter
2kg per kg lichaamsgewicht?
wel erg veel :p
je zou 2-4 gram per kg lichaamsgewicht nemen.
ik houd de mijne ongeveer op 2 gram per pound bodyweight

kolere ik ben weer scherp vandaag haha.
Ah oke kan nog wel wat bij dus.
Wat raden jullie aan om erbij te doen en bij welke maaltijd(en)

Weten jullie wat ongeveer de verhouding macro's (procenten) moet zijn tussen e/k/v?

1g vet per kilo lichaamsgewicht 2-4g eiwit per kilo lichaamsgewicht rest opvullen met koolhydraten:)

Terug
Naar boven