Fitness Seller

Hulp me nodig met supplementen.

Kittyloe

Novice
Waardering
0
Lengte
1m60
Massa
67kg
Hallo allemaal,

Ik heb hulp nodig met het gebruik van mijn fitness supplementen. Ik heb er zelf geen ervaring mee en heb geen idee wanneer ik het beste de shakes kan nemen en hoeveel evenals de andere supplementen. Mijn doel is om 10 kilo af te vallen en een spiermasssa op te bouwen. Ik heb whey shakes, BCAA, omega 3, T booster. En creatine (alleen heb ik gehoord dat je dit het beste kunt nemen nadat je bent afgevallen).
Ik weeg 67 kilo en wil onde de 60 komen.

Wie kan mij helpen met dit dilemma.

IMG_20150913_210858.jpg

Staat toch op die potten, de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid?

Je hebt geen idee wanneer je het kan nemen, maar je hebt toch besloten om alles in te kopen en maar gewoon te kijken wat het is? :roflol:

Je kunt alles op elk moment van de dag nemen. Omega 3, creatine en T booster (als dit nut heeft) op de verpakking kijken hoe veel je moet nemen. Whey mag je zelf bepalen.

Afvallen doe je met voeding, niet met supplementen.

http://www.powersupplements.nl/pure-whey-protein-isolate-1000g-35?osCsid=jti1mj727d6869rv8cevqo08m4

Dosering per maatschep van 70 ml:
Ongeveer 30 gram Pure Whey Protein Isolate.

Suggesties voor gebruik:
Mix 1 gladgestreken maatschep Pure Whey Protein Isolate met 200 ml melk, water, vruchtensap, of je eigen favoriete mixrecept.

Sporters:
• In de ochtend: 0,5 - 1 maatschep bij het ontbijt
• Eén uur voor de training: 1 - 2 maatscheppen
• Eventueel na de training: 0,5 - 1 maatschep met fruit of een andere makkelijk verteerbare bron van koolhydraten. Of gebruik de all-in-one shake 'Supreme Gainer'.
• Naar behoefte gedurende de dag: 0,5 - 1 maatschep bij maaltijden.
• Gebruik maximaal 4 maatscheppen per dag.

Bij een (eiwit)dieet:
• Naar behoefte gedurende de dag: 0,5 - 1 maatschep bij maaltijden als aanvulling op een vezel- en groentenrijke voeding.
• Gebruik maximaal 3 maatscheppen per dag.