maartenferguson
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 92kg
Beste leden van BBF
Ik ben weer terug na lange afwezigheid (lees verwaarlozing). Sinds mij laatste bezoek is er veel veranderd. Ik ben namelijk nog meer aangekomen ik weeg nu 103,5 bij een lengte van 176cm ik ben wel
Stevig gebouwd dus een gewicht van onder de 80 kilo zou niet
Goed zijn maar die 103 is echt te belachelijk voor woorden.
De knop moest om er moet iets gebeuren. Daarom heb ik besloten om te gaan afvallen. Mijn training zit redelijk tot goed in elkaar aangezien ik dit met een instructeur en vastgesteld.
Maar ik wil graag wat tips mbt mijn voeding. Ik heb al veel topics gelezen en ik heb gemerkt dat elke vrag anders is dus vandaar dat ik een 'eigen' topic open.
Mijn schema is als volgt.
6 volkoren boterhammen met mager beleg ( kipfilet, rosbief e.d)
Voldoende water (ruim 2 liter)
1 stuk fruit
S'avonds normale maaltijden (bruine rijst, volkoren spaghetti, aardappel/vlees/groente)
In het weekend drink haal ik 1 fles cola en is er 1 junk dag
Waarop ik een gebakken visje haal(lekkerbek) en s'avonds pizza of patat ( niet gezond maar ik heb mij laten vertellen dat je dit ook nodig hebt)
Nou merk ik no niet echt veel en daarom ben ik bang dat ik iets verkeerd doe.
Hebben jullie misshien tips? Als er nog
Meer informatie nodig is dan hoor ik dat heel graag want dan geef ik dat direct.
Alvast bedankt voor de tijd en moeite
Ik ben weer terug na lange afwezigheid (lees verwaarlozing). Sinds mij laatste bezoek is er veel veranderd. Ik ben namelijk nog meer aangekomen ik weeg nu 103,5 bij een lengte van 176cm ik ben wel
Stevig gebouwd dus een gewicht van onder de 80 kilo zou niet
Goed zijn maar die 103 is echt te belachelijk voor woorden.
De knop moest om er moet iets gebeuren. Daarom heb ik besloten om te gaan afvallen. Mijn training zit redelijk tot goed in elkaar aangezien ik dit met een instructeur en vastgesteld.
Maar ik wil graag wat tips mbt mijn voeding. Ik heb al veel topics gelezen en ik heb gemerkt dat elke vrag anders is dus vandaar dat ik een 'eigen' topic open.
Mijn schema is als volgt.
6 volkoren boterhammen met mager beleg ( kipfilet, rosbief e.d)
Voldoende water (ruim 2 liter)
1 stuk fruit
S'avonds normale maaltijden (bruine rijst, volkoren spaghetti, aardappel/vlees/groente)
In het weekend drink haal ik 1 fles cola en is er 1 junk dag
Waarop ik een gebakken visje haal(lekkerbek) en s'avonds pizza of patat ( niet gezond maar ik heb mij laten vertellen dat je dit ook nodig hebt)
Nou merk ik no niet echt veel en daarom ben ik bang dat ik iets verkeerd doe.
Hebben jullie misshien tips? Als er nog
Meer informatie nodig is dan hoor ik dat heel graag want dan geef ik dat direct.
Alvast bedankt voor de tijd en moeite