AndroidHealthClinic

Hulp gevraagd

koubaisy

Cool Novice
Waardering
0
Hoi ik train al 4 jaar aan een stuk
eet 6 maal per dag en weeg 76 kg voor 1 m76
ik zou nu graag willen beginnen met een kuur voor beginners om een paar extra kilo aan pure spieren bij te komen.
Wat zouden jullie me kunnen aanraden
Ik heb gehoord dat Winstrol het beste is

Post je voedingsschemaeens.Met 4 jaar trainen en 76 kg denk ik dat je nog heel wat kan sleutelen aan je eten.
Waarom wil je een paar kilo extra spieren hebben?Zit je bv al aan je natuurlijke grens.

FF naast het fijt dat ik vind dat je beter (let op beter)moet eten.6x per dag ok maar wat eet je 6x per dag?

Winstrol is idd goed om mee te beginnen voor net iets meer,maar verwacht er geen wonderen van of je moet het met Test combineren.
Ook zal Primo een mooi resultaat kunnen geven voor jou doel uiteraard icm Test.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb niet echt een vast voedingsschema, ik eet gewoon zoveel mogelijk gezond . Ik denk dat ik gewoon men genetisch maximum heb bereikt want de laatste 4 maanden kom ik niets meer bij en ik blijf ik er ongeveer hetzelfde uitzien. Met goed advies over een beginnerskuur hoop ik een extra boost te krijgen zodat ik 200 % meer gemotiveerd ga trainen.

koubaisy zei:
Ik heb niet echt een vast voedingsschema, ik eet gewoon zoveel mogelijk gezond . Ik denk dat ik gewoon men genetisch maximum heb bereikt want de laatste 4 maanden kom ik niets meer bij en ik blijf ik er ongeveer hetzelfde uitzien. Met goed advies over een beginnerskuur hoop ik een extra boost te krijgen zodat ik 200 % meer gemotiveerd ga trainen.
Genetisch maximum zonder voedingsschema...lol

Er kan nog makkelijk Kg of 15 bij voordat je aan kuren moet gaan denken.

Iedereen denkt goed te eten, totdat ze het uitreken en echt gaan eten...gaat een wereld voor je open

precies wat IKKE al zegt, Jij kan nooit aan je genetische max zitten zonder voedingschema, Op hoeveel calorieen zit je per dag, eiwitten ect.
Je moet niet vergeten dat sterioden {weinig} nut hebben als je voeding niet op orde hebt

succes

Waarschijnlijk eet ik in mijn cut nog meer dan jij nu

Als je nog niet eens een knap schema voor je voeding hebt ben je nog niet echt toe aan a.s,kerel.

koubaisy zei:

:roflol:

ga eerst eens eten kerel, goed eten.

"gezond eten" is in mijn ogen al een teken dat je niet genoeg eet, want als je echt niet meer gained moet je gewoon vreten wat je kan, wedden dat je aankomt

Laatst bewerkt:
ga eerst eens eten kerel, goed eten.

"gezond eten" is in mijn ogen al een teken dat je niet genoeg eet, want als je echt niet meer gained moet je gewoon vreten wat je kan, wedden dat je aankomt

Dat heb ik al vaak gedaan, maar als ik teveel eet kom ik alleen maar bij in vet in plaats van spieren.

Dat is omdat je de verkeerde dingen eet "koubaisy".

Kan er iemand mij dan een goed schema geven van wat ik zou moeten eten aub.

koubaisy zei:
Kan er iemand mij dan een goed schema geven van wat ik zou moeten eten aub.

Geven?
We hebben een hele sectie op het board.
Ga daar eerst maar paar dagen lezen, en kom zelf met een voorstel
Dus reken je verbruik uit ga er X aantal kcal boven zitten met de juist verhoudingen en post het hier dan maar.

haha sukkel iedereen 1en geven en dan wel als niets voorstellend iemand willen gaan kuren:roflol:

koubaisy ji bent toch die lul die iedereen enen geeft bij de fotos die ze posten ik zou als ik jou was 6 maanden winstrol doen op 200mg per dag kom je zeker een paar kilo aan, al is het alleen maar je lever die zo groot is als een meloen. ****ER

Eh.....

ah....

jahh is echt irri dat enen geven gebeurde bij mij ook een keer (gvd)noem geen namen(ADON) vandaar ook dat als ik zie dat het bij een ander gebeurd ik er hard op inhaak, ****ers

Terug
Naar boven