AndroidHealthClinic

Hulp gevraagd

koubaisy

Cool Novice
Waardering
0
Hoi ik train al 4 jaar aan een stuk
eet 6 maal per dag en weeg 76 kg voor 1 m76
ik zou nu graag willen beginnen met een kuur voor beginners om een paar extra kilo aan pure spieren bij te komen.
Wat zouden jullie me kunnen aanraden
Ik heb gehoord dat Winstrol het beste is

Post je voedingsschemaeens.Met 4 jaar trainen en 76 kg denk ik dat je nog heel wat kan sleutelen aan je eten.
Waarom wil je een paar kilo extra spieren hebben?Zit je bv al aan je natuurlijke grens.

FF naast het fijt dat ik vind dat je beter (let op beter)moet eten.6x per dag ok maar wat eet je 6x per dag?

Winstrol is idd goed om mee te beginnen voor net iets meer,maar verwacht er geen wonderen van of je moet het met Test combineren.
Ook zal Primo een mooi resultaat kunnen geven voor jou doel uiteraard icm Test.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb niet echt een vast voedingsschema, ik eet gewoon zoveel mogelijk gezond . Ik denk dat ik gewoon men genetisch maximum heb bereikt want de laatste 4 maanden kom ik niets meer bij en ik blijf ik er ongeveer hetzelfde uitzien. Met goed advies over een beginnerskuur hoop ik een extra boost te krijgen zodat ik 200 % meer gemotiveerd ga trainen.

koubaisy zei:
Ik heb niet echt een vast voedingsschema, ik eet gewoon zoveel mogelijk gezond . Ik denk dat ik gewoon men genetisch maximum heb bereikt want de laatste 4 maanden kom ik niets meer bij en ik blijf ik er ongeveer hetzelfde uitzien. Met goed advies over een beginnerskuur hoop ik een extra boost te krijgen zodat ik 200 % meer gemotiveerd ga trainen.
Genetisch maximum zonder voedingsschema...lol

Er kan nog makkelijk Kg of 15 bij voordat je aan kuren moet gaan denken.

Iedereen denkt goed te eten, totdat ze het uitreken en echt gaan eten...gaat een wereld voor je open

precies wat IKKE al zegt, Jij kan nooit aan je genetische max zitten zonder voedingschema, Op hoeveel calorieen zit je per dag, eiwitten ect.