MuscleMeat

Hulp met kuurplan

Bezoekers in dit topic

Nog een vraag, na nog wat verder onderzoek gedaan te hebben kwam ik ook uit op 2 verschillende test/winny kuur schema's
Kan iemand mij vertellen wat hier daadwerkelijk het verschil is of waarom de ene beter is dan de ander? De ene zegt dat een kickstart met winny geen nut heeft en de ander zegt dat het wel kan. Zelf leek mij kuur 1 "beter" aangezien de zomer er aan komt en je van winstrol lekker droog wordt. Ik zou zelf wel van 400mg naar 350mg gaan omdat dat mij werdt aanbevolen

Kuur 1:
1-12 400mg test
7-12 50mg winstrol

Kuur 2:
1-4 winstrol 40mg
1-10 test e 500 mg

Je wordt droger van een kcal tekort.
Inmiddels heb je direct of indirect al van vijf mensen gehoord dat je genoeg hebt aan 350mg testosteron.

Iemand die me uitleg kan geven welke naald ik het beste zou kunnen gebruiken bij test, de 0,8×25mm of 0,8x40mm? Op internet staat dat je ze beide zou kunnen gebruiken. Heb zelf niet echt veel vet op m'n bil. Dus de 0,8x25mm leek mij wel prima, omdat die korter is en ik toch weinig vet heb. Ook lijkt mij dst de 0,8×40mm er dan te diep in gaat, iemand weet of dat zou kunnen?

Iemand die me uitleg kan geven welke naald ik het beste zou kunnen gebruiken bij test, de 0,8×25mm of 0,8x40mm? Op internet staat dat je ze beide zou kunnen gebruiken. Heb zelf niet echt veel vet op m'n bil. Dus de 0,8x25mm leek mij wel prima, omdat die korter is en ik toch weinig vet heb. Ook lijkt mij dst de 0,8×40mm er dan te diep in gaat, iemand weet of dat zou kunnen?
Waar ga je injecteren?

Jou coach doet ie ook nog wat of betaal je die zo elke maand beetje geld en thats It
Als ik een coach had dan had ik deze vragen niet gesteld. Als je geen antwoord kan geven op mijn vragen. Antwoord dan niet, dankjewel alvast

• Like
Waarderingen: K82
Ik heb een coach voor mijn voeding en trainingschema's. Hij helpt me niet bij het willen gebruiken van anabolen
Voeding en training en aas gebruik moet je toch op elkaar afstemmen.
Hoop dat je coach daar dan wel rekening mee houdt. Anders ga je weinig uit je kuur halen en zit je voor niets met je hormonen te klooien. Buiten dat t zonde is van je geld.

Maar das mijn mening.

Voeding en training en aas gebruik moet je toch op elkaar afstemmen.
Hoop dat je coach daar dan wel rekening mee houdt. Anders ga je weinig uit je kuur halen en zit je voor niets met je hormonen te klooien. Buiten dat t zonde is van je geld.

Maar das mijn mening.
Goed gezegd!

23G 30mm(blauw)
25G 25mm(oranje)
Oké duidelijk, even ter verduidelijkig deze naalden gaan recht in de spier? Dit vraag ik omdat het toch vrij korte naalden zijn en ik anders een andere techniek moet toepassen

Oké duidelijk, even ter verduidelijkig deze naalden gaan recht in de spier? Dit vraag ik omdat het toch vrij korte naalden zijn en ik anders een andere techniek moet toepassen
Die blauwe 30mm zet je gemakkelijk in je quads (bovenbeen). Inderdaad recht er in.

Laatst bewerkt:
Back
Naar boven