AndroidHealthClinic

Hulp met eten met een budget

Bezoekers in dit topic

Ik heb alle berichten gelezen en wil zeggen dat het belang van eiwitten te overdreven is. Als we een redelijk uitgebalanceerd plantenvoer hebben, komt alles goed. Omdat we niet weten dat een grote hoeveelheid voedsel niet volledig wordt opgenomen. Voeding is niet zo belangrijk als het verhogen van de belasting tijdens training.
Ik heb geen idee wat je allemaal zegt. Ben je stoned?
 
Ik heb alle berichten gelezen en wil zeggen dat het belang van eiwitten te overdreven is. Als we een redelijk uitgebalanceerd plantenvoer hebben, komt alles goed. Omdat we niet weten dat een grote hoeveelheid voedsel niet volledig wordt opgenomen. Voeding is niet zo belangrijk als het verhogen van de belasting tijdens training.
+1
 
Ik heb alle berichten gelezen en wil zeggen dat het belang van eiwitten te overdreven is. Als we een redelijk uitgebalanceerd plantenvoer hebben, komt alles goed. Omdat we niet weten dat een grote hoeveelheid voedsel niet volledig wordt opgenomen. Voeding is niet zo belangrijk als het verhogen van de belasting tijdens training.
als het verhogen van de belasting voor jou belangrijker is is dat omdat je eerst niet hard genoeg trainde. Als ik mijn voeding aanpas en verbeter maak ik meer gains omdat ik beter herstel dan dat ik eerst deed. wat belangrijker voor jou is ligt er aan waar je het minste effort in stopt.
 
als het verhogen van de belasting voor jou belangrijker is is dat omdat je eerst niet hard genoeg trainde. Als ik mijn voeding aanpas en verbeter maak ik meer gains omdat ik beter herstel dan dat ik eerst deed. wat belangrijker voor jou is ligt er aan waar je het minste effort in stopt.


Je hebt gelijk
Maar er zijn mensen die slecht sporten maar veel eten.

Daarom is het beter om meer te trainen dan meer te eten.
 
"You can't train like a horse and eat like a bird" - Lee Haney


Natuurlijk durf ik niet tegen te spreken Lee Haney

Maar ik zeg dat training eerst is, en dan eten.
Je moet genoeg eten, maar niet te veel.
 
Natuurlijk durf ik niet tegen te spreken Lee Haney

Maar ik zeg dat training eerst is, en dan eten.
Je moet genoeg eten, maar niet te veel.
Er is geen eerste en tweede. Voeding, training en rust/slaap zijn alle drie net zo belangrijk. Een ketting is zo sterk als de zwakste schakel.
 
Er is geen eerste en tweede. Voeding, training en rust/slaap zijn alle drie net zo belangrijk. Een ketting is zo sterk als de zwakste schakel.


Je hebt hoge resultaten behaald, dus het is stom om met je in discussie te gaan.
Bedankt voor de feedback.
 
Alle factoren hebben zo hun eigen invloed op het opbouwen van spiermassa. Spiermassa kan opgebouwd worden, zonder dat je voeding / training / slaap optimaal is. Maar dit zal lang niet zo efficiënt zijn als wanneer deze factoren wel optimaal benut worden. Uiteindelijk zal dit zijn tol eisen en wordt er nauwelijks resultaat behaald ondanks het harde werken.

Onderstaand een klein stukje uit het Bell-Coaching artikel 'spiermassa opbouwen: een complete gids'.

Welke factoren beïnvloeden het opbouwen van spiermassa?
Hier spelen vele factoren een rol, we zetten de belangrijkste even op een rijtje:

  • Leefstijl,waaronder:
    • Stress, bijna slecht voor alles
    • Slaap, essentieel voor goed herstel
    • Voeding
      • eiwit-/stikstofbalans
      • nutriënt verdeling
      • energieoverschot of tekort
      • supplementen voor spiergroei
  • Genetische potentie, hoeveel massa kun jij bouwen op jouw frame?
  • Hormonale status, hoe hoog zijn je hormoonwaarden?
  • Trainingsstatus, hoe gevorderd ben je?
Volledig artikel
 
Je hebt hoge resultaten behaald, dus het is stom om met je in discussie te gaan.
Bedankt voor de feedback.
Haha, dat valt wel mee hoor en feedback is altijd prima. Ik heb helemaal niet heel veel verstand van zaken, maar m.i. moet je er gewoon voor zorgen dat én je training én je voeding op orde zijn.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Je hebt hoge resultaten behaald, dus het is stom om met je in discussie te gaan.
Bedankt voor de feedback.
Resultaat is geen bewijs dat je het goed of optimaal doet, net als iemand zonder resultaat gewoon gelijk kan hebben.

Discussie is altijd goed.
 
Ik heb alle berichten gelezen en wil zeggen dat het belang van eiwitten te overdreven is. Als we een redelijk uitgebalanceerd plantenvoer hebben, komt alles goed. Omdat we niet weten dat een grote hoeveelheid voedsel niet volledig wordt opgenomen. Voeding is niet zo belangrijk als het verhogen van de belasting tijdens training.
Deze theorie werkt enkel bij grammen aas.
 
Het spijt me dat je me verkeerd hebt begrepen, maar het goede is dat ik je mening deel. lately I often use the best food delivery service because it is very budget. I save a lot of time shopping and preparing food.
https://ahealthyjuicer.com/blue-apron-weight-watchers/ In the meantime, I can play sports or work more efficiently, because nutrition affects the state of our body and morale. I advise everyone to use these services.
 
Laatst bewerkt:
Resultaat is geen bewijs dat je het goed of optimaal doet, net als iemand zonder resultaat gewoon gelijk kan hebben.

Discussie is altijd goed.

Top reactie :thumb:
Een top voetballer is nog niet gelijk een top coach.
 
Back
Naar boven